Persoonlijk trainingsschema!?!

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Plaats reactie
BikeShopper
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 28 apr 2009 13:57
Rijdt met: Specialized Epic

Persoonlijk trainingsschema!?!

Bericht door BikeShopper »

Bikers en bikesters,

Ik ben al een tijdje passieve lezer van dat forum en dikwijls lees ik dat mensen op zoek zijn naar een trainingsschema of persoonlijke trainer.

Ik stel me hierbij graag even voor. Ik werk hoofdzakelijk als zelfstandig kinesitherapeut en ook als personal trainer in de fitnessbranche en ben ondertussen al een 15-tal jaar actief bezig met de wielersport, zowel op de weg als in het veld als in het bos. Een beoefenaar was ik vanaf het begin en zal ik ook altijd blijven, maar daarnaast ben ik ook al een paar jaar actief bezig in de jeugdopleiding en begeleid ik enkele mountainbikers die met veel voldoening elke week een aantal keer op hun bike springen en merken dat ze steeds vooruitgang blijven boeken. Vooral de passie waarmee mountainbikers hun sport beoefenen vind ik schitterend om te zien en die spirit vind ik tot mijn groot genoegen ook op dit forum terug.

Op zich heb ik met mijn praktijk meer dan werk genoeg, maar indien een gepersonaliseerd trainingsschema je interesse opwekt mag je me altijd een privé-bericht sturen en ik zie hoe ik je verder kan helpen.

Vragen staat vrij natuurlijk, daarvoor dient een forum. ;)
Gebruikersavatar
superbiker25
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 01 okt 2007 16:16
Rijdt met: granville pulse

Bericht door superbiker25 »

check pb
Snores
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 18 mei 2009 14:47
Rijdt met: Cannondale

Bericht door Snores »

Hey,

Sinds ik enkele maanden geleden ben ik beginnen trainen onder begeleiding heb ik veel vooruitgang geboekt. De mensen van smartcycling testen me regelmatig en sturen zo mijn trainingsschema's bij. Ook mijn positie hebben ze aangepast. Ik had regelmatig kniepijn, bleek dat mijn voetplaatjes niet goed stonden. Ik denk dat de begeleiding net als bij BikeShopper door een kinesist gebeurd. Je kan ze vinden op www.smartcycling.be

groetjes,
Snores
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

Hey Snores, kun je me zeggen wat je dan maandelijks ongeveer betaalt, en wat je er precies allemaal voor krijgt ? Ik ben ook wel geïnteresseerd...
Snores
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 18 mei 2009 14:47
Rijdt met: Cannondale

Bericht door Snores »

Hi Koenvools,

Ik heb lang gezocht naar trainers. Bij smartcycling betaal ik heel weinig in vergelijking met anderen. Ik betaal 50€ voor de inspanningstesten en 50€ per maand voor dagelijkse schema's. Als ik ziek ben of weining tijd heb stuur ik een mailtje en mijn trainingen worden direct aangepast.

grts
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

=D> Van een snel antwoord gesproken !! Bedankt voor de info :bounce:
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

Bikeshopper check Pb.Alvast bedankt
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

Ik ben ook op zoek naar een persoonlijke trainer, liefst uit de streek ben van het aalsterse.


Groetjes
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

absalon schreef:Ik ben ook op zoek naar een persoonlijke trainer, liefst uit de streek ben van het aalsterse.


Groetjes
www.smartcycling.be
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

Thx, zal zeker is kijken :wink:
Plaats reactie