jaja en verzekers tegen je gedachtspiermassa schreef:hela ge laat de vrouwkes altijd bij jullie blitsstarten achter en dan moet den deze zich altijd opofferen om iets trager te rijden om voor de vrouwkes te zorgenfiliep72 schreef:MoozeMeiske schreef:
@Motorbiker: ik heb zaterdag uw dochter gezien! Een welopgevoed, vriendelijk en schoon meiske... wie had dat gedacht?
Awel Moozemeiske, De Forumbikers zitten daar toch ook voor iets tussen.
De wekelijkse rit tussen enkele hooggeschoolde , welopgevoede , nooit onzin uitkramende, en steeds op hun woorden lettende mountainbikers levert toch blijkbaar vruchten af.
Zo 11/07/2010 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
- Contacteer:
Bericht door den wakkere bakker gits »
- rolling stone
- Mountainbiker
- Rijdt met: bulls
Bericht door rolling stone »
prachtige tocht en volledig mijn ding,draaien en keren een beetje op en neer en uitblazen op de tussen stroken en daarbij nog het gezelschap van mijn broer meer moet da nie zijn.
@ pjer bedankt voor de verfrissing
@Davy veel beterschap.
@ pjer bedankt voor de verfrissing
@Davy veel beterschap.
- Mister T.
- Mountainbiker
- Rijdt met: is schoner dan de uwe!
- Contacteer:
goed gedaan bakker, maar echte locals nemen die trapjes aan je linkerzijde hoor...den wakkere bakker gits schreef:Alternatief afdalingske aan de wantebrug
Men reputatie moet ik toch een beetje in ere houden e
http://lh3.ggpht.com/_HeCtVNVmFf8/TDtHK ... G_7474.JPG
http://lh6.ggpht.com/_HeCtVNVmFf8/TDtHI ... G_7473.JPG
(wel tricky armleuning daar...)
- dark dingo
- Mountainbiker
- Rijdt met: KTM 2022
Bericht door dark dingo »
niet vergeten van bij extreme temperaturen zelf voor wa vocht te zorgen!!ik had ne kameel mee met 3 liter water!!en kort samengevat...
*een spoedig herstel aan de jammerlijke bikers(kweet waarover ik spreek!!)
*een dikke pluim op de hoed van de brigandsbikers...ge moet het maar doen...een tocht van 105,80,73,....bepijlen,4 bevooradingen optrekken en voldoende mensen vinden om zich "vrijwillig" in te zetten!!ze lopen niet dik meer gezaait!!en o.k...wa drank tekort...zij maar zéker gerust als het volgend jaar terug zo een weer is,ze een schip drank aan het sas van ooigem leggen!! en als het nog nie genoeg is...nog ne boot op het kanaal roeselare/ooigem!!
tot de volgende "hete" zomereditie!!
dingo
*een spoedig herstel aan de jammerlijke bikers(kweet waarover ik spreek!!)
*een dikke pluim op de hoed van de brigandsbikers...ge moet het maar doen...een tocht van 105,80,73,....bepijlen,4 bevooradingen optrekken en voldoende mensen vinden om zich "vrijwillig" in te zetten!!ze lopen niet dik meer gezaait!!en o.k...wa drank tekort...zij maar zéker gerust als het volgend jaar terug zo een weer is,ze een schip drank aan het sas van ooigem leggen!! en als het nog nie genoeg is...nog ne boot op het kanaal roeselare/ooigem!!
tot de volgende "hete" zomereditie!!
dingo
- Slick
- Mountainbiker
- Rijdt met: KTM team lc elite
- Contacteer:
Bedankt Brigands voor deze leuke rit. Wij hebben geen problemen ondervonden met de bepeiling en die bevoorradingen waren voor ons voldoende.
Wij waren hiervan getuige en dan maar voor de "light" kasteelbier gekozen ipv Brigandbierspiermassa schreef:-sorry dat de brigand op was maar twas dorstig weer.
-....................................
- veldegemnaere
- Mountainbiker
- Rijdt met: scott scale rc 29er
- Moustache
- Kerstman
- Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
- Contacteer:
De afwezige president ziet dat zijn manschappen zich weer voorbeeldig gedragen....filiep72 schreef:MoozeMeiske schreef:
@Motorbiker: ik heb zaterdag uw dochter gezien! Een welopgevoed, vriendelijk en schoon meiske... wie had dat gedacht?
De wekelijkse rit tussen enkele hooggeschoolde , welopgevoede , nooit onzin uitkramende, en steeds op hun woorden lettende mountainbikers levert toch blijkbaar vruchten af.
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: nen simpele mtb
- Contacteer:
Bericht door Lieselot1982 »
spiermassa schreef:hela ge laat de vrouwkes altijd bij jullie blitsstarten achter en dan moet den deze zich altijd opofferen om iets trager te rijden om voor de vrouwkes te zorgenfiliep72 schreef:Was dat dat blond meisje van 17 jaar, dan denk ik even met haar samen gereden te hebben! super lief meisje!MoozeMeiske schreef: