Waar vind ik een testcentrum?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: Waar vind ik een testcentrum?

Bericht door bip bip »

Bertvh82 schreef:Inderdaad veel verschil tussen de centra waar je inspanningstests doet.


Ik ben net in het nieuwe sportcentrum in Gent aan de grote klimzaal in de Blaarmeersen geweest voor een inspanningstest. Lactaatmeting met eigen fiets, 90 euro en goede uitleg gehad...(http://www.artsen369.be" onclick="window.open(this.href);return false;)

Nog maar net actief op de MTB, vroeger veel met koersfiets. Blijk over een goed vermogen te beschikken (fietste tot 400watt) maar kan het technisch nog niet kwijt :-)
De website is niet meer actief, weet iemand hoe ze tegenwoordig te bereiken zijn ?

grt,
bip bip
Gebruikersavatar
BOB DE STOEMPER
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 21:34
Rijdt met: CUBE REACTION HPA 2016

Re: Waar vind ik een testcentrum?

Bericht door BOB DE STOEMPER »

Waardebon te koop voor een inspanningstest in SMAC AZ Brugge twv van 170€
Vraagprijs ,100€ geldig tot 31/03/17
Mark72
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 28 sep 2014 16:26

Re: Waar vind ik een testcentrum?

Bericht door Mark72 »

Ik zou me nog eens willen laten testen met lactaatmeting en ergospirometrie, liefst in de regio Oost-Vlaamsbrabant. Ik ben puur recreant, maar wel geïnteresseerd in de cijfertjes om mijn training net iets efficiënter te kunnen doen.
Wie heeft er recente en goede ervaring met een centrum in die streek ?
Plaats reactie