o2 booster gel

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
Steenrijen
Mountainbiker
Berichten: 212
Lid geworden op: di 24 jun 2008 08:56
Contacteer:

o2 booster gel

Bericht door Steenrijen »

iemand ervaring mee? :-)
Werkt dit produkt?

http://www.windose.eu/windoseshop/produ ... &id_lang=4


groeten
J.
RODONDO
Mountainbiker
Berichten: 180
Lid geworden op: do 10 sep 2009 11:19
Rijdt met: ALMA CARBON

Bericht door RODONDO »

Investeer je geld beter in goed materiaal. Als je bv merkt dat om één of andere reden de aanvoer van zuurstof langs de neus wat moeilijker gaat (sommigen hebben een scheef binnenneusbeentje) vraag dan aan je
apotheker naar een bereiding in een flesje om de luchtwegen flink open te zetten. Volgens mijn bescheiden mening zeker evengoed en véééél
goedkoper. :wink:
Gebruikersavatar
Steenrijen
Mountainbiker
Berichten: 212
Lid geworden op: di 24 jun 2008 08:56
Contacteer:

Bericht door Steenrijen »

ja, heb af en toe veel last van hooikoorts. (pollen) Welk produkt kan jij aanraden RODONDO? Ik gebruik pilletjes en spray tegen hooikoorts uiteraard. Maar een krachtig produkt dat voor even een extra zuurstofboost zou kunnen geven.. lijkt me leuk.
Gebruikersavatar
dirtyd
Mountainbiker
Berichten: 972
Lid geworden op: ma 23 feb 2009 22:43
Rijdt met: Sante cruz talboy ltc , Kona process 111

Bericht door dirtyd »

Jakke_123 schreef:ja, heb af en toe veel last van hooikoorts. (pollen) Welk produkt kan jij aanraden RODONDO? Ik gebruik pilletjes en spray tegen hooikoorts uiteraard. Maar een krachtig produkt dat voor even een extra zuurstofboost zou kunnen geven.. lijkt me leuk.
Doe gelijk de meetse renners laat vaststellen door een arts dat ge astma hebt en ge kunt puffen.
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

[quote="Jakke_123"]ja, heb af en toe veel last van hooikoorts. (pollen) Welk produkt kan jij aanraden RODONDO? Ik gebruik pilletjes en spray tegen hooikoorts uiteraard. Maar een krachtig produkt dat voor even een extra zuurstofboost zou kunnen geven.. lijkt me leuk.[/quote]

geeuw.....
alweer iemand die de slimme wil uithangen.
die middelen waarop jij doelt zijn op basis van corticoides, en dat krijg je ENKEL op voorschrift van de arts, na een goed onderzoek.
de andere zaken zijn hulpmiddelen die wat verlichting kunnen brengen (bv dampen, neusspray, ecalyptys gebruiken etc...)
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Train gewoon harder. En nee, die O2-booster werkt naar mijn ervaring niet, ooit 1x gebruikt.
Gebruikersavatar
Steenrijen
Mountainbiker
Berichten: 212
Lid geworden op: di 24 jun 2008 08:56
Contacteer:

Bericht door Steenrijen »

train al redelijk veel. 4x joggen en 1 maal mtb per week. Maar verstopte neus is gewoon ampetant.
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Re: o2 booster gel

Bericht door Sunn Xtreme »

http://www.windose.eu/windoseshop/produ ... &id_lang=4


best een grapjas die dit verzinsel neerzette.
extra zuurstof zal enkel via aanmaak van extra rode bloedcellen lukken.

buiten 2 type intraveneuze behandelingen,of een hoogtestage of zeer langdurige !!! stimulatie van je hematocriet door mineralen, zal het heus niet lukken met dit soort rotzooi.
dit is gewoon verkoopspraat, een duur placebomiddel, waarbij bronwater nog effectiever is :-D
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Zo'n bedrijven zouden ze eigenlijk moeten vervolgen voor misleidende reclame.
RODONDO
Mountainbiker
Berichten: 180
Lid geworden op: do 10 sep 2009 11:19
Rijdt met: ALMA CARBON

Bericht door RODONDO »

Simp schreef:Zo'n bedrijven zouden ze eigenlijk moeten vervolgen voor misleidende reclame.
Of de sukkelaars die op jaarbasis miljoenen euro's afgeven aan deze
bedrijven. Als je in een advertentie voor supps woorden leest die eigenlijk in een reclame voor racemoto's thuis horen blijf er gewoon af. Deze zijn gegarandeerd nutteloos. (extreme, hard-core, pumps, booster,burning-stack, enz....)

Er wordt tegenwoordig meer gepraat bij de bakker over welke pistolets je best koopt dan bij de apotheker. Een apotheker (niet allemaal) zal je graag te woord staan en eerlijk advies verlenen. Je staat soms versteld van het prijsverschil tussen een product in een potje of een bereiding. Deze laatste is meestal nog zuiver en beter en (dikwijls) vééél goedkoper.
Plaats reactie