aanhoudende nekpijn na ongeval

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
facebreaker
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: do 07 aug 2008 18:58
Rijdt met: Trek Fuel Ex8

aanhoudende nekpijn na ongeval

Bericht door facebreaker »

even schetsen
vorig jaar in juni fietsongeval gehad en niet al te onzacht met gezicht de straatstenen gekust , oorzaak was een dikke draad die gespannen was tussen 2 paaltjes . Gevolg 2boven tanden weg kin en lip genaaid. En nadien de nodige hoofdpijn die 3 dagen later optrad maar wel 5dagen aanhield , waarschijnlijk een deftige hersenschudding . Enige tijd later trad die nekpijn op met uitstraling in de linker bovenarm.
3 infiltratiespuiten waren vruchteloos , en dokter stuurde me door naar neurochirurg in UZA hopend op een verklaring en oplossing/behandeling stond ik daar met NMR uitslag. Conclusie mr uw pijnbeschrijving beantwoord niet aan uw letsel ( WTF ) wij zijn neurochirug en chirurgisch gezien kan ik u niet helpen, voorstel kine voor cervicale myalgie , 2 wervels vertonen een protusie met lichte druk.
nu ben ik reeds 1jaar verder en nog steeds niet pijnvrij , door de osteopaatbehandeling ondervind ik soms geen uitstraling meer gedurende langere tijd, maar die spierpijn aan de linkerkant vanaf de tapezium tot onder het schouderblad is soms om de muren op te lopen.

ik heb lang pijnstillers geslikt, maar na een tijd wordt je lichaam blijkbaar gewend aan die pijnprikkels dat het een normale zaak wordt.
deze week weer geen oog dichtgedaan en toch terug naar de feldene moeten grijpen om het draaglijk te houden.

na rijden van een marathon 60-100Km ging die nek zowiso al wat verstijven ( als ik mag gaan werken met pijn kan ik sporten met pijn ook )

omdat ik ook nog een pijnlijk gevoel had in beide knieen ( enkel bij het wandelen , fietsen onder zware belasting geen probleem ) toch maar eens langs een podoloog en laten uitmeten
heup aan beide zijden draait tussen de 15 a 19° ipv 30° en
beenlengte verschil ( dit is reeds weggewerkt door osteopaat )
het draaien van de heup is ook behandeld en ondertussen is kniepijn weg.

heb ook nog een lagerug probleem op L4 en L5 en ook hier loopt het soms mis, maar na een behandeling ben ik nadien weer maanden pijnvrij
graag zou ik die nek ook zover krijgen , met 44j vind ik het nog wat vroeg om zo te moeten rondlopen, dus wat kan ik verder nog ondernemen
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

PM
Plaats reactie