Zo 07/02/2010 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Sgt.Stedenko
Mountainbiker
Berichten: 579
Lid geworden op: ma 26 jan 2009 17:34
Rijdt met: Stumpjumper

Bericht door Sgt.Stedenko »

Met de fiets naar Torhout vertrokken en echt een vree goe parcour!. Ik was denk ik de laatste die arriveerde en merci dat ik zoveel mocht eten wat ik wou ook bij de bevoorradingen =D> Eerste klas!
Gebruikersavatar
insane_J
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 22:10
Rijdt met: focus black rider

Bericht door insane_J »

parchtige rit,
goede bevoorading en afspuitstand.
wat ik wel ietsj minder vond was da lange stukken soms .

maar tog tot volgend jaar :wink:
BAZIEL
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: do 05 nov 2009 13:17
Rijdt met: TREK 8500

Bericht door BAZIEL »

Deze morgen met de torhouts outdoor fun-ploeg de 29 km afgehaspeld. Was gewoonweg TOF zo eens deze prachtige toer te rijden :lol: Mooi parcours, prima bevoorrading en afspuitplaats. Proficiat aan danny en zijn ploeg medewerkers =D> =D> tot volgend jaar grt yves kvv aartrijke
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

De TT van de brandweer stond uiteraard op het programma dit jaar, zeker nu we er met de TOF een groepsrit van probeerden te maken. Met onze club gebeurt dat zelden en qua opkomst mogen we niet klagen: meer dan 30 TOF-ers en sympathisanten kwamen opdagen! Dat zorgde wel voor de nodige files bij de eerste smalle offroadstrook en de Warande, maar daarna al gauw een splitsing tussen de kleine afstand en de grotere afstanden.

Uiteindelijk de 42 gereden. Het parcours lag verrassend goed. Had het gezien het mindere weer veel natter verwacht. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vond het parcours dit jaar sterker dan de enkele edities geleden. Wat ik uiteraard aleen maar kan toejuichen. Blij dat ik ook voor het eerst het Fonteinepad heb kunnen rijden.

Goede organisatie en geslaagde voormiddag! Jammer van de lagere opkomst (wellicht vooral door de concurrentie die hoger was dan anders)

zondag 07/03/2010 3de Huwynstocht - KWB Lichtervelde[/b]
Gebruikersavatar
debiker
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 12:37
Rijdt met: Bh limiet editie
Contacteer:

Bericht door debiker »

Deze morgen vroeg gestart juist niet met licht moeten rijden !
een TT die in orde is en afgewerkt !! van start tot einde,
met 39,1 op de teller en een avg van 19.1 na 2h05! niet slecht met de tocht van sijsele in de benen !!

thanks aan de brandweer en tot de volgende =D> =D>
Gebruikersavatar
marnoek
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 16:33
Rijdt met: martelly crosser

Bericht door marnoek »

Deze rit was dik in orde. Toch wel de beste van de vele torhoutse ritten. =D> =D>
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

Lichterveldenaere schreef:Blij dat ik ook voor het eerst het Fonteinepad heb kunnen rijden.
langs de achterkant van Wijnendale-bos hé, toen we vanuit Ichtegem kwamen? idd ook de eerste keer da'k daar reed, en 'k woon er nochtans net naast... echt een mooi stukje, hopelijk kunnen andere TT's daar ook nu en dan eens langs :wink:

ferme bende TOF'ers idd, al was ik begot niet op de hoogte van de groepsrit :oops: altijd fijn eens enkele nieuwe gezichten te leren kennen

chapeau aan de organisatie trouwens, deze TT gaf me eens niét het gevoel veel platgetreden paden te berijden =D>
Gebruikersavatar
dingetje
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 07 dec 2009 18:37
Rijdt met: tompson pulsar

Bericht door dingetje »

Zeker een prachtige rit.Na gisteren te Nieuwpoort gekozen voor de 40km.Bepijling uitstekend idem voor de bevoorrading.Warme douches achteraf zeker pluspunt.Tot volgende keer. :-D
Gebruikersavatar
Pompierke
Kerstman
Berichten: 485
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 21:21
Rijdt met: Cube

Bericht door Pompierke »

Hoi,

Deze rit ook gereden en moet zeggen dat de grote afstand een niet te onderschatten tochtje was.
=D> =D> aan de inrichters, bij leven en welzijn ben ik volgend jaar terug van de partij.

Grtzz
Pompierke


Op 25/04/2010 iedereen welkom in Diksmuide voor de derde brandweerpoldertocht met afstanden van 30 - 50 - 75 en 100 km
Gebruikersavatar
pompier
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: di 02 dec 2003 22:13
Rijdt met: scott rc30

Bericht door pompier »

Lichterveldenaere schreef: meer dan 30 TOF-ers en sympathisanten kwamen opdagen! [/color][/b][/b]
Dan toch nog een offensief op het klassement ? :wink:
Plaats reactie