Drank: Isostar

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GeeTee
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 14 aug 2002 02:00
Rijdt met: c'dale
Contacteer:

Drank: Isostar

Bericht door GeeTee »

Ik meng mineraalwater met Isostar poeder om in mijn rugzakske te kappen. Ik heb daar nu nog meer dan een liter terug van afgetapt. Hoelang kan je dat mengsel in een pvc fles bewaren in de koelkast ?
thnx, Luc
Gast

Bericht door Gast »

Bj Extran staat er op de verpakking dat ge het binnen de 24 uur na menging moet gebruiken, dus bij Isostar (by the way 2 keer zo duur) zal het dan wel hetzelfde zijn zeker.
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Hangt af van het type mineraalwater dat je gebruikt ! Water "keert" (wordt slecht en begint te rieken en vies te smaken) zoals ze zeggen na bepaalde tijd aan bepaalde temp. blootgesteld geweest te zijn. Als je aftapt na een rit in de winter en direct het boeltje in de ijskast zet zal je het zeker nog verschillende dagen kunnen bewaren. Is het water opgewarmd geweest tijdens de rit, wees er maar zeker van dat het een degouttant boeltje is qua smaak de dag nadien Wil je het mengsel langer houden, gebruik dan bruiswater waar je het mengsel met maakt, maar roer de bruis eruit op voorhand. :wink:
Gebruikersavatar
GeeTee
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 14 aug 2002 02:00
Rijdt met: c'dale
Contacteer:

Bericht door GeeTee »

ivo schreef:Bij Extran ..., dus bij Isostar (by the way 2 keer zo duur) zal het dan wel hetzelfde zijn zeker.
inderdaad, schilt'em serieus in prijs. Voor de gebruikers : snel naar de Carrefour -> tijdelijke promotie met gratis blauw metalic drinkbidon.
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Yep, is soms bangelijk. Was over 2 weken in H & M voor wat kleren (zo wa van die leren onderbroekskes en zo hé) en ineens zie ik daar onderaan één van de rekken een tablet met niks anders dan drinkebussen van 0,75 l, mooi grijs metallic met in het midden een anti-slip grip in rubber. Direct gekocht natuurlijk, maar allez, drinkebussen in ne klerenwinkel ? :roll:
Gebruikersavatar
GeeTee
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 14 aug 2002 02:00
Rijdt met: c'dale
Contacteer:

Bericht door GeeTee »

vandaag dus den overschot van mijn brouwsel (evian+isostar poeder) binnengespeeld en 't smaakte nog hetzelfde dan 5 dagen geleden en geen nevenverschijsel of braakneigingen gehad :roll:
Plaats reactie