Zo 14/03/2010 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sentis
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: za 13 mar 2010 17:41
Rijdt met: Dambala en Inbred's

Bericht door sentis »

Mooi, zal er ook bij zijn.

gr. sentis
Wdriver
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: za 31 jan 2009 19:29
Rijdt met: Corratec x-vert 03

Bericht door Wdriver »

Zowel bij de fietsenstalling , als bij de inschrijving verliep alles vlot. De toertocht( 46 km) ging meestal off-road en heel wat afwisseling o.a. dreven, single-tracks en wat heuveltjes.Als je tijd had om rond te kijken kon je genieten van de natuur en op bepaald ogenblik kregen wij in het bos zelfs gezelschap van een vijftal reëen, ongelooflijk.Op de bevoorrading kreeg je een koekje, wat banaan of appelsien. Naar VWBnormen voldoende, maar bij de meeste fietspromotochten in Limburg is dit toch wel wat uitgebreider. Aan de afspuitinstallatie kon je merken dat de opkomst eerder beperkt was. Je moest niet aanschuiven en kon onmiddellijk met het poetswerk beginnen.Tot slot, degenen die deelgenomen hebben aan de tocht zullen er geen spijt van hebben en een proficiat aan de organisatoren.
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Bericht door junior72 »

Vandaag ook hier geweest samen met de zoon (9jaar).
Hij had gekozen voor de 36km en op het laatste was het beste er af voor em.
Maar hij heeft zich toch geamuseerd.
Na de tocht ben ik nog met fiets naar huis gereden en onderweg zat mijn bovenste derailleurwieltje potvast door de zand.
Dit euvel werd verholpen door fietsenmaker ERWIN PAUWELS in Kerkhoven waarvoor mijn dank en zo kon ik verder rijden.
Morgen kom ik terug voor de 46km en vertrek ik van thuis uit met de fiets en terug en dat gaat dan een goei 85km zijn.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Bericht door dirty »

the muddevils waren er ook, mooi parcours en goede bevoorrading , snel gereden en toch niet moe :bounce:

aanrader voor morgen !!!
Gebruikersavatar
grippeke
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: di 09 feb 2010 19:12
Rijdt met: scott scale 20,40 en racefiets thompson antares

Bericht door grippeke »

Fijne tt gereden, mooi en lekker droog parcour. Had 46km op de teller. Jammer voor de organisatie van de magere opkomst, want alles was dik in orde. =D> Zekers tot volgend jaar :wink:
tish
Mountainbiker
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 12:32
Rijdt met: Cdale Taurine - Cdale Hooligan x2

Bericht door tish »

Wij hebben vandaag ook de 46 km gereden en ik vond het behoorlijk saai. Zoals tegenwoordig dikwijls het geval is bleven veel mooie stukken links liggen. Ik neem aan dat dit weer te wijten is aan het ontbreken van de nodige toelatingen en beperkingen die opgelegd worden van hogerhand. :-? De singletracks die toch meegenomen werden maakten dan weer veel goed. 8)

Voor de rest was de organisatie zeker in orde. We hebben deze rit vorig jaar ook gereden en ik kan me niet herinneren dat ik me toen zo gestoord heb aan de eindeloos lange dreven.
remco1985
Mountainbiker
Berichten: 462
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 20:24
Rijdt met: cube reaction gtc sl

Bericht door remco1985 »

kvond het toch geen slechte tocht, int begin wel wa te hard gegaan om de laatste km's toch het zwaar te hebben, route vond ik heel goed meevallen, en ook de bepijling was top, bevoorrading was goed voorzien,ookal stond er niet veel volk(denk goed 5 man), wel vriendelijke dame daar :)
was vrij laat vertrokken rond half 12 en was niet zoveel volk, soms wel goed in de single tracks
volgend jaar zien ze me hier toch terug :)
Gebruikersavatar
Big
Mountainbiker
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 22:05
Rijdt met: Trek 8500 (2011)
Contacteer:

Bericht door Big »

Ben deze morgen ook in Lommel geweest. Voor het eerst dit jaar weer een tt gereden.
Viel dat ff tegen qua conditie :-s
Hopelijk voor de organisatie was er meer volk dan de paar bikers die ik onderweg ben tegengekomen.
( Men kon wel de ganse dag starten, dus misschien dat het meer een gespreide opkomst was)

Een kort verslag staat op onze website.
http://www.mtb-freak.be
Gebruikersavatar
rob van laer
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 27 dec 2009 16:51
Rijdt met: ne zadel met twee wielen en een stuur

Bericht door rob van laer »

vandaag (zondag) de tocht gedaan
had voor de 2 gekozen, was bij de eerste om te vertrekken 7.40 ofzo dus alles ging heel vlot om te kunne vertrekken.
ond het shone ttt alleen spijtig da er zoveel cross parcours tusse zat ;-) ma wel origineel kunne oplosse vond het verder zeer goed
mooie bevoorrading voldoende van alles vriendelijke mensen en na de bevoorrading de laatste km richting souverein.
Ma daar aangekomen het euvel da ik op vele tt's tegen gekomen ben dit jaar, vooral op zondag de afspuitstand stond nog neit klaar.

WAS BINNE rond 9.20 glukkig da de fiets niet zo vuil was, ma toch vind ik dit het enigst negatieve dat er was, ma zo waren er dit jaar veel, je kan vroeger vertrekke alles staat optijd klaar, ma de afspuitstand vergeten de meeste precies mee optijd te zette :lol:
ma verder was alles prima, de winter tt's zitte er weer op voor mij de mb gaat uiteen gekuist en hersteld worden en de koers komt weer buiten voor de baan. hier en daar nog een tt ke van de zomer meepakke as het in de buurt is ma normaal zijn da er neit veel
succes aan alle en tot de volgende winter :-) =D> =D> #-o
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Bericht door big-Mac »

Ik kan dat euvel van de afspuitstand zeer goed begrijpen.
Als de firma van de afspuitstand in het vervolg één uur vroeger moeten komen voor de mensen die eigenlijk te vroeg vertrekken gaat dit ten koste gaan van de rekening vrees ik.
Ik vermoed dat gij ook geen uurke vroeger begint te werken en tegen uwe baas zegt dat da extra sevice is.
De vertrek tijden worden ook niet voor niets op gegeven
Plaats reactie