Za 16/10/2010 Melden / Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

RigolleM schreef:Altijd dat gezaag over die afspuitstand, vertrek dan wat later dan heb je er geen last van (drukte).
Ik denk niet dat je veel later kan vertrekken maar ik ben als 1 van de laatste om 14u aangezet en was pas rond 16u45 terug en het was nog megadruk aan die afspuitstand. Een beetje verdraagzaamheid moet idd kunnen maar 10min per persoon om een fiets af te spuiten is nu ook niet nodig eh!
Gebruikersavatar
scorpionrider
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: za 03 jul 2010 17:10
Rijdt met: stunpjumper specialized /sram x0

Bericht door scorpionrider »

volledig mee eens , 5 min spuiten ,het meeste vuil eraf en dan thuis met een warm sopje om de fiets weer perfect proper en in orde te brengen .
zo is iedereen tevreden.
Gebruikersavatar
marie 66
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 11:52
Rijdt met: GT

Re: koppenberg

Bericht door marie 66 »

unitas schreef:foto's online op www.cyclobike.be
Foto's zijn ondertussen verder aangevuld.
De goeie staan allemaal in mijn webalbum. :-D

Het was er allemaal dik in orde.
De uitgebreide bevoorrading was een uitblinker!
En...geduld is een schone deugd :wink:

Groetjes en nog veel fietsplezier.
Gebruikersavatar
S-Biker Gino
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: di 02 feb 2010 13:12
Rijdt met: Soms ne zwarte

Bericht door S-Biker Gino »

Deze tocht is een aanrader, meer offroad dan verwacht, met stukken in die er best mochten zijn in deze omstandigheden, bevoorrading(en) waren prima, op de 2e was er zelfs overvloed!
De afspuitstand tja voor de keer dat ik die al gebruik, vlo was echt niet meer vast te pakken, niks mis mee toch ??? zoals Marie al zei, geduld is een schone deugd en voor de ongeduldigen de Schelde was ook niet zo ver weg, heel dichtbij was er ook nog een beek!
Musti
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: do 23 jan 2003 16:49

Bericht door Musti »

Vertrokken om tien voor 2 voor de 48. Na 13 km geen aandrijving (kamwielen los) meer bij mijn compagnon, dus alleen verder (en om die het al te lange wachten te besparen dan maar voor de 40). Ganse tijd door relatief veel volk. Prettig rijden, maar met de wind alleen niet te onderschatten. Heb mij goed geamuseerd en met plezier 10 minuutjes gewacht aan de afspuitinstallatie, kon ik ondertussen een berichtje sturen dat ik was aangekomen, mijn camelback leegdrinken en een kletske maken met wat omstaanders.
Plaats reactie