Start to run

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Re: Start to run

Bericht door jaro »

Roger, ik ben juist terug op de kamer, operatie is achter de rug. Moet nu wel tot morgenvroeg 8 uur helemaal plat in bed blijven liggen, pas dan mag ik terug plooien. Straks komt de operatiemadam dan weet ik meer, ben nieuwsgierig hoelang ik nu buiten dienst ga zijn.

Als ik van u was zou ik toch een beetje oppassen met lopen en zou eventueel beetje begleiding nemen, 3 dagen vindt ik toch lang om te recupureren. Je weet als je een paar adressen nodig hebt die kan ik je bezorgen.

Ik hoop in ieder geval om terug te kunnen herbeginnen, het is echt plezant om in een bos te lopen, maar is wel belastender dan fietsen.

En het mag nu inderdaad gaan ophouden, ben hier nu al dikwijls genoeg komen slapen. :-D
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: Start to run

Bericht door roger »

Verzorg je maar goed en alles zal wel terug in orde komen,met uw ingesteldheid ben ik er zeker van je binnenkort terug de sportieve toer kunt opgaan.

Zal het misschien toch wat rustiger moeten doen,we zien wel.

Spoedig herstel.
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Re: Start to run

Bericht door jaro »

:-D Goed nieuws gekregen, als ik braaf ben mag ik vandaag naar huis. :-D

Reparatie is goed gelukt en zou normaal geen problemen meer mogen geven.

Twee weken niet lopen en zeker niet fietsen, daarna mag ik nog eens herbeginnen.
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: Start to run

Bericht door roger »

Dat is dan toch goed nieuws om het jaar 2013 te beginnen.
Den Deze
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 23:44
Rijdt met: Cl!mb Adept 1.0 2011

Re: Start to run

Bericht door Den Deze »

Vandaag de eerste keer gaan lopen met mijn vriendin.
Zij liep met de start to run, ik met mijn eigen muziek (STR heeft veel k*tmuziek )
Het viel me op dat ik na enkele minuten al snel 'steken' kreeg in mijn rechterscheenbeen.
Naarmate de sessie vorderde had ik er iets minder last van.
Ik heb ook al jaaaaaren niet meer gelopen, enkel fietsen dus dit kan misschien ook wel het probleem zijn, kwestie dat ik nog even moet wennen

Is het nu juist goed of slecht om na het lopen te stretchen? De ene zegt dat het goed is, terwijl de andere zegt dat het zeer slecht is...

En zijn er bepaalde webshops waar je soms eens een goede deal (qua kledij, accessoires) kan doen?
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Re: Start to run

Bericht door jaro »

ALTIJD stretchen voor en na, ik heb nog nergens gelezen of gehoord dat dit niet goed zou zijn. Is ten andere ook logisch als je even nadenkt om je motor ( hart ) terug in normale ruststand te brengen. :-D

Ik mag eindelijk terug fietsen en heb dat niet koud laten worden. Eergisteren om te herbeginnen eerst 1 uur op de hometrainer gereden. Gisteren dan 2 uur met de racefiets op de baan gaan rijden en dat is zeer goed bevallen :bounce: niks last gehad. Vandaag wegens de regen terug op de hometrainer en als het meezit ga ik morgen hopelijk nog eens terug lopen. [-o<
Den Deze
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 23:44
Rijdt met: Cl!mb Adept 1.0 2011

Re: Start to run

Bericht door Den Deze »

Ok, stretchen dan maar :)

Hoe maken jullie de combinatie met de mtb?
Met de STR zou je 3x per week moeten gaan lopen, dan rest er niet zoveel tijd meer om te recupereren en te gaan fietsen.
Ik zou me in ieder geval niet willen overbelasten :)
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Re: Start to run

Bericht door jaro »

3 X lopen ( om de twee dagen ong. ) en 2 X mtb/fietsen per week.
Den Deze
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 23:44
Rijdt met: Cl!mb Adept 1.0 2011

Re: Start to run

Bericht door Den Deze »

Om de 2 dagen gaan lopen is inderdaad ook de bedoeling.
Ga je dan op uw 'rustdag' van het lopen gewoon fietsen?
Ik zou beiden graag combineren, maar ik wil me uiteraard ook niet forceren, zeker niet in het begin.
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Re: Start to run

Bericht door jaro »

Den Deze schreef:Om de 2 dagen gaan lopen is inderdaad ook de bedoeling.
Ga je dan op uw 'rustdag' van het lopen gewoon fietsen?
Ik zou beiden graag combineren, maar ik wil me uiteraard ook niet forceren, zeker niet in het begin.
Ja, op 1 dag tussen het lopen ga ik dan " rustig " fietsen, meestal midden van de week. Heb daar nooit problemen mee gehad.
Plaats reactie