Zo 28/11/2010 Arendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Giant Biker
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: zo 07 mar 2010 21:35
Rijdt met: Giant

Bericht door Giant Biker »

Ik ga ze bij ons ook eens warm maken om te komen lijkt me wel een schoon toerke met voor iedereen iets we zijn daar nog niet geweest dus probeer ons maar te overtuigen #-o
trel
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 16 sep 2007 08:37
Rijdt met: scorpion

Bericht door trel »

Wij komen ook.Niet te zuinig met de pijlen hé,in brecht was zondag om te blijten.De pijlen waren steeds na de afslag geplaatst.
Guy M
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: do 11 nov 2010 21:23
Rijdt met: Granville Pulse 29R Magura HS33

Bericht door Guy M »

We zullen twee pijlen hangen dan na de afslag :wink:

We zullen op géén pijltje meer of minder kijken ! Ik geef je wens alvast door aan de overige "afpijlers".

zondagnamiddag nog een stuk verkend van de tocht. Het verschil met zaterdag was op sommige plaatsen groot. Het droogt aardig op.
Op sommige plaatsen uiteraard - hoe kan het ook anders na de regenval van de vorige weken - nog plassen. Maar overal kun je er langs. Er is nog één stukje dat bekeken moet worden of we een kleine omleiding moeten inlassen. Niet zozeer owv het water, maar eerder door het vellen en verwijderen van bomen.
In ieder geval is onze Kempische zandgrond goed doorlatend en ziet het er allemaal goed uit voor de staat van het parcours !
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Bericht door jupke »

Normaal ook van de partij. :wink:
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

vraagje

Bericht door Donkey@base.be »

ik zie mogelijke afstanden 25 en 45 . Is er ook een tussenmogelijkheid door bvb voor de bevoorrading op 45 te rijden en na de bevoorrading op 25. Ik vind aan mijn tempo , +- 17 km/h , 45 te veel in sommige omstandigheden en 25 vind ik dan weer te weinig.
Gebruikersavatar
Hanzzer
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 17 mar 2010 19:00
Rijdt met: Scott Scale 29 Elite
Contacteer:

Bericht door Hanzzer »

al 3 weken geen trap meer gedaan en vele slapeloze nachten wegens pas papa geworden maar een thuismatch laat ik zeker nie links liggen ,al moet ik hem tegen 10 km/ u uitbollen.... mijne velo schreeuwt om vuil te worden gemaakt !!
Guy M
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: do 11 nov 2010 21:23
Rijdt met: Granville Pulse 29R Magura HS33

Re: vraagje

Bericht door Guy M »

Donkey@base.be schreef:ik zie mogelijke afstanden 25 en 45 . Is er ook een tussenmogelijkheid door bvb voor de bevoorrading op 45 te rijden en na de bevoorrading op 25. Ik vind aan mijn tempo , +- 17 km/h , 45 te veel in sommige omstandigheden en 25 vind ik dan weer te weinig.
Dat is inderdaad mogelijk. Meteen na de bevoorrading is er een splitsing.
De toer van de 25km vertrekt ook meteen bij de start anders. Daardoor kun je trouwens ook meteen bij de start kiezen voor de 25 en bij de bevoorrading voor de 45 kiezen. Zeker ook de moeite waard.
Het traject van de 45 km na de bevoorrading telt iets meer singletracks dan het eerste deel.
Guy M
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: do 11 nov 2010 21:23
Rijdt met: Granville Pulse 29R Magura HS33

Bericht door Guy M »

Hanzzer schreef:al 3 weken geen trap meer gedaan en vele slapeloze nachten wegens pas papa geworden maar een thuismatch laat ik zeker nie links liggen ,al moet ik hem tegen 10 km/ u uitbollen.... mijne velo schreeuwt om vuil te worden gemaakt !!
Enkele trappisten achteraf kunnen "wonderen" doen ... ! :drunk:
Warpy
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 16 nov 2008 14:09
Rijdt met: Haibike Greed RC 29-er / Van Tuyl VT 340 Cross

Bericht door Warpy »

Bij Onze Hoop Oud-Tunhout staat deze tocht ook op de kalender.
Hopelijk valt het weer een beetje mee. Met de fiets naar A'donk, toerke doen en terug. Ideaal voor ne zondagvoormiddag!
Gebruikersavatar
Jef Dries
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 12 mar 2007 22:57
Rijdt met: Merida

Bericht door Jef Dries »

kuitspier gescheurd, ik ga er ni bij zijn :( . Had echt goesting om deze tocht nog eens te rijden en vgl met die van begin okt. Jammer, jammer.

Ik hoop voor organisatie dat de sneeuw toch achterwege blijft.
Plaats reactie