drank : actus

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

was een beetje humoristisch bedoeld he. Vandaag in herselt weer actus gekregen, had speciaal een lege drinkbus mee voor bij de bevoorrading, als je af en toe een slokje neemt stoort de volgens mij slechte smaak niet. Maar ik kan misschien is ne keer nen andere smaak proberen maar meestal geven ze enkel de orange
Gast

Bericht door Gast »

Van Cot schreef:was een beetje humoristisch bedoeld he. Vandaag in herselt weer actus gekregen, had speciaal een lege drinkbus mee voor bij de bevoorrading, als je af en toe een slokje neemt stoort de volgens mij slechte smaak niet. Maar ik kan misschien is ne keer nen andere smaak proberen maar meestal geven ze enkel de orange
Sorry van Cot, deze kon ik gewoon niet laten voorbijgaan. Te weten dat jullie altijd zo afgeven op die groene Hollanders. :wink:

Maar het was van mijn kant ook niet serieus bedoeld zll.
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

dacht ik al :lol:
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

btw moet nu wel zeggen dat ik de laatste tijd nogal zuinig ben maar dat komt omdat ik als student niet bepaald veel verdien he. er zijn er die zeggen wacht met mountainbiken toch totdat je afgestudeerd bent en werk heb, en doe een andere sport, maar ik ben nu eenmaal gene mens om achter nen bal te lopen en als je hem uiteindelijk hebt weg te sjotten.

Mountainbike is gewoon vele leuker en nuttiger.
Gast

Bericht door Gast »

Van Cot schreef:btw moet nu wel zeggen dat ik de laatste tijd nogal zuinig ben maar dat komt omdat ik als student niet bepaald veel verdien he. er zijn er die zeggen wacht met mountainbiken toch totdat je afgestudeerd bent en werk heb, en doe een andere sport, maar ik ben nu eenmaal gene mens om achter nen bal te lopen en als je hem uiteindelijk hebt weg te sjotten.

Mountainbike is gewoon vele leuker en nuttiger.
Eeuh...is er dan nog ene andere sport :roll: :P . Gewoon doorgaan. Al die poejerkes enzo hedde ook nie nodig. Er is hier ene topic over het zelf samenstellen van een sportdrank, dat wordt meer gedaan en niet alleen uit spendeerangst. :lol: . Trouwens iedere sport kost geld, hoeveel dat beslist ge zelf hé. Stelt u ene keer voor dat ge naar een forum voor voetballers moet gaan zoeken. ( ik heb niks tegen voetballers hé)
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Bericht door IntoXic »

Ik vind het goe van smaak en rijd er altijd mee maar kan er iemand mij eens vertellen of ge die orange kleur uit drinkbussen krijgt en hoe dan?
En ik vraag me soms af of dat allemaal wel goed is, zoveel kleurstof... wat invloed kan dat hebben? orange maag? tropical darmen?

Greetzz
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

IntoXic schreef:kan er iemand mij eens vertellen of ge die orange kleur uit drinkbussen krijgt en hoe dan?
een nachtje laten weken in white spirit :P

nee serieus ik denk nie da ge da er ooit uitkrijgt :wink:
Plaats reactie