Soorten drank

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Performer
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 29 dec 2003 18:02
Rijdt met: Orbea

moment vd waarheid

Bericht door Performer »

hey mieke,

De vitmin light is zoals jezelf zei een siroop, op basis van vitamines en mineralen, er zijn geen suikers toegevoegd, de koolhydraten die erin zitten komen van de zoetstoffen. Het is een ideale drank voor mensen die zeker en vast niet willen bijkomen. Doch het is geen echte sportdrank voor tijdens het sporten. We hebben dit product op de markt gebracht omdat we zagen dat er veel te weinig mensen zijn, die voldoende water drinken per dag (minstens anderhalve liter per dag buiten hetgeen je bij de maatijden drinkt) Waarom? wel de meeste mensen vinden water maar niets, het smaakt naar niets en zien er het nut niet van in! Water is een van de balangrijkste nutrienten in de voedselketen, het zorg ervoor dat het lichaam steeds opnieuw gezuiverd wordt! Daarom deze siroop, die geen afbraak doet aan het water maar er eerder nog een meerwaarde aan die belangrijke vitamines en mineralen biedt.
De carbo daarentegen is een perfect uitgebalanceerde energydrank, die energy biedt op korte, middellange en vooral lange termijn, tevens zitten er voldoende vitamines en mineralen in om krampen en uitdrogen tegen te gaan.

Hopelijk is dit voldoende uitleg?

Greetz
Jo
Gast

Bericht door Gast »

SPECI schreef:ik heb van iemand ooit is een recept gekregen van rooibosthee,tot nu toe één van de beste dranken zowel winter als zomer, alleen spijtig dat het wa veel werk is om da telkens gereed te maken :drunk:
Da kunde hier net over de grens gewoon bij den droogist kopen hoor, zal hier in belgie toch ook wel te koop zijn.

gebruik zelf sinds kort Wcup, den Tropical smaakt toch best goed en plakt niet in mijne bidon zoals Isostar.
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Re: moment vd waarheid

Bericht door mieke »

Performer schreef:hey mieke,

De vitmin light is zoals jezelf zei een siroop, op basis van vitamines en mineralen, er zijn geen suikers toegevoegd, de koolhydraten die erin zitten komen van de zoetstoffen. Het is een ideale drank voor mensen die zeker en vast niet willen bijkomen. Doch het is geen echte sportdrank voor tijdens het sporten. We hebben dit product op de markt gebracht omdat we zagen dat er veel te weinig mensen zijn, die voldoende water drinken per dag (minstens anderhalve liter per dag buiten hetgeen je bij de maatijden drinkt) Waarom? wel de meeste mensen vinden water maar niets, het smaakt naar niets en zien er het nut niet van in! Water is een van de balangrijkste nutrienten in de voedselketen, het zorg ervoor dat het lichaam steeds opnieuw gezuiverd wordt! Daarom deze siroop, die geen afbraak doet aan het water maar er eerder nog een meerwaarde aan die belangrijke vitamines en mineralen biedt.
De carbo daarentegen is een perfect uitgebalanceerde energydrank, die energy biedt op korte, middellange en vooral lange termijn, tevens zitten er voldoende vitamines en mineralen in om krampen en uitdrogen tegen te gaan.

Hopelijk is dit voldoende uitleg?

Greetz
Jo
Tja dus volledig verkeerd bezig geweest. Ik drink al 2 tot 3 liter water per dag en die Vitmin+ deed ik in mijn drinkbus tijdens wedstrijden. Dus had ik evenzeer gewoon water kunnen drinken (want om de smaak is het mij niet te doen). Ik eet wel tijdens een wedstrijd bananabread en heb altijd een busje Energizer plus mee voor 'noodgevallen'. Ik had de Vitmin genomen omdat in jullie supplementenwijzer het volgende stond: "... het levert de nodige koolhydraten voor energie .... met Vitmin+ die.... krijgt U bovendien nog meer energie en kracht.
We zullen dit jaar dan maar eens overschakelen naar de Carbo energizer.
Waar het forum al niet goed voor is.... :wink:
Performer
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 29 dec 2003 18:02
Rijdt met: Orbea

idd forum is picobello

Bericht door Performer »

hey Mieke,

Verkeerd bezig zeker niet, de vitmin light levert wel degelijk energy en vitaminen en mineralen, doch voor duursporters zoals MTB kan je beter de Carbo meenemen in de bidon.

Greetz
Jo
Plaats reactie