Voeding: WD-CUP produkten

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Plaats reactie
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Voeding: WD-CUP produkten

Bericht door CRAZY D »

Heb vanmorgen bij fietsenman terwijl ik aan het wachten was in aan het snollen geweest in rekje van WD-CUP. Amai, wa ligt daar allemaal in da gamma. Hetgeen mij vooral opviel waren de zogenaamde "fruit bars", zijnde reepjes in een soort gel met suiker bekleed. Heb er is ééntje geproefd, ok van smaak, en zal vermoedelijk ook snel in te slikken zijn, zelfs bij tijdens zware inspanningen. Ik stel mij alleen de vraag of uw maagske nie gaat protesteren ? Zijn er "gebruikers" van die dingen op het forum? :roll:
Gebruikersavatar
PAUL
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 02 aug 2002 02:00

Re: WD-CUP produkten

Bericht door PAUL »

Ge moet die dingen altijd eerst proberen om te zien of uw maag het kan verdragen.

Ik zelf moet van al die dingen niets hebben. Puur natuur zeg ik altijd maar. Lang leve de banaan!!
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Fully agree, dat leert de ervaring me toch. Ik hou het toch ook bij muesli-repen met rozijntjes of van die Grany muesli koekskes. Maar ja, ieder z'n ding hé. 8)
Gast

Bericht door Gast »

Ik moet er ook niet van weten, banaan en muslikoeken zijn voldoende.
In Frankrijk had er een medebiker van die Eenervit knijptubes met colasmaak bij. Omdat ge toch eens alles moet proberen voor ge er kunt over oordelen.
Awel voor mij hoeft het niet meer omdat:
- een stuk oplichterij is. 2 euro voor enkele ml produkt waarvan de helft dan nog in de verpakking blijft.
- ge moet ik weetnie hoeveel drinken om te voorkomen dat uw mond dichtplakt.
- gezond zal het wel niet zijn want ik heb op die week volgens mijn polarmeterke meer dan 10.000 Kcal opgereden en ben verdomme 2 Kg bijgekomen :evil: (anders met banaan en muslirepen val ik er altijd 2 af).
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

voor mijn geen muesli en koekskes maar vloeibaar en de wcup tubekes vind ik best te doen !!! ::))
Gast

Bericht door Gast »

Crazy ik gebruik dat en zelf wanneer ik in koers heel diep zit gaat da binnen zoals nixke. ik vind da wel lekker, kzou da zou kunnen eten voor den tv, ma dan wordt ge zo vet als een varken dus ni doen eh :) Hun gels me caramel zijn ook heel goed, slecht van smaak, maar mijn maag kan het aan :)
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Ik gebruik ook de repen en gellekes alsook de tabletten van W-cup.Ben er zeer tevreden over.Het vloeibare in de drinkbus(tegen verzuring)en de repen op kortere tochten(tot 60km).Dus vooral op marathons en wegritten die gellekes.
Ga trouwens bij de sportdokter die dit op de markt heeft gebracht.
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Voilà, ik denk da hier al naar boven komt waarop W-Cup zich zo een beetje concentreert = iets dat goed eetbaar en verteerbaar is bij grotere inspanningen, wat voor veel mensen niet zo evident is gezien je darmenwinkel toch een heel pak gevoeliger is op dat ogenblik. 8)
Plaats reactie