benen ontharen

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
Fry
Mountainbiker
Berichten: 930
Lid geworden op: do 24 okt 2002 21:45

Bericht door Fry »

Welk scheermes gebruiken jullie? Gewoon hetzelfde dat je gebruikt voor je gezicht of zo een speciaal voor de benen dat vrouwen gebruiken?
Gebruikersavatar
Aragorn
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 19:50
Rijdt met: Ridley Shark

Bericht door Aragorn »

Gewoon dat van mij....

Grtz Aragorn
dirty-4
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 12:55
Rijdt met: Stumpjumper Comp 2007

Bericht door dirty-4 »

Er gaat niks boven lichaamshaar, :P . Ik hou het alleen overal kort maar 'k zen den trotse bezitter van ne stoppelbaard, ewa borsthaar, ewa been-en armhaar en nog wa op niet nader te noemen plaatsen, hehe....gelukkig heb ik nog geen rughaar want das pas mottig ! Ik vind gladgeschoren als man maar niks, gezichtshaar is een must en voor de rest ook, ge moet het gewoon in bedwang houden, :wink:
dirty-4
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 12:55
Rijdt met: Stumpjumper Comp 2007

Bericht door dirty-4 »

8)
doctor
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: di 25 nov 2008 21:12
Rijdt met: Bulls team

Bericht door doctor »

forummers,

kwestie van haar of geen haar op de benen. Het is heel simpel, iemand die echt fietst met een zekere prestatie drang zal steeds in de periode dat hij traint zeker zijn haar op zijn benen scheren.
Iemand die louter fietst voor pure funn zal bijna nooit zijn haren van zijn benen doen. Die zullen ook bijna nooit op hun outfitt letten en snel rijden.
Ik bedoel wedstrijd snelheden enz. Ze zullen snel fietsen op hun manier.

Trouwens daar is niks mis mee, en geen enkele verplichting. Maar ik wil enkel zeggen als ge fietst met een zekere ambitie en fanatisme gaat ge zeker met gladde benen rondtoeren, modieuze kledij, ja ook een lichtere bike enz.
branko-brenda
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 23 feb 2009 13:06

Bericht door branko-brenda »

Heb vrijdag men benen laten waxen, resultaat mag er zijn.
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

als je massageproducten gebruikt, is het gewoonweg veel hygienischer om te ontharen, en om ontstekingen op de haarvaatjes te voorkomen (=pijnlijk)
en ook het oog wil wat : is gewoon mooier overkomend voor een fervent fietser / wedstrijdrijder, dan zo'n jungle :lol:
LoXoS
Mountainbiker
Berichten: 429
Lid geworden op: wo 23 feb 2005 09:52
Rijdt met: Merckx EMX 1 // Cube Reaction HPA SL 29

Bericht door LoXoS »

Na een bezoek maandag bij de dokter, heeft deze me aangeraden om mijn benen te ontharen. Ik had teveel last van ontstoken haarvaatjes op de bovenbenen. Dit door de wrijving van een koersbroek.

Dus heb dan ook maar direct de trimmer en ladyshave genomen van mijn vrouw. Resultaat niet zo goed want de zo heel kort gaat die ladyshave niet. Zal een mesje moeten proberen denk ik. Na het afscheren moet ik mijn benen wel inwrijven met een lotion dat de apotheek gemaakt heeft; ruikt sterk naar ether.

Bestaat er ook een manshave? (Ladyshave voor mannen) Of is dit een scheermachine?
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

LoXoS schreef:Na een bezoek maandag bij de dokter, heeft deze me aangeraden om mijn benen te ontharen. Ik had teveel last van ontstoken haarvaatjes op de bovenbenen. Dit door de wrijving van een koersbroek.

Dus heb dan ook maar direct de trimmer en ladyshave genomen van mijn vrouw. Resultaat niet zo goed want de zo heel kort gaat die ladyshave niet. Zal een mesje moeten proberen denk ik. Na het afscheren moet ik mijn benen wel inwrijven met een lotion dat de apotheek gemaakt heeft; ruikt sterk naar ether.

Bestaat er ook een manshave? (Ladyshave voor mannen) Of is dit een scheermachine?
Bodygroom van Philips !
BelAir_500
Mountainbiker
Berichten: 1142
Lid geworden op: za 02 dec 2006 21:31
Rijdt met: Scott scale 910 2013
Contacteer:

Bericht door BelAir_500 »

nogmaals : gebruik u gilette mach 3 of mach 5 en daarnaa uitspoelen met koud water en daarnaa invrijven met body milk van nivea of ander merk

grtz
Plaats reactie