X-biking

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

@Philippoussis: ik zat in dezelfde les als jou. En ik maar nadenken vanwaar ik dat gezicht herkende :-?

Ik vind X-biken leuker dan gewone spinning, maar echt revolutionair zou ik het toch niet noemen.
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Re: X-biking

Bericht door Dzjowie »

maltje schreef:X-biking is 30 minuten zweten(voor mij toch)
curieuzeneuzevraagske: duurt zo'n les maar 30 minuten? Spinning duurt toch een uur? Op 30 minuten (warming up en cooling down inbegrepen, vermoed ik) krijg ik mijn diesel amper op toerental... :roll:
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

X-biking duurt inderdaad slechts 30 minuten.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

volgende les,1ste zaterdag van october om 9u45
Kan ik al de alcohol vab vrijdag eruit zweten
#-o
Aragon
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: za 08 nov 2003 00:48
Rijdt met: Cube LTD3

Bericht door Aragon »

Yakke schreef:@Philippoussis: ik zat in dezelfde les als jou. En ik maar nadenken vanwaar ik dat gezicht herkende :-?
@Yakke: Blijkbaar hebben we elkaar dus niet herkend. Waarschijnlijk teveel naar die bikes aan het kijken geweest. Of naar het vrouwvolk misschien ;)

Inderdaad, X-biking duurt maar 30min. Vond het wel snel voorbij zijn, maar we zullen eerst eens afwachten wat de volgende sessies gaan geven. Misschien wordt het zo zwaar dat die 30min er precies 60 zijn :)
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

Philippoussis schreef:Misschien wordt het zo zwaar dat die 30min er precies 60 zijn :)
Vind het in elk geval een merkwaardig systeem: 30 minuten "les" opwarming en cooling down inbegrepen vermoed ik, en dan toch zo diep gaan... Trainingstechnisch niet echt het meest verstandig, me dunkt...
Gebruikersavatar
Gooser
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: di 22 jul 2003 10:58
Rijdt met: Mongoose iboc / Kona Muni Mula

Bericht door Gooser »

iemand gisteren (05/10/2004) Man bijt hond gezien ? Ik heb maar een flard van het einde gezien en aan de bewegende stuurtjes ging het precies over X-bike ...
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

Gooser schreef:iemand gisteren (05/10/2004) Man bijt hond gezien ? Ik heb maar een flard van het einde gezien en aan de bewegende stuurtjes ging het precies over X-bike ...
ja gezien, ging idd over x-bike, en, zoals ik al vermoedde, not my cup of tea !
moet wel toegeven, schoo vrouwvolk in zo ne fitness, da ben ik in de bos nog nie tegengekomen :lol:
Plaats reactie