Drank: Wat gaat er in de drinkebus ?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Drank: Wat gaat er in de drinkebus ?

Bericht door CRAZY D »

Yo gasten, wat kappen jullie zoal allemaal in die drinkebus op langere tochten of training ?
Ikzelf hou het bij Aquana toestanden of de groene uitvoering van AA, extran of Gatorade. De oranje versies bevatten veel druivesuiker en dat geeft al eens een kleverige mond bij warmer weer.
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

Ik rij al jaren op Isostar Orange...
Gebruikersavatar
JeTeR
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 13 mar 2002 02:00
Rijdt met: Trek Supercaliber 9.9 AXS P1 + Specialized S-Works HT
Contacteer:

Bericht door JeTeR »

Ik ook :)
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

Heb al vanalles geprobeerd, maar hou het momenteel bij plat water. Ik vind dat die produkten toch snel wat €'s kosten.
Gebruikersavatar
Bieper
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 13 mar 2002 02:00

Bericht door Bieper »

ik doe er W-cup in ,kan je in verschillende smaken krijgen trouwens en het is melkzuurremend ideaal voor lange tochten
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

extran citroen
fris en toch niet kleverig, en je maag verzuurt niet.
groeten
Gast

Bericht door Gast »

ik gebruik de nieuwe isostar de orange versie.. maar ik doe wel geen 6 scheppen voor een halve lieter, dan kleeft mijn mond toe...
Gast

Bericht door Gast »