Zo 07/11/2010 Geraardsbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Becky Bike
Mountainbiker
Rijdt met: Trek 9.7

Bericht door Becky Bike »

Voor mij was het de eerste deelname aan deze tocht. Heb de 38 km gedaan. Vermits het ook mijn eerste keer op de Muur was, heb ik die dan ook maar direct nen tweede keer gedaan :-D

Volgend jaar ben ik er opnieuw bij. Toffe tocht!!

Weet iemand of er foto's verschijnen op een of andere website ?
tram4
Mountainbiker
Rijdt met: scott genius MC50

Bericht door tram4 »

Wij van de grysperres hebben ons gejeunt. We hadden wat meer off road verwacht, maar de streek maakt veel goed. Prima organisatie, bepijling prima, bevoorrading prima en het weerke uitstekend 8)
Wij hebben een paar fotokes getrokken, meestal van onszelf :roll:
foto's bushrider http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... =slideshow
en van ikke, tram4 http://s751.photobucket.com/albums/xx15 ... =slideshow
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

FONZIE_007 schreef:
MTBovi schreef:
FONZIE_007 schreef:K'ben vanmorgen ook geweest lag er goed vettig bij en vond het een super rit.
Er was maar 1 nadeel ik ben vertrokken om de 47km. te doen en op eens (nuja op eens) stond ik aan de aankomst met maar 35km op de teller :-? . Moet mij ergens gemist hebben op een wissel maar k'zou niet weten waar. Heeft er mischien iemand een plannetje of een *tcx bestandje om te vergelijken met mijn rit. Of kan ik de rit hier ergens op internet terug vinden
Voor de 47km moest je aan de bevoorrading terug naar rechts vanwaar je kwam voor een extra lus, als je dan de 2de keer aan de bevoorrading kwam was het naar links met die van de 28 en 35km mee.
ja t'zal daar geweest zijn. zo 2 witte bordjes naast elkaar heb ik zien hangen en er stond op bijde 47km. maar der stond veel volk voor om het volledig te lezen en ze zijden mij dat ik naar links moest, maar niet dus.
maar het geeft niet ik doe de rit nog wel eens opnieuw.
Voila zie u kunt u fout zoeken :wink:
http://connect.garmin.com/activity/55954860
FONZIE_007
Mountainbiker
Rijdt met: tweewieler

Bericht door FONZIE_007 »

den wakkere bakker gits schreef:
FONZIE_007 schreef:
MTBovi schreef: Voor de 47km moest je aan de bevoorrading terug naar rechts vanwaar je kwam voor een extra lus, als je dan de 2de keer aan de bevoorrading kwam was het naar links met die van de 28 en 35km mee.
ja t'zal daar geweest zijn. zo 2 witte bordjes naast elkaar heb ik zien hangen en er stond op bijde 47km. maar der stond veel volk voor om het volledig te lezen en ze zijden mij dat ik naar links moest, maar niet dus.
oké mercie.
Ik zie al waar ik mis geweest ben van bij de start al in aartrijke :-D nee nee grapje. Ik ben mis geweest bij de bevoorraading ben naar links gereden in plaats van naar rechts.
Volgende jaar opnieuw en dan maar beter opletten zeker. Alvast bedankt voor jullie reacties.
JayJay
Mountainbiker

Bericht door JayJay »

FONZIE_007 schreef:
MTBovi schreef:
FONZIE_007 schreef:K'ben vanmorgen ook geweest lag er goed vettig bij en vond het een super rit.
Er was maar 1 nadeel ik ben vertrokken om de 47km. te doen en op eens (nuja op eens) stond ik aan de aankomst met maar 35km op de teller :-? . Moet mij ergens gemist hebben op een wissel maar k'zou niet weten waar. Heeft er mischien iemand een plannetje of een *tcx bestandje om te vergelijken met mijn rit. Of kan ik de rit hier ergens op internet terug vinden
Voor de 47km moest je aan de bevoorrading terug naar rechts vanwaar je kwam voor een extra lus, als je dan de 2de keer aan de bevoorrading kwam was het naar links met die van de 28 en 35km mee.
jep, ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik heb dan 2x de muur gedaan, nog eens doorgereden naar de bosberg (die ik dus gemist had), linksboven de afdaling in het bos gedaan en terug de beklimming om daarna aan het gouden jezusstanbeeld aan de muur de afdaling te doen om nog een lus in het vaste parcours te doen. Uiteindelijk ook 50km op de teller en zo'n 640hm.
Hoeveel hm's zaten er eigenlijk in 47km?
stavione
Mountainbiker

Bericht door stavione »

teveel asphalt en die lus met gavers is om kms te maken
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

JayJay schreef:
FONZIE_007 schreef:
MTBovi schreef: Voor de 47km moest je aan de bevoorrading terug naar rechts vanwaar je kwam voor een extra lus, als je dan de 2de keer aan de bevoorrading kwam was het naar links met die van de 28 en 35km mee.
jep, ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik heb dan 2x de muur gedaan, nog eens doorgereden naar de bosberg (die ik dus gemist had), linksboven de afdaling in het bos gedaan en terug de beklimming om daarna aan het gouden jezusstanbeeld aan de muur de afdaling te doen om nog een lus in het vaste parcours te doen. Uiteindelijk ook 50km op de teller en zo'n 640hm.
Hoeveel hm's zaten er eigenlijk in 47km?
Op die connect link kun je de hm normaal vinden normaal vinden 640hm geeft men garmin'tje aan :wink:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Contacteer:

FONZIE_007 schreef:
FONZIE_007 schreef: ja t'zal daar geweest zijn. zo 2 witte bordjes naast elkaar heb ik zien hangen en er stond op bijde 47km. maar der stond veel volk voor om het volledig te lezen en ze zijden mij dat ik naar links moest, maar niet dus.
oké mercie.
Ik zie al waar ik mis geweest ben van bij de start al in aartrijke :-D nee nee grapje. Ik ben mis geweest bij de bevoorraading ben naar links gereden in plaats van naar rechts.
Volgende jaar opnieuw en dan maar beter opletten zeker. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Tja aartrijke dateert al van vorige zondag ik vergeet al ne keer op stop te duwen na de rit :lol:
FONZIE_007
Mountainbiker
Rijdt met: tweewieler

Bericht door FONZIE_007 »

FONZIE_007 schreef:
den wakkere bakker gits schreef: Voila zie u kunt u fout zoeken :wink:
oké mercie.
Tja aartrijke dateert al van vorige zondag ik vergeet al ne keer op stop te duwen na de rit :lol:
Ja ken dat heb dat in het begin ook regelmatig voor gehad. maar wat mij niet duidelijk is ben jij met de helikopter naar daar gevlogen ofzo :-D zo een rechte lijn op de link
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Contacteer:

FONZIE_007 schreef:
FONZIE_007 schreef: oké mercie.
Ja ken dat heb dat in het begin ook regelmatig voor gehad. maar wat mij niet duidelijk is ben jij met de helikopter naar daar gevlogen ofzo :-D zo een rechte lijn op de link
Haha ja eej em niet zien staan da???
nee nee blijkbaar als je hem terug aansteekt is dat zo als je op men connect kijkt zul je dat regelmatig tegenkomen.
en ti ol van het begin zo ondertussen 2jaar geleden #-o #-o #-o
Plaats reactie