De tol van de feesten...???

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

Aha, een thuiswerker, maar dan is het nog eenvoudiger...
mario schreef:Ik moet het niet meenemen, het ligt er al...
Is heel simpel op te lossen, gewoon niets kopen. Als je niets hebt liggen om te snoepen, kan je ook niet snoepen.
mario schreef:mijn tweede hobby is koken...
Idem. Je moet eens investeren in "Lekker en light" of "Kook je slank", werkt echt en je eet eens iets anders :wink: ...

En het grote voordeel van de thuiswerker (maar corrigeer mij als ik verkeerd ben): je kan flexibeler zijn met je uren en bv. 's morgens of over de middag een uurtje gaan lopen of fietsen of zo... Als simpele loonslaaf zit ik meestal van voor 08:00 tot na 18:00 aan mijn bureau, en geen mogelijkheid om ondertussen een uurke of zo te sporten :cry: ...
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

XVM schreef:Aha, een thuiswerker, maar dan is het nog eenvoudiger...
mario schreef:Ik moet het niet meenemen, het ligt er al...
Is heel simpel op te lossen, gewoon niets kopen. Als je niets hebt liggen om te snoepen, kan je ook niet snoepen.
mario schreef:mijn tweede hobby is koken...
Idem. Je moet eens investeren in "Lekker en light" of "Kook je slank", werkt echt en je eet eens iets anders :wink: ...

En het grote voordeel van de thuiswerker (maar corrigeer mij als ik verkeerd ben): je kan flexibeler zijn met je uren en bv. 's morgens of over de middag een uurtje gaan lopen of fietsen of zo... Als simpele loonslaaf zit ik meestal van voor 08:00 tot na 18:00 aan mijn bureau, en geen mogelijkheid om ondertussen een uurke of zo te sporten :cry: ...
Niets kopen is uiteraard DE oplossing. Ik kook graag en veel (tot groot jolijt van mijn vrouw :lol: ) maar light koken doe ik niet zo graag, enkel mijn slaatjes en pasta gerechten zijn nogal aan de light kant. Al eens een deftige saus laten inkoken met light room 8%... lukt niet echt hoor...

Over die flexibele uren heb je inderdaad gelijk...maar dit is een groot nadeel, ik heb uiteraard geen baas die me zegt wanneer ik wat moet doen, maar ik ben wel een slaaf (beetje overdreven, maar kom...) van mijn klanten. Ik heb meestal teveel werk om het alleen rond te doen draaien en te weinig om iemand mijn tekenwerk te laten doen, want dat kost dan ook nog eens een bom geld... Dus één oplossing: zelf lang, hard en veel werken! En daar is jammergenoeg NOOIT tijd om er eens een paar uurtjes tussenuit te komen.Om een voorbeeld te geven: ik had voor morgennamiddag een ritje gepland zo vanaf 17.00...vandaag is er een afspraak tussen gekomen voor 16.00, en het spreekt voor zich dat dat voorrang krijgt...
Maw: ik moet dringend eens durven NEE te zeggen tegen mijn klanten, maar dat krijg ik momenteel nog niet gedaan...
btw: het is nu 23.54 en ik ben reeds een 30-tal minuten thuis gekomen van bij een klant...
Thuis en zelfstandig werken heeft dus ook nadelen hé :-?
Plaats reactie