Zo 31/01/2010 Kiewit / Hasselt - Nu met film !

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
G_Heylen
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: za 12 jan 2008 15:58
Rijdt met: Rocky Mountain

Bericht door G_Heylen »

best knappe Toertocht!! =D>
afentoe zeer glattig
maar dat maakte het well fijn
92km toen ik thuis kwam
Gebruikersavatar
Tim FCB
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: za 12 jan 2008 14:16
Rijdt met: scott scale 640 (mtbclub Xtreme Bikers Zele)
Contacteer:

Bericht door Tim FCB »

prachtige tocht gehad vandaag

wel op sommige plaatsen spekglad
Gebruikersavatar
roland
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 23:11
Rijdt met: Principia

GPS Track van de tocht

Bericht door roland »

Was een mooie maar af en toe erg gladde tocht.

Dit is de GPS track van de 41Km
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=485661
peterke1974
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 21:13
Rijdt met: Specialized stumpjumper comp

Bericht door peterke1974 »

Ook afgezakt naar Kiewit.
Op de teut was het inderdaad serieus glad.
2x de grond van iets te dichtbij gezien.
Toch content dat ik afgekomen ben
Gebruikersavatar
Grand Canyon
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 23 okt 2009 10:17
Rijdt met: Specialized S-Works SJ

Bericht door Grand Canyon »

Same for me. Hou van sneeuw en uitdagingen maar de vele aangereden sporen maakten het vantijd onverwacht glad. Ben in een afdaling op mijn kl§te gegaan door de zijkant van een bevroren spoor te raken. Serieuze laag vernis van mijn linker scheenbeen af! :cry: Had mijn banden thans al vrij plat gelaten. Denk dat mijn Ritchey Z-max banden niet zo geschikt zijn voor dit weer. Heb thans nog verschillende sneeuwtochten gereden deze winter en weinig last van gehad.
Voor de rest prima gepijlt, bevoorrading OK. Hoeveel volk is er opgedaagd trouwens?

Voor diegenen die het niet wisten, jullie hebben een stukje van het veldrit parcour van de Superprestige in Zonhoven van 7/2/10 gereden. Dat was tussen die houten paaltjes door in de Heide en langs de grote zandkuil!
Gebruikersavatar
Wouter.u
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: wo 10 sep 2008 20:16
Rijdt met: Stevens glide 2010

Bericht door Wouter.u »

Glad was het inderdaad . Helaas niets aan te doen tijdens dit weer.

Ik vond de tocht goed uitgelpijld , goede bevoorrading , schone tracks.
Tot volgend jaar
Gebruikersavatar
Grand Canyon
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 23 okt 2009 10:17
Rijdt met: Specialized S-Works SJ

Bericht door Grand Canyon »

Er zijn na ±1 km foto's gemaakt. Weet iemand waar en wanneer deze gepost worden?

Trouwens grappig dat die fotograaf probeerde iedereen te fotograferen en ook nog een visitekaartje te geven. Dat lukt natuurlijk niet als er een bende of sliert passeert.
Gebruikersavatar
gem 10km/h
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 00:44
Rijdt met: Thompson Fusion ALU
Contacteer:

Bericht door gem 10km/h »

Als ik het zo lees mag ik me gelukkig prijzen dat we om 8u30 vertrokken zijn: wij hebben ons goed geamuseerd, ook op den Teut: was zeker nog te doen toen wij er kwamen...
monsie
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 30 aug 2008 21:38
Rijdt met: geen voor de moment

Bericht door monsie »

vandaag ook voor de eerste keer mijn cannondale eens degelijk gebruikt, was mijn eerste toertocht, heb de fiets nu een paar weken en ik moet zeggen, dat het super fijn is, wel nog super veel aan mijn conditie werken maarja iedereen komt van nul hé :wink:
Gebruikersavatar
Janick H.
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 25 okt 2009 23:21
Rijdt met: Orbea Enigma
Contacteer:

Bericht door Janick H. »

prachtige tocht in een mooie omgeving, een thuisrit voor mij (woon op 5 KM vd start, dus ik kende vele wegen. Maar had dadelijk door dat sommige stukken enorm gevaarlijk glad waren, vooral de afdalingen waren echte schaatspistes. Hopelijk zijn er geen slachtoffers gevallen. Mij toch kunnen recht houden, maar toch een aantal keren voet aan de grond moeten zetten.
Een dikke duim voor de organisatie, want met dit weer is dit niet gelachen :-D Had de indruk dat er iets minder volk was omwille vd winterprik...
Bij de start Tom Boonen en Maarten Wijnands ook nog gezien en blijkbaar zijn ze alletwee ook nog gelijktijdig tegen de vlakte gegaan, dit had ik gehoord bij de bevoorrading.
=D>
Plaats reactie