Gratis stalen

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
brecht256
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: di 15 jun 2004 21:30
Rijdt met: Granville pulse team
Contacteer:

Bericht door brecht256 »

ik dacht ook dat ik telaat was met mailen ... maar heb het deze morgen toch gekregen =D>


ThX !!!


=D>

( nu nog zoeke hoe et allemaal werkt ) :lol:
Gebruikersavatar
Mommen
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 22 feb 2004 18:20
Rijdt met: Specialized S-works HT 2005 XTR XT
Contacteer:

Bericht door Mommen »

Mijn pakketje toch nog gehad vandaag :D Ziet er goed uit allesinds. Als ik genezen ben (verkoudheid) zal ik het eens testen. Bananenbrood heb ik al een stukje uit genomen, proeft goed allesinds en vult goed :wink:

alvast fel bedankt

groeten kristof
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

bij mij ook vandaag toegekomen
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Bericht door Gino »

=D> =D> voor performer =D> =D>
vandaag naar de post geweest achter paketje, ik was da door mijn verlof helemaal vergeten dat ik zoiet ging krijgen dus groot was de verbazing toen ik de doos kreeg met PERFORMANCE op !!!
Joepieeeeeeee de Sint bestaat en heet PERFORMER !!! 8) :D
Amaai er stak zelfs een bidon bij !!! MEGA ik heb er geen woorden voor !!

MAAR..............


Leg is uit, die Carbo dat ken ik Stevig mega spul echt goed !! Da zwart flesje heb ik ooit ook al is gebruikt da geeft echt nen turbo boost !! Die Go Gel en die Hydro Max da ken ik ni graag uitleg !!


Nog maals hartelijk bedankt !!!

Gino
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Alles lezen hé :wink:
Performer schreef:Haha,

Ge ziet wel dat ik nen man van men woord ben hé!
Enfin, blij dat ik voor men verlof nog kan vernemen dat jullie het ontvangen hebben!
Effe een paar woordjes uitleg voor diegene die het willen!
Carbo Energizer : Doe de inhoud van het zakje 75gr in je drinkbus, vul ze op met water en schud er eens mee. Klaar is kees. Dit is je energy drink voor voor tijdens en na de rit maar vooral tijdens natuurlijk.
Hydro max, zakje is ook 75 gr doch deze inhoud dient om 2 drinkbussen mee aan te maken! Ook voor tijdens het biken, dit is een dorstlesser.
Best neem je 1 bus carbo mee en 1 hydro = meest ideale manier.
Energizer + : Cola smaak, finale busje, neem dit het laatste half uur van je rit. Draai alvast voor de rit de stop even open en dicht, dat maakt het openen tijdens de rit een stuk makkelijker.
Go Gel, Great frozen, doch niet invriezen! We hebben nl van dit merk ook Freezer bars en die dienen om in te vriezen. De Go gel dient om tijdens de inspanning leeg te krijpen, het is zeer fris van smaak en plekt niet in de mond. Er zitten precies brokjes in, das normaal, das de concentratie aminozuren, het is heus niet vervallen ofzo! :wink:
Banana Bread : deze energybar is zeer voedzaam, best raad ik het volgende aan : eet een halve bar een half uur voor het vertrek van je rit.
De andere helft breek je in enkele stukken en probeer je in de eerste fietshelft binnen te krijgen.
De drinkbus was je best eerst eens goed uit alvorens in gebruik te nemen.
Ik stel voor om jullie bevindingen gewoon hier via dit forum met ons te delen. Ik zal er misschien een nieuw topic voor openen!
Dit is een zeer waardevol pakket dus gebruik het verstandig!

Greetz
Jo
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Bericht door Gino »

Aja goed gedacht als er nu iemand iets heeft om het lezen te bevorderen :D
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

thx

Bericht door nothing 's impossible »

Pakje was bij de buren terechtgekomen wegens brievenbus niet groot genoeg en ik op vakantie,

bedankt performer, zal den boel eens testen zé.
Plaats reactie