Tacx Flux S | Apple | Iemand met ervaring?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eriksen
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 24 feb 2017 12:42
Rijdt met: X-Caliber 8

Tacx Flux S | Apple | Iemand met ervaring?

Bericht door eriksen »

Ik heb mij een Tacx Flux S aangeschaft. Wil hiervan het uiterste benutten en zoek daarom iemand met ervaring van gebruik.
Woon in Houthalen, maar afstand speelt niet zo een rol, om eens gesprekje te hebben.

Wat ik heb: tacx flux, hartslagmeter Tacx, Garmin Edge 820, macbook
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Tacx Flux S | Apple | Iemand met ervaring?

Bericht door Edlisjas »

Ik heb een Wahoo Kickr Core (te vergelijken met een Flux) en ik gebruik deze ook met mijn MacBook en Zwift. Je kan Zwift gratis testen, is een fantastisch programma waar je virtuele ritten kan rijden, al dan niet met anderen. Je kan dit installeren op je Macbook. Je hebt een ANT+ dongel nodig om je hartslagmeter en cadanssensor (als deze ANT+ zijn tenminste) te verbinden met je Macbook. Je kan De app Zwift Campagnion installeren op je iPhone en deze als “afstandsbediening” gebruiken voor je Zwift op de Mac...de AirPods in en knallen maar...;-)

De Garmin heb je in principe niet nodig, Zwift houdt alles netjes bij en indien gewenst gooit hij onmiddellijk alles op Strava. Tegenwoordig fiets ik liever binnen dan buiten...;-)
Plaats reactie