Vr 15/10/2010 Gooik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

Dat beloofd.
By the Way tot hoe laat kunnen we nog inschrijven en vertrekken, niet dat we voor de zot verder doorrijden als het subiet op de ring rond bxll niet zo wil vlotten.
Of is het echt om 21h00 geschlossen.
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Bericht door Offshore »

Geert70 schreef:Laatste update; hier is nog geen druppel regen gevallen, en de buienradar geeft niet meteen regen in het vooruitzicht.
Het wordt hier dus een lange prachtige avond.
Aan iedereen die komt: GENIET ER VAN.
Geert, ik vrees dat je dringend je buienradar moet laten nakijken :roll: .
Jawadde, wawasdadde ? Zowel bikers en bikes hebben afgezien. Maar ik heb in de eerste plaats te doen met de inrichters die enorm veel tijd, werk (en geld) in hun tocht hebben gestoken en dan geconfronteerd worden met de woede van de weergoden. Volgend jaar herbeginnen jongens =D> !
Alexander1983
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 16 okt 2010 15:52
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door Alexander1983 »

't Was inderdaad jammer! 't Was voor mij de derde keer dat ik ging mountainbiken en kdenk dat het wel een van de zwaarste was niet alleen voor mij maar ook voor de "routiniers..." Sommige stukken lagen nog goed maar naar het einde toe door da bos daar was het wel nie meer normaal, kheb er mijn remmen kapot gereden dus de laatste 5 km was uitkijken geblazen. We hebben er zo'n 3u30' over gedaan van start tot finish... Vertrokken om 8u45 en om 00u15 aangekomen... Had niemand een garminneke bij gisteren? Gefeliciteerd aan de organisatie! Volgend jaar weer zo'n parcours maar dan me beter weer!!!!

Eenmaal terug thuis ben ik nog twee uur bezig geweest tegen dat al het zand en gras uit elk hoekje en kantje van mn fiets verwijderd was, en dan nog nieuwe remblokjes gestoken...

Morgen (zondag 17 oktober) gaan we naar Ruddervoorde, hopelijk zullen de weergoden ons beter gezind zijn...
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

laten we het zo zeggen, " hoe vettiger, hoe prettiger"....
mooi toerke...
Necky1978
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 12 okt 2009 21:02
Rijdt met: Trek 4500

Bericht door Necky1978 »

schoon toerke, prachtige organisatie!

heb gisteren in totaal 50 km gereden waarvan de 37 op het parcours, het was hier zeer goed weer.............. tot 18u00 daarna was het veel minder

toch besloten om niet te plooien en om 19u00 vertrokken, net na de veldritbrug al gezien hoe de rest van de toer ging zijn, toen ik aan het muziekbos kwam waren mijn remmen ook al volledig versleten, ik kon nog een beetje remmen maar het duurde vele meters eer ik wat kon vertragen.

dan moest de kesterheide nog komen! daar ben ok eens weggegleden en ik was rapper beneden dan mijne velo :-D

allé, tot volgend jaar en hopelijk dan wat beter weer
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Alexander1983 schreef:Had niemand een garminneke bij gisteren? .
Ikke had een Garmin GPS op de fiets. De track geeft me 34 km; het zal dus ongeveer het volledig parcours zijn.
Indien interesse, laat maar horen naar wie ik het kan sturen.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

vivkemobiel schreef:
Alexander1983 schreef:Had niemand een garminneke bij gisteren? .
Ikke had een Garmin GPS op de fiets. De track geeft me 34 km; het zal dus ongeveer het volledig parcours zijn.
Indien interesse, laat maar horen naar wie ik het kan sturen.
me too please, ik heb vernomen van Robin dat ge ulle kostelijk hebt geamuseerd ??

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
Pirgy
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 30 mei 2007 12:50
Rijdt met: Cannondale Flash 29
Contacteer:

Bericht door Pirgy »

Was inderdaad een mooie tocht. =D> =D> =D>
Mooie organisatie, spijtig van het weer, maar dat hebt ge nu eenmaal niet in de hand.
Hopelijk volgens jaar beter weer


14 november Wcupclassicmtb Dworp/Huizingen
http://www.wcupclassicmtb.be
Geert70
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 20:30
Rijdt met: Cube reaction 29.

Bericht door Geert70 »

Juist gedaan met alles weer af te breken en op te kuisen. Inderdaad, we zijn door de weerduivels gepakt in snelheid. Om 16 uur was er op de buienradar nog geen wolkje te zien, maar om 18 uur, zijn de hemelsluizen opengegaan en in geen tijd werd een prachtig parcours verandert in een modderpoel. Het werd plots glijden i.p.v. rijden, het klank- en lichtspectakel moest na een uur noodgedwongen stilgelegd worden en verschillende deelnemers mosten vroegtijdig hun tocht staken.
Toch zijn wij zeer tevreden dat er 247 moedige bikers en bikesters hebben deelgenomen. Aan alle deelnemers HEEL ERG BEDANKT.
P.S., foto's zullen binnen enkele dagen te zien zijn op www.pandoerken.be
Laatst gewijzigd door Geert70 op zo 17 okt 2010 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Door de vele positieve reacties van vorig jaar ben ik dit jaar afgezakt naar Gooik. Man, man, man, wa was da. #-o #-o
Wel een prachtig parcours voor zover ik het kon zien. Ik dacht eerst dat ik me vergist had en dat ik op de schaatsbaan in Liedekerke terecht gekomen was. Toch tevreden dat ik na 35 km de eindstreep zag.

De organisatie was piccobello in orde, zeer uitgebreide bevoorrading. =D> =D>
Hopelijk volgend jaar wat meer geluk met de weersgoden.
Plaats reactie