Zo 17/10/2010 Overijse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Ah 't was er zelfs 70? Mijn GPS zat in mijn Camelbak en toen ik aan de wagen kwam was hij uitgevallen door een lege batterij, er stond toen al 65km op dus ik dacht dat ie nog maar net uit lag. Soit, 't is een goeie training geweest, al hing de TT van gisteren nog wat in de benen. Ik heb er van genoten, geen minuut verveeld. Leuke stukjes offroad, er had vorige week iemand tegen mij gezegd dat dit een saaie TT was maar daar heb ik vandaag niets van ondervonden. Het moddergehalte was ook heel goed te doen. Uitpijling en bevoorrading waren in orde.
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

Vandaag voor de 45 gekozen. Door de sippe conditie zelfs effe aan de 30 gedacht, maar da zou toch radicaal té belachelijk zijn geweest !
Ondanks bijgevolg het cardio gemiddelde 10 slagen hoger, vond ik het toch een cool parcours. OK veel van de Neroroute, maar die is elke keer in een andere staat, dus bijleren doe je elke keer toch.

En we hebben toch wa volk in de hellingen/technische stukskes kunnen voorsteken, en verbazend lang op de bike kunnen blijven zitten ... die nobbies waren op sommige plaatsen wel een 'nice to have' !
Gebruikersavatar
davefsr
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 31 mei 2005 08:55
Rijdt met: Scott Spark SL

Bericht door davefsr »

heel leuke tocht met mooie single tracks in het zonienwoud. ze hebben hun vergist met de afstanden zei iemand van de organisatie #-o ik had ook 71 km op de teller. gelukkig waren de benen goed want 10km langer is toch ni niks. veel lijken opgeraapt in de laatste 10 km.
Gebruikersavatar
wardje
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 08 jun 2009 11:46
Rijdt met: scot spark 920 / 2019

Bericht door wardje »

davefsr schreef:heel leuke tocht met mooie single tracks in het zonienwoud. ze hebben hun vergist met de afstanden zei iemand van de organisatie #-o ik had ook 71 km op de teller. gelukkig waren de benen goed want 10km langer is toch ni niks. veel lijken opgeraapt in de laatste 10 km.
:drunk: Idem dito ,
k had zowieso precies goei benen , vanaf 30km , begon het oprapen maar echt de laaste tien was lol :lol: 8) 8) :lol:
lijk na lijk ...hihi
toch zei er iemand van de organisatie dat we dan waarschijnlijk verkeerd gereden hadden .... #-o (dieje kreeg commentaar van vele ;-))
ma blijkbaar had iedereen van de 60 ..ruim 70 :P :roll:
meer lol voor de centen he , thanks
lekker droog , echt mooi , pijnlijk snel , en toch klimmen..
ruim 1000 hm overschreden
genieten in t zonneke ... ,
thanks =D>
Gebruikersavatar
spaver
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:07
Rijdt met: santa cruz blur xt xtr reba

Bericht door spaver »

er spijtig genoeg niet kunnen bijzijn buikgriep heeft het hele weekend verk**** maar ja wel lekker lang geslapen tot 11u heb alleen echt spijt van de nigthtride van de club te moeten missen en alles stond klaar omte vertrekken.
tonysimoni
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 17 okt 2010 16:34
Rijdt met: cube reaction

Bericht door tonysimoni »

prachtige tocht, goed afgepijld, goei bevoorading, iets langer dan vooraf gemeld maar mannen die 60 km aankunnen zullen daar wel niet van weten zeker, iets minder tijd om pinten te pakken dus. Tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
mahna-mahna
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: za 28 mar 2009 12:49
Rijdt met: Scott Scale 940

Bericht door mahna-mahna »

Dan toch voor de 60 km gekozen die er idd 70 km waren
Toffe maar zware tocht en het venijn zat natuurlijk in de staart van deze TT #-o
Voor de 70 km mocht de eerste bevoorrading iets later (nu op +/- 17km) worden voorzien
Bedankt aan de organisatie en de alle seingevers om ons te laten genieten van deze sport =D>
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

ook geweest voor de 60 km en ook ik krijg het vliegende schijt dat der bijna geen org. in staat blijkt om de juiste afstand aan te geven. Al is het mar in de kantine. 'k Moest op tijd thuis zijn en dan is die extra 10 km om te rotten.
Verder een schoon tt'ke, nie meer, nie minder.
Gebruikersavatar
mafrix
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 28 sep 2009 10:41
Rijdt met: Cannondale F800
Contacteer:

Bericht door mafrix »

zaligen tt ... wa een tof bosken ! 60 of 70 kan idd een groot verschil maken
zeker als ge de laatste 2 km (denkt ge) het laatste er uit perst .
Nu ....blijft ne vette tt al bij al ... mooi mooi bos :-D
Het ama zoniënwoud is da schit

:-D :-D
rizziman
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 10 okt 2010 14:37
Rijdt met: prorace cross

Bericht door rizziman »

de parkoersbouwer in naam van de organisatie: vooreerst: bedankt allemaal om te komen en sorry: voor de te vele kilometers op de lange afstand maar dat komt door boswachters in het zonienwoud eerst kregen we de toelating om maar een gedeelte van de neroroute te gebruiken i.v.m een wandeltocht maar dan deze week kreeg de voorzitter een mail dat we verplicht waren de volledige neroroute te gebruiken. Volgend jaar zullen we de exacte afstanden vermelden en het parkoers nog verbeteren indien mogelijk
Plaats reactie