Zo 18/07/2010 Aalter-Brug

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grimpie2
Mountainbiker
Rijdt met: conendale

Bericht door grimpie2 »

Heel mooi parcours, goed uitgepijld, volgens sommige speedies niet....misschien soms een beetje remmen. Uitstekend zomerparcours!!!

Volgend jaar komen we terug naar "de bossen van Vlaanderen"

grimpie
grimpie2
Mountainbiker
Rijdt met: conendale

Bericht door grimpie2 »

Je hebt gelijk grimpie het was een prachtige parcours.
Een knelpuntje in Beernem maar mits respecteren van wegcode kwam je toch op de goede weg. Een van de beste tochten tijdens de zomer.

schilder
der quinten
Mountainbiker
Rijdt met: stumpjumper FSR, stumpjumper HT SS

Bericht door der quinten »

leuk dat er speelse stukjes tussen zaten!
en ik die dacht dat k een vd enige was die het single track parcourtje langs de spoorweg wist liggen...
#-o

enkel jammer dat de "ouwe vaart" er niet bij was, maar daar was je wellicht niet welkom vd vriendelijke vissers? :roll:
sofeurken
Mountainbiker
Rijdt met: ene in zwart wit

aalter-brug

Bericht door sofeurken »

het ritje was wel ok,enkele nieuwe stukjes gedaan te wingene en er ook enkele malen verloren gereden,bevoorr ook ok
hondahornet
Mountainbiker
Rijdt met: Thompson Zeus (voor 90% gerenoveerd)

Bericht door hondahornet »

der quinten schreef:leuk dat er speelse stukjes tussen zaten!
en ik die dacht dat k een vd enige was die het single track parcourtje langs de spoorweg wist liggen...
#-o

enkel jammer dat de "ouwe vaart" er niet bij was, maar daar was je wellicht niet welkom vd vriendelijke vissers? :roll:
Waar ligt dat parcourtje juist dan?
ik heb vroeger nog eens een TT langs de oude vaart gedaan, was heel leuk!!
Een organisatie van een club uit St-Joris.
Lieselot1982
Mountainbiker
Rijdt met: nen simpele mtb
Contacteer:

Re: Aalter-brug

Bericht door Lieselot1982 »

betonboerke schreef:Moet zeggen mooi tochtje ,hadden gekozen voor de 85 , hebben ons misreden en hadden maar 79km , door niet goed te kijken.Want in tegenstelling met wat ik lees , was alles toch vrij goed uitgepijld!! En werden alle regels goed nagevolgd( op de pijltjes in het vagevuur bos bv stond op de achterkant alles duidelijk vermeld wat moet : tlfnr, organisatie, en datum) . Want als je al ne keer een tocht georganiseerd hebt dan weet je pas wat er komt bij kijken en ja ,je mag tegenwoordig niet veel meer. Chapeau Willy !! :bounce: :bounce: :bounce: wij hebben er van genoten en komen zekers volgend jaar terug !! =D>
Net als jij ook voor de 85 gegaan en uit gekomen op 79, tja kan gebeuren. zowiezo volgend jaar kom ik terug, vond het een leuk tochtje!
Plaats reactie