welke sportdrank

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
mersco
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 05 dec 2007 10:14
Rijdt met: Canyon Nerve AM 6.0 2008
Contacteer:

Bericht door mersco »

den bak schreef:
D2E schreef:
den bak schreef:ik rijd met energy boost van lepin heel goed product reed met isostar en kreeg maagklachten
Heb die nu ook gekocht onlangs en ook content en smaakt nog lekker ook.
dan heb je nog het voordeel ook dat er best veel smaken in zijn dus voor iedereen zijn smaak
mmmm fruit punch ;)
Gebruikersavatar
kingskawn
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 20 jun 2007 11:17
Rijdt met: Haibike Q RX 2009

Bericht door kingskawn »

SPECI schreef:ik gebruik sinds kort deze:

http://www.sportorders.be/viewimage.php ... 7L9801.JPG

ben der zeer content over, smaakt lekker, plakt niet in de mond.
Zeg maar daar zit Creatine in en dat is wel nen serieuze energy-booster ze. Ik dnek zelfs dat dat een stapke verder is dan alle sportdrankskes dat hier vermeld zijn.
Ik gaan da wel is proberen om te zien of dat veel effect heeft.
Creatine wordt in veel sporten gebruikt, vooral fitness/bodybuilding maar veel sportlui van hoog niveau gebruiken dit.

Vind het wel nogal 'gay' al die sportdrankskes dat er bestaan terwijl 30j geleden alleen maar water op 't menu stond. (ik gebruik het ook ze :oops: )

Is guarana verkrijgbaar in poeder of enkel vloeibaar?
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

kingskawn schreef:
SPECI schreef:ik gebruik sinds kort deze:

http://www.sportorders.be/viewimage.php ... 7L9801.JPG

ben der zeer content over, smaakt lekker, plakt niet in de mond.
Zeg maar daar zit Creatine in en dat is wel nen serieuze energy-booster ze. Ik dnek zelfs dat dat een stapke verder is dan alle sportdrankskes dat hier vermeld zijn.
Ik gaan da wel is proberen om te zien of dat veel effect heeft.
Creatine wordt in veel sporten gebruikt, vooral fitness/bodybuilding maar veel sportlui van hoog niveau gebruiken dit.

Vind het wel nogal 'gay' al die sportdrankskes dat er bestaan terwijl 30j geleden alleen maar water op 't menu stond. (ik gebruik het ook ze :oops: )

Is guarana verkrijgbaar in poeder of enkel vloeibaar?
Nee, daar ga je heus niet rapper van rijden hoor...
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

ik probeer ook veel te drinken, zowel water als wat sportdrank, maar ben vandaag op 111km mss 6 keer moeten stoppen om te pissen #-o

drink mss te veel
Yannick007
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 20 aug 2008 17:05
Rijdt met: Specialized Epic Expert

Bericht door Yannick007 »

Genius schreef:
kingskawn schreef:
SPECI schreef:ik gebruik sinds kort deze:

http://www.sportorders.be/viewimage.php ... 7L9801.JPG

ben der zeer content over, smaakt lekker, plakt niet in de mond.
Zeg maar daar zit Creatine in en dat is wel nen serieuze energy-booster ze. Ik dnek zelfs dat dat een stapke verder is dan alle sportdrankskes dat hier vermeld zijn.
Ik gaan da wel is proberen om te zien of dat veel effect heeft.
Creatine wordt in veel sporten gebruikt, vooral fitness/bodybuilding maar veel sportlui van hoog niveau gebruiken dit.

Vind het wel nogal 'gay' al die sportdrankskes dat er bestaan terwijl 30j geleden alleen maar water op 't menu stond. (ik gebruik het ook ze :oops: )

Is guarana verkrijgbaar in poeder of enkel vloeibaar?
Nee, daar ga je heus niet rapper van rijden hoor...
Sneller idd niet maar je houdt het wel langer vol. Ik heb hier een pot NO-Explode staan en als ik dat neem kan ik toch wat langer doorgaan hoor en je recupereert iets sneller. Te nemen een half uurtje à een uur voor het rijden op een lege maag en het is superlekker. Echt veel is dat natuurlijk niet maar het helpt wel. Voor de rest drink ik Aquarius mango.
Gebruikersavatar
kingskawn
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 20 jun 2007 11:17
Rijdt met: Haibike Q RX 2009

Bericht door kingskawn »

Yannick007 schreef:Voor de rest drink ik Aquarius mango.
Waar haal jij die?
Yannick007
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 20 aug 2008 17:05
Rijdt met: Specialized Epic Expert

Bericht door Yannick007 »

kingskawn schreef:
Yannick007 schreef:Voor de rest drink ik Aquarius mango.
Waar haal jij die?
@Delhaize :). Maar in sommige supermarkten hebben ze die niet heb ik ook al gemerkt.
Gebruikersavatar
kingskawn
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 20 jun 2007 11:17
Rijdt met: Haibike Q RX 2009

Bericht door kingskawn »

Yannick007 schreef:
kingskawn schreef:
Yannick007 schreef:Voor de rest drink ik Aquarius mango.
Waar haal jij die?
@Delhaize :). Maar in sommige supermarkten hebben ze die niet heb ik ook al gemerkt.
Ik heb dat nog nooit gezien. Het zou er zo uitzien?

Afbeelding
Yannick007
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 20 aug 2008 17:05
Rijdt met: Specialized Epic Expert

Bericht door Yannick007 »

kingskawn schreef:
Yannick007 schreef:
kingskawn schreef: Waar haal jij die?
@Delhaize :). Maar in sommige supermarkten hebben ze die niet heb ik ook al gemerkt.
Ik heb dat nog nooit gezien. Het zou er zo uitzien?

Afbeelding
Inderdaad. Nu is't zelfs 5+1 gratis ;).

Theeft wel een speciale smaak die mango, maar ik vind het lekker en het is niet plakkerig à la Blue Ice ofzo :P
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

Yannick007 schreef:Nee, daar ga je heus niet rapper van rijden hoor...
Sneller idd niet maar je houdt het wel langer vol. Ik heb hier een pot NO-Explode staan en als ik dat neem kan ik toch wat langer doorgaan hoor en je recupereert iets sneller. Te nemen een half uurtje à een uur voor het rijden op een lege maag en het is superlekker. Echt veel is dat natuurlijk niet maar het helpt wel. Voor de rest drink ik Aquarius mango.[/quote]

En nee je gaat het ook niet langer volhouden, :wink: creatine dient enkel en alleen om meer spieren op te bouwen. Je hebt wel andere vormen van creatine die er wel voor zorgen dat er minder verzuring optreed (een heel klein beetje), maar gewone creatine heeft deze eigenschap niet.
Plaats reactie