Herbalife CR7 Drive

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
parinho
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: do 08 sep 2011 17:15

Re: Herbalife CR7 Drive

Bericht door parinho »

Free_ltd schreef:Er wilt hier precies nog iemand een topdagje. :-)
Die heb ik elke week
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Herbalife CR7 Drive

Bericht door Free_ltd »

eldennisio schreef:Wees gerust, ik ben geen lid van een sekte of iets dergelijks! :lol: Het viel mij gewoon op en ik wou eens weten of nog mensen dit gebruikten... Het enige product in mijn kast van herbalife is deze CR7. Dus don't worry, ik ben geen leurder voor deze producten! Vraag me wel af, moest het een product van Concap geweest zijn waar ik iets over vraag, of ik dan ook zo een reacties zou krijgen.. :-?
Concap ken ik niet, maar Herbalife en Forever Living Products zijn nogal pioniers in het MLM wereldje en hun werking wordt nogal fel in twijfel getrokken. Int algemeen ook duurder als vergelijkbare producten die ge gewoon in de winkel vindt.

Google staat er vol van.
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Re: Herbalife CR7 Drive

Bericht door Sunn Xtreme »

van diverse fabricages /distributeurs zijn er positieve en negatieve beoordelingen, aangaande het specifieke product en zijn werking.
Van Herbalife is helaas geweten dat het vaak een kat in een zak is, en bijgevolg de dosis en samenstelling evenredig genomen , vaak duurder uitkomt dan het gemiddelde bekendere product.
Ze hebben wel bepaalde goede producten, maar op sportvoedingsupplementen gericht lopen ze een flink stuk achter.... helaas.
Vergeet ook niet dat herbalife zich vooral orienteert naar naar eigen zeggen zuiver natuurlijke producten. dwz dat supplementen in sportmiddens die echt effectief werken vaker bepaalde pharmaseutische stoffen bevatten op opname omzetting etc te bevorderen, evenals de moleculestructuur kan gemodifieerd zijn...
wat dus voor een stuk afwijkt van wat herbalife vertegenwoordigt.
kort gesteld : de effectiviteit van het product is vaak het idee erachter dat het werkt, en niet de reeele effectieve werking die ook snel toegepast word bij gebruik zoals vaak met de bekendere sportsupplementen het geval is.

dus het is positief dat herbalife naar eigen zeggen puur natuurlijk werkt, anderzijds zit er een negatief kantje aan op gebied van effectiefheid aangaande de groep sportsupplementen , vooral binnen het kader van zaken die je bij de inspanning gebruikt. (bv carbo repen en poeders, dehydratie, diverse gels,.. etc...
Verder beslist ieder voor zich wat hij wil gebruiken - proberen uiteraard. En wat je kan verdragen..

ik dacht ook dat oa testaankoop 1 a 2j terug een vergelijkende analyse liet maken (oa met laboanalyse) over de samenstelling, werking etc...
daar werd toch ook gesteld dat herbalife minde was maar anderzijds niet geheel aansloot bij de groep sportsupplementen van repen, gels, carbo-poeders etc... het zit zo een beetje tussen natuur en sportsupplement in (een sportsupplement bevat dus ook vaak pharmastoffen notabene)


laat ook duidelijk zijn dat veel mensen ook problemen hebben met bepaale producten van bepaalde merken.
dat komt vooral omdat het bij de vertering een hoge zuurtegraad genereert en maagbrand veroorzaakt, opwerpingen, opgeblazen gevoel etc... vaak zijn bepaalde stoffen - vaak synthetische zoetstoffen zoals bv aspartaam en verwante suikervervangers - overmatig gebruikt geweest in een of andere vorm, of gewoon van alles door elkaar gegooit wat in praktijk nog vaker resulteert tot maagklachten bij inspanning, en geirriteerde maag en darmstelsel bij vaker gebruik. (ontstekingsvorm)
sommige merken hebben daar dan weer op ingespeeld door andere stoffen te gebruiken in combinatie en de groep mensen die daar nog last mee heeft is veel kleiner.


kort gesteld :
het is een hoofdstuk waar iedere gebruiker voor zichzelf een beetje de boom in het bos moet gaan zoeken.
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Re: Herbalife CR7 Drive

Bericht door DonFre »

http://www.ergogenics.org/herbalife-bes ... lever.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie