Zo 22/08/2010 Lennik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
tarzan
Mountainbiker
Berichten: 624
Lid geworden op: di 02 sep 2003 19:19
Rijdt met: granville pulse custom

Bericht door tarzan »

Hier komen rijden door de lovende commentaren van oa fieldbiker over de tocht van vorig jaar.
Met grote verwachtingen gestart voor een rit die me veel plezier zou moeten bieden.
De verwachten werden echter niet ingelost. Waren mijn eisen te hoog ?
Heb me al bij al wel geamuseerd tijdens de tocht, maar een topper noem ik het zeker niet.
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

pertotal schreef:weinig sfeer,veel asfalt(ik heb hier ooit al een andere tocht gereden met weinig of praktisch geen asfalt).
povere bevoorrading en dat voor 4€.
maar toch één plus punt en dat waren de douches
Povere bevoorrading ?

Banaan, meloen, enkele soorten koekjes/cake en dan water en één of ander gekleurd drankje. Dat noem ik geen povere bevoorrading meer. Het mag altijd wat meer zijn maar ik vond het zo toch wel OK.

En een ander pluspunt ben je ook nog vergeten : er was ook een zonnig terras. Ideaal voor een geanimeerde après-bike.
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

Heeft iemand toevallig de route 'opgenomen' ?

Je mag het me altijd mailen. Ik wil zelfs ruilen :drunk: Heb ng veel kaartjes van de Delhaize liggen :wink:
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

tarzan schreef:Hier komen rijden door de lovende commentaren van oa fieldbiker over de tocht van vorig jaar.
Met grote verwachtingen gestart voor een rit die me veel plezier zou moeten bieden.
De verwachten werden echter niet ingelost. Waren mijn eisen te hoog ?
Heb me al bij al wel geamuseerd tijdens de tocht, maar een topper noem ik het zeker niet.
Ik vond de versie van vorig jaar wel beter, maar ik heb me goed geamuseerd en dat is wat telt. Wat ik minder tof vond was de prijs : 4 euro ! Voor de rest : prima organisatie en goede afpijling.
We hadden een gemiddelde van 20 km/h en een kleine 500 hms over een afstand van 46 km.

Field
Bas1986
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 16:28
Rijdt met: Cannondale F5

Bericht door Bas1986 »

Voor mij was dit mijn eerste TT en ik vond het toch wel zeer fijn! Voor mij smaakt het naar meer!

grz
B
Gebruikersavatar
VaMalder
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 09:29
Rijdt met: Ene me 64 spaken en 2 pedalen

Bericht door VaMalder »

Alles dik in orde, tot volgend jaar :)
stapper
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 04 jun 2010 10:25
Rijdt met: specialized

Bericht door stapper »

weldman schreef:Wij komen nog eens naar lennik ,gezellige tocht als het droog is en prima terras.
idd prima terras ;-). Maar ook een mooie tocht !
Plaats reactie