Za 15/05/2010 Hertsberge / Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Roces
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 15 mei 2010 20:59
Rijdt met: Scott Scale 750 (2016)

Bericht door Roces »

Iedereen die betaald heeft, heeft het recht zo snel te rijden als ze willen... Maar je hebt wel gelijk dat ze geen andere collega-mtb'ers mogen hinderen.

En nog een punt: is het gemiddelde belangrijk achteraf ? Als we maar op een gezonde en leuke manier onze hobby kunnen uitoefenen ?!
Gebruikersavatar
Karolus
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: wo 02 jan 2008 10:39
Rijdt met: cube stereo pro 2012
Contacteer:

Bericht door Karolus »

Over deze tocht kan ik kort zijn... hier zat meer in, gelukkig dat het zonnetje van de party was ... :-D
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Vandaag ook een mooie een mooie tocht gereden. Gekozen voor de 60km, al wilden de beentjes en mijne kop een kortere afstand ( bbq'tje gedaan ](*,) ](*,) ](*,) ), t was dus rijden op karakter ook al voelde het dat ik op zo'n vlamparcour voor voor geen meter vooruit ging. Op de eerste bevoorrading enkele van de toffe (zotte :lol: :lol: :lol: ) Grysperres tegen gekomen en inderdaad een leuke babbel gedaan. De bepijling was wel soms onduidelijk waardoor ik een paar keer mispakt heb. De 2 bevoorradingen waren perfekt. 'k Heb me goed gejeund.
Tot een volgenden zou ik zeggen.
slik20
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 26 apr 2004 19:39
Rijdt met: ridley ignite c team 29er

Bericht door slik20 »

Morgen ook van de partij nu nog wat aan het supporteren voor cercletje
Putkop
Mountainbiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 26 dec 2009 18:51
Rijdt met: Cotic Solaris 29" und eine OneOne Codeine

Bericht door Putkop »

slik20 schreef:Morgen ook van de partij nu nog wat aan het supporteren voor cercletje
zonder veel succes blijkbaar. :D
Gebruikersavatar
Corleone
Mountainbiker
Berichten: 750
Lid geworden op: za 05 sep 2009 14:23
Rijdt met: Niner air,scott genius 730,Cannondale moterra

Bericht door Corleone »

Ah wasda vandaag :P

c
BAZIEL
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: do 05 nov 2009 13:17
Rijdt met: TREK 8500

Bericht door BAZIEL »

slik20 schreef:Morgen ook van de partij nu nog wat aan het supporteren voor cercletje
Niet genoeg gesup :oops: portert denk ik
Gebruikersavatar
follow
Mountainbiker
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 18:44
Rijdt met: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Bericht door follow »

Roces schreef:Iedereen die betaald heeft, heeft het recht zo snel te rijden als ze willen... Maar je hebt wel gelijk dat ze geen andere collega-mtb'ers mogen hinderen.

En nog een punt: is het gemiddelde belangrijk achteraf ? Als we maar op een gezonde en leuke manier onze hobby kunnen uitoefenen ?!
kant nie beter zeggen :-D :-D :-D ken ik daar geen probleem mee dat ze snel rijden , probeer ik ook zo vlug mogelijk te rijden maar ik zal rekening houden met andere bikers en hier niet zitten boffen met m'n gemiddelde !
m'n probleem is ze rijden die persoon van de weg en niemand van die groep heeft uitgekeken naar die persoon ( in m'n ogen zijn dat sukkelaars ) alleen maar voor hun gemiddelde :( :(
Gebruikersavatar
Max Power
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 00:36
Rijdt met: Orbea Compas /Schwinn Mesa Aluminum

Bericht door Max Power »

Deze tocht heb ik 3 jaar geleden laatst gedaan, had toen inderdaad een gemiddelde van 26 over de 45km. Aangezien dit mijn eerste TT was sinds twee jaar, wijselijk voor de 30 gekozen. Niet veel spectaculairs (behalve de huizen naast de weg), maar wel een 22.3 avg gereden. Ik ben niet gefocust op gemiddelde, maar het is wel leuk als je eens echt kan doorvlammen op zo'n parcours. Alleen spijtig van mijn fysiek :-D
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

Met dank aan de meer dan 800 bikers die onze tweedaagse geslaagd maakten, naast de bikers waren er ook nog eens 1400 wegtoeristen. =D> =D>
We hopen dat jullie er allemaal van genoten hebben en dat we jullie op de wintereditie terug mogen verwelkomen. :bounce: :bounce:

Parkoer is idd totaal verschillend van de wintereditie, maar de meest uitdagende stukken zijn enkel voor de winter bestemd, het is niet altijd even gemakkelijk als organisatie.
Als je dan ziet dat wij, die nu toch al 40 jaar als fiets en bikeclub bestaan, ons parkoer moeten aanpassen aan organisaties die eigenlijk met "biken of fietsen" niets te make hebben, dan is er toch iets fout denk ik. [-X ](*,)
Enfin, bij ons primeert de veiligheid van de biker, daarom waren hier en daar stukken die normaal off-road waren veranderd naar road. Het is jammer maar het kon niet anders.

Verder ook dank aan de mannen van de wet, politie met name, om tijdens het gratis graveren van de fiesten een oogje in het zeil te houden, kwestie van gestolen fietsen. Deze keer was het toch echt wel "de politie uw vriend" =D> =D>
Plaats reactie