Heel mooi parcours, goed uitgepijld, volgens sommige speedies niet....misschien soms een beetje remmen. Uitstekend zomerparcours!!!
Volgend jaar komen we terug naar "de bossen van Vlaanderen"
grimpie
Zo 18/07/2010 Aalter-Brug
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: stumpjumper FSR, stumpjumper HT SS
Bericht door der quinten »
leuk dat er speelse stukjes tussen zaten!
en ik die dacht dat k een vd enige was die het single track parcourtje langs de spoorweg wist liggen...
enkel jammer dat de "ouwe vaart" er niet bij was, maar daar was je wellicht niet welkom vd vriendelijke vissers?
en ik die dacht dat k een vd enige was die het single track parcourtje langs de spoorweg wist liggen...
enkel jammer dat de "ouwe vaart" er niet bij was, maar daar was je wellicht niet welkom vd vriendelijke vissers?
- hondahornet
- Mountainbiker
- Rijdt met: Thompson Zeus (voor 90% gerenoveerd)
Bericht door hondahornet »
Waar ligt dat parcourtje juist dan?der quinten schreef:leuk dat er speelse stukjes tussen zaten!
ik heb vroeger nog eens een TT langs de oude vaart gedaan, was heel leuk!!
Een organisatie van een club uit St-Joris.
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: nen simpele mtb
- Contacteer:
Re: Aalter-brug
Bericht door Lieselot1982 »
Net als jij ook voor de 85 gegaan en uit gekomen op 79, tja kan gebeuren. zowiezo volgend jaar kom ik terug, vond het een leuk tochtje!betonboerke schreef:Moet zeggen mooi tochtje ,hadden gekozen voor de 85 , hebben ons misreden en hadden maar 79km , door niet goed te kijken.Want in tegenstelling met wat ik lees , was alles toch vrij goed uitgepijld!! En werden alle regels goed nagevolgd( op de pijltjes in het vagevuur bos bv stond op de achterkant alles duidelijk vermeld wat moet : tlfnr, organisatie, en datum) . Want als je al ne keer een tocht georganiseerd hebt dan weet je pas wat er komt bij kijken en ja ,je mag tegenwoordig niet veel meer. Chapeau Willy !! wij hebben er van genoten en komen zekers volgend jaar terug !!