energy booster

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Plaats reactie
canirider
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 12:01
Rijdt met: ene met een ketting en trappers

energy booster

Bericht door canirider »

laatstleden kreeg ik op een wedstrijd volgende energy booster aangeboden om eens uit te proberen (wat ik niet gedaan heb) van het merk FOST PRINT (Soria natural) energia al instante.Zijn er onder jullie die dit kennen en indien ja wat zijn jullie bevindingen.
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

dat is toch toevallig dat bruine flesje met oranje dopje niet? met dat poeder erbij, kheb het geprobeerd op het vlaams scholenkampioenschap, en ik weet niet of het echt geholpen heeft
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

Ik ken het niet, maar ik zou gewoon aanraden om die boel op te drinken en zelf te ondervinden of het goedje werkt...

Voor de één is dat goed, voor de ander dan weer dat ander...subjectiviteit alom dus.

Als mijn energiedrankjes op zijn, ga ik zelfs met grenadine-water op pad... en dat werkt ook hoor, maar misschien iets minder tussen mijn oren :wink:
canirider
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 12:01
Rijdt met: ene met een ketting en trappers

Bericht door canirider »

het is inderdaad een bruin flesje met oranje dop. Maar er staat niets op vermeld betreffende de samenstelling en ik zou toch problemen willen vermijden bij een eventuele dopingcontrole dus zomaar uitdrinken zal ik zeker niet doen.
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

ha maar tis natuurlijk ze, niet mee inzitten, en ge moet er denk ik een halve camion van drinken voor dat ge u zult mogen tonen bij de dopingcontrole :wink:
Gebruikersavatar
Bobke#77
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 28 dec 2003 22:10
Rijdt met: Scott Comp racing '04 met fox F100x , Suzuki RM125

Bericht door Bobke#77 »

Ik heb al eens een keertje een koolhydraten gel gekregen bij een voorstelling van Sguezy (of hoe word het geschreven :lol: )
En ging hem eens uitproberen ik was vertrokken voor een 80 km lange rit ongeveer op 50 km gebruikte ik het en het kikkerde me toch wel op hoor :wink: maar als je het gebruikte moets je er wel ongeveer 250ml water bij drinken .
Het was wel prima spul maar het was wat duur om elke keer als ik ga fietsen zo ééntje op zak te hebben , tegen woordig neem ik een gewone banaan mee , dat helpt ook wel een beetje maar niet zo goed als die koolhydraten gel :bounce: .
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Sqeezie is zeer geliefd in de wereld van de marathonlopers. Een paar tussen de elastiek van je shortje en je moet er niet meer aan denken. Het wordt dan afwisselend genomen met klassieke sportdrank. Een Squeezie binnen met een ferme slok water, en hop je bent weer voor 40 minuten weg.
Het bevat niet zo veel koolhydraten en is daarmee voor de langere inspanningen van het biken minder nuttig.
Plaats reactie