Zo 12/12/2010 Beerse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

ridleytiger schreef: twas zelfs een tt die ik alleen kon organiseren.
Gewoon doen maat, zo'n mensen als U hebben ze nodig. Wij doen dat met meer dan 30 man en zijn daar een paar maanden mee bezig, maar ja, dit was nog maar onze 5de organisatie en we zitten nog in de leerfase :wink:
ridleytiger
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: di 21 sep 2010 20:53
Rijdt met: ridley tiger

Bericht door ridleytiger »

=D>
blijven studeren zou ik zeggen :wink:
Gebruikersavatar
mens
Mountainbiker
Berichten: 141
Lid geworden op: za 21 okt 2006 18:12
Rijdt met: Ridley crosswind

Bericht door mens »

ridleytiger schreef:=D>
blijven studeren zou ik zeggen :wink:
Voor U twee kuub...om over te leren rijden?
Gebruikersavatar
Mr_Proper
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: za 12 nov 2005 21:55
Rijdt met: Stevens S8
Contacteer:

12/12/10 Beerse

Bericht door Mr_Proper »

gilbo schreef:Onze vriend loserkiller was vorig jaar nog gekend als Lion King en ook wel als snelle marcel. Vorig jaar poste 'm ook zo'n negatieve reactie, ik denk dat ik ondertussen weet wie dit is... 8)

Alvast een voorstel voor uw volgende nick.... pannekoek :wink:
Na maanden in de lappenmand heb ik vandaag de eerste toertocht gereden met de IDAWAGUI trein.
Heb me goed geamuseerd, de tocht was voor mij in orde !
Tot de bevoorrading heb ik kunnen aanpikken.
Daarna zijn we (I & Gui) met de CM trein verder gebold :-D

Denk dat er van de 950 deelnemers de meerderheid wel content zijn en zich geamuseerd hebben ... en daar gaat het om.

Gilbo, de naam 'pannekoek' voor onze vriend zou ik toch geen goede keuze vinden, want de 'pannekoek' die ik ken is steeds hoffelijk, en rijdt altijd voor zijn plezier, zie maar op zijn reactie op de toertochten .
Mannen het was goed, de tocht.
=D>
ridleytiger
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: di 21 sep 2010 20:53
Rijdt met: ridley tiger

Bericht door ridleytiger »

mens schreef:
ridleytiger schreef:=D>
blijven studeren zou ik zeggen :wink:
Voor U twee kuub...om over te leren rijden?
rijde toevallig met een kiepwagen?
thefullmooner
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 13 feb 2005 12:10
Rijdt met: Trek6500

Bericht door thefullmooner »

Mijn GPS-log v/d 46km http://www.gpsies.com/map.do?fileId=kjqqrpdyfonlswcu

Dank U organisatie!
Sjoemmi
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 18 jan 2008 09:08
Rijdt met: ridley scorpion

Bericht door Sjoemmi »

Na enkele weken rustig aan terug van de partij vandaag. Eerste deel was stukjes bloso waar er tegenover vorig jaar toch een paar mooie stukjes zijn bijgekomen. Tweede stuk was wel wat zwaarder. Had al bij al meer slijk verwacht, is dus goe meegevallen. Bevoorrading zeker in orde, tot volgende.
Gebruikersavatar
franske323
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: zo 23 okt 2005 21:20
Rijdt met: Zanatta Z29

Bericht door franske323 »

wie hier klaagt over de bloso stukken is wel fout bezig volgens mij !!!!

ik zelf ben ook niet zo lilse bergen gezind(maar als je in de buurt wil rijden moete u daarbij neerleggen) maar zeg nu eerlijk het is de laatste tijd met de nieuwe singletracks toch wel echt aantrekkelijk gemaakt en de organisatie heeft ook niet klakkeloos de bloso genomen hé ze doen toch moeite om al de mooiste stukken zo kort mogelijk te verbinden.

en wie denkt zelf een toer ineen te kunnen steken moet maar eens iets uittekenen en voor de lol opsturen naar alle bevoegde instanties en dan daarna de massa's afgekeurde stukken eens bekijken !!!!! je zal vlug weten als voor een organisatie veel meer beperkingen zijn dan dat je op uw eigen ga fietsen!!!

ps. haal elk bloso stuk uit deze toer en wat hou je over ???? 't is niet omdat er een paaltje met een blosopijl naast het parcours staat als dit ineens geen mooie tracks meer zijn hé

heb me kei goed geamuseerd ook al heb ik na 32 km er de brui aan moeten geven door zadelbreuk maar had toch nog men 50 km als ik thuis was :-?
Laatst gewijzigd door franske323 op ma 13 dec 2010 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bramje
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: ma 18 okt 2010 14:21
Rijdt met: Cube Elite HPC R1 Carbon team

Bericht door Bramje »

Was in orde! Bedankt organisatie! Goed geamuseerd. Goeie samenwerking met politie, lekkere bevoorrading...

1 meer negatieve ervaring maar daar kon de organisatie niks aan doen ... op een bepaald moment zit er iemand in mijn wiel ( reed toen 28) hij belt maar ik kon niet direct naar rechts. Dus hij steekt me voor duwt me en begint me uit te schelden... plezant is anders...
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Bericht door spaghetti_2 »

Er is waarschijnlijk geen enkel woord dat met zoveel afschuw op dit forum wordt geschreven als Bloso. Ik woon in Ranst, en alle vtt's in de buurt (Zandhoven, Zoersel, Schilde, ...) zijn bijna volledige bloso-vrij, maar wat fun en aantrekkelijkheid betreft stellen ze voor mij niet veel voor in vergelijking met de bloso-routes in Mol, Lille, Herentals, ... Van organisaties wordt soms verwacht dat ze een volledig nieuw parcours uit de mouw schudden, maar als je 's zomers een toertocht met de koersfiets rijdt, dan rijd je toch ook heel vaak over wegen die je al kent. Voor mij was dit één van de leukere tochten tot nu toe deze winter. En ik ben geen wielrenner die in de winter even op zijn mountainbike kruipt en er niet veel van kent..
Plaats reactie