Performance... maar wat?!

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
rallymaster
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: do 10 jul 2003 20:15
Rijdt met: trek 8000 + red bull cc-werks

Bericht door rallymaster »

die energizer+ (zwarte pottekes) vindt ik wel lekker en wat orange poeder in me water en da is het.
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

wacko007 schreef:Ik ben van het Trek USA Racing Team. Ik rij bij de beloften en ben 18 jaar. Ik heb idd een lijst gekregen, maar ik weet niet waarvoor alle producten staan. Graag zou ik weten wat een basis is om een wedstrijd van 2 tot 3 uur op z'n best te brengen (een goedkope oplossing liefst). Voor en na de wedstrijd interesseerd mij minder.
Vorig jaar kon ik mij behelpen met enkel sportdrank, nu is de duur van een wedstrijd veel langer.
Een lid van een semi-professioneel team zou moeten weten waarvoor al die produkten dienen, of dit op z'n minst aan iemand van het team moeten kunnen vragen..

ik ga hier de "concurrentie" niet gaan helpen hee [-X (lool )
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Re: idd nog veel werk aan de winkel!

Bericht door A d r i »

Performer schreef:Hier en nu die volledige uitleg doen, zie ik eerlijk gezegd niet goed zitten, zou enkele paginas innemen.


greetz
Jo
ja, en het brengt geen geld op hee... goe bezig ! :drunk:

fwiw , ik vind jullie motorolie wel goed (die zwarte busjes)... maar in de winter drink ik zowiezo al praktisch niks en rijd ik op m'n vetten..
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Feit is wel dat dit maar mijn tweede jaar competitie is en het eerste jaar bij de beloften, dus de eerste keer wedstrijden van meer dan 2u (zelfs tot 3u).
Ik zou mijn plan kunnen trekken als ik dat wil, maar waarom zou ik geen advies vragen aan deskundigen en mensen met ervaring???
MTB is toch een sociale sport, een groep mensen die fietsen voor het plezier? MTB draait toch niet zozeer om geld dat je van concurrentie kunt spreken...
Als mensen mij raad vragen ben ik blij ze te kunnen helpen.
Wanneer ik hulp vraag ben ik zeer dankbaar aan mensen die mij kunnen helpen!!!

Greetz,

Julien.
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Ga ik zeker doen!!!
Aan het team vragen is het eerste wat ik gedaan heb, maar ik kreeg maar 1 antwoord...
Gebruikersavatar
Kurry
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT SPARK RC

Bericht door Kurry »

wacko007 schreef:Ik zou mijn plan kunnen trekken als ik dat wil, maar waarom zou ik geen advies vragen aan deskundigen en mensen met ervaring???
MTB is toch een sociale sport, een groep mensen die fietsen voor het plezier? MTB draait toch niet zozeer om geld dat je van concurrentie kunt spreken...
.
ey Julien, d'er stond "lool" achter Adri's berichtje, da wil zeggen dat het een "kluchtje", een "moptje" was :wink: don't get wacko, wacko :wink:
Performer
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 29 dec 2003 18:02
Rijdt met: Orbea

doe dit hier op deze site niet uit winstbejag

Bericht door Performer »

aangezien ik deze antwoorden in men eigen vrije tijd doe, doe ik dit louter uit plezier en uit interesse. Wil de mensen graag verder helpen.Ik spreek over het algemeen, als iemand vragen heeft over voeding in het algemeen of over andere merken, zal ik hen daar een eerlijk antwoord over geven. Ik breek geen enkel merk af, doch als ik iets moet aanraden geef ik men eigen merk op, aangezien ik deze het beste ken qua samenstellingen enzoverder.

Greetz
Jo
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

ik weet niet of het iemand al opgevallen, maar ik vind dat het woordje "performance" hier de laatste nu net iets te veel valt voor niet op te vallen. een mens zou vooral niet aan sluikreclame beginnen denken. :roll:
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Feit is wel dat ik volgend jaar door Performansce gesponsord wordt, ik moet toch geen info vragen over W-Cup of Isostar...
Ik geraak niet wijs uit het volledig aanbod, vandaar de open vraag op het forum!
En idd die sluikreclame is dan niet te vermijden, maar is niet de hoofdbedoeling.
Trouwens de naam van het topic vermeld heel duidelijk dat ik iets nodig heb van Performance maar in niet weet wat verbruiken...
Dit is toepasbaar op andere merken maar ik heb graag de juiste naar van het product, vandaar vooral verwijzing naar Performance...
Performer
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 29 dec 2003 18:02
Rijdt met: Orbea

sluikreclame

Bericht door Performer »

ik weet niet of het iemand al opgevallen, maar ik vind dat het woordje "performance" hier de laatste nu net iets te veel valt voor niet op te vallen. een mens zou vooral niet aan sluikreclame beginnen denken.

Flyboy, je hebt gelijk.
Maar mss is dit gewoon een super gekend merk!
Als je naar een dance caffé gaat en je wil een voka redbull, vraag je ook niet naar een vodkamix met pepdrankje!

Enfin, ik ben één van de verantwoordelijken bij Performance, en kom hier op dit forum uit interesse omdat ikzelf ook biker ben. Als ik er dan toch ben en zie dat ik mss door men raad andere bikers kan verder helpen dan laat ik dat niet. En als ik dan nog es raad kan geven over een product, dan raad ik natuurlijk het mijne aan.
Dit is geen sluikreclame maar een perfecte manier, om de mensen van antwoord te dienen.
Als je naar het forum gaat van materialen en of fietsen, wordt er toch ook over merken als Shimano, Sram, Magura, Trek, Scott, Canondale,... gesproken, is dat dan geen sluikreclame?
En daarbij, hopelijk voor jullie en de diversiteit in dit forum, komen er snel ook verantwoordlijken van andere merken zich mengen in dit forum!

Ik hou ze niet tegen!

Greetz
Jo
Plaats reactie