Performance... maar wat?!

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Even iets anders: ik heb me zo'n bidon Carbo Energizer gekocht en er moet zo'n 75gr poeder per 50ml in. Heeft er iemand een gedacht hoe je dat eigenlijk meet in lepels, volle of "platte", etc ?
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

Epic schreef:Even iets anders: ik heb me zo'n bidon Carbo Energizer gekocht en er moet zo'n 75gr poeder per 50ml in. Heeft er iemand een gedacht hoe je dat eigenlijk meet in lepels, volle of "platte", etc ?
Geen digitaal weegschaalke thuis staan? Dan kan je het echt op de gram bepalen hee, als je dat wil...
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Epic schreef:Even iets anders: ik heb me zo'n bidon Carbo Energizer gekocht en er moet zo'n 75gr poeder per 50ml in. Heeft er iemand een gedacht hoe je dat eigenlijk meet in lepels, volle of "platte", etc ?
1 en een 1/2 afgestreken lepel (zit bij in de pot) in een bidon.
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

Epic schreef:Even iets anders: ik heb me zo'n bidon Carbo Energizer gekocht en er moet zo'n 75gr poeder per 50ml in. Heeft er iemand een gedacht hoe je dat eigenlijk meet in lepels, volle of "platte", etc ?
Ik weet het, smaken verschillen maar dit vind ik dus echt "nie te zuipen".

Slecht slecht slecht!
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Ik moet je groot gelijk geven, smaakt barslecht...
Performer
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 29 dec 2003 18:02
Rijdt met: Orbea

onbereikbaar

Bericht door Performer »

yiow de mannen.

Als ik onbereikbaar ben kan je me altijd mailen.

Wat jullie event van 15-2 betreft zijn we nu reeds te laat, volgende keer beter.

Vanaf heden zijn in zowel de kleine 750gr als de grote van 1500gr maatlepels voorzien, je vindt ze in de potten.

Smaken zijn idd persoonlijk, doch iemand die ons product 'bar' slecht vind, gaat niet snel zijn ding vinden op de huidige sportvoedingsmarkt.
Wij zijn een sportvoedingsfabrikant, het product is gemaakt door en voor sporters. We testen en proeven alles eerst zelf, laten het testen en proeven door topsporters(dit jaar Mr.bookmaker-palmans-collstrop en chocolat jacques bij de profs op de weg en oa roel paulissen belgisch kampioen MTb) en passen dan het product aan aan de noden van deze sporters. Bij mijn weten heeft nog nooit iemand over de smaak geklaagd, maar enfin ik herhaal nogmaals, smaken zijn persoonlijk ...

Als jullie me willen contacteren voor wat dan ook, dan kan dat steeds op het volgende email-adres : performance@pandora.be

Greetz
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

T'is niet omdat ik het inderdaad barslecht vind, dat ik het daarom niet blijf drinken, hee! Bij mij telt de functionaliteit...

Wel grappig dat je nu direct reageert wanneer je produkt "afgebroken" wordt :wink:
Gebruikersavatar
Rec
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: di 16 sep 2003 22:29
Rijdt met: Canyon Exceed SLX CF Pro

Bericht door Rec »

Thorgal schreef:
Epic schreef:Even iets anders: ik heb me zo'n bidon Carbo Energizer gekocht en er moet zo'n 75gr poeder per 50ml in. Heeft er iemand een gedacht hoe je dat eigenlijk meet in lepels, volle of "platte", etc ?
Ik weet het, smaken verschillen maar dit vind ik dus echt "nie te zuipen".

Slecht slecht slecht!
De smaak "Woudvruchten" vind ik veel beter.
Hoop dat ze de HydroMax en de Recup-Fast ook in Woudvruchtensmaak gaan brengen.
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Bericht door mieke »

Tja smaken verschillen. Ik vind die recup fast best lekker en aan hun Vitmin light + ben ik zelfs lichtjes verslaafd.
Velen vinden W-Cup lekker maar dat moet ik dan weer binnenwurgen (eikes).
Vandaag mijn eerste bus Carbo energizer toegekregen (naar aanleiding van de topic van performer hierover) maar nog niet geproefd. Bang afwachten?
Plaats reactie