Korte broek of niet?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Korte broek of niet?

Bericht door Free_ltd »

Ik had thans van de week een bestelling bij BD gedaan en had eerst nog die lobster handschoenen toegevoegd, maar op het laatste er nog uit gehaald. Ik vertrek meestal met mijn goedkope decathlon winterhandschoenen, maar na een half uurke tot uurke is dat meestal al om zeep :lol: Dan doe ik mijn Level's aan die ik ook gebruik met snowboarden en daar krijg ik de rest van de rit wel mee uit gedaan.

Maar in de toekomst toch mss die lobsters aankopen. Maar bij elke bestelling kijkt mijn vrouw al raar, want de laatste jaren is hier heel wat geld buiten gevlogen aan fietsen. Zij fietst nu ook, maar houdt het rustig. Ik ben bijna om de 2 maanden aant bestellen :lol: :lol:
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: Korte broek of niet?

Bericht door chrisper »

Free_ltd schreef:Ik had thans van de week een bestelling bij BD gedaan en had eerst nog die lobster handschoenen toegevoegd, maar op het laatste er nog uit gehaald. Ik vertrek meestal met mijn goedkope decathlon winterhandschoenen, maar na een half uurke tot uurke is dat meestal al om zeep :lol: Dan doe ik mijn Level's aan die ik ook gebruik met snowboarden en daar krijg ik de rest van de rit wel mee uit gedaan.

Maar in de toekomst toch mss die lobsters aankopen. Maar bij elke bestelling kijkt mijn vrouw al raar, want de laatste jaren is hier heel wat geld buiten gevlogen aan fietsen. Zij fietst nu ook, maar houdt het rustig. Ik ben bijna om de 2 maanden aant bestellen :lol: :lol:

lol, dat verhaal ken ik
bestel zelf ook regelmatig iets, ne keer iets nieuws of ne keer iets om uit te proberen...
maar moet ook beetje oppassen voor de commentaar hier thuis
Plaats reactie