Ervaringen met 3Action energy mix lemon

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Plaats reactie
ad24
Mountainbiker
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 21 aug 2009 00:15
Rijdt met: velo

Ervaringen met 3Action energy mix lemon

Bericht door ad24 »

Ik heb deze de laatste jaren frequent gedronken maar merk sinds een dik jaar dat deze precies anders smaakt ( en vooral het poeder anders ruikt :-? ).
De verwerking ervan is niet gelijkaardig aan de vorige potten.
Iemand die hetzelfde heeft ondervonden?
+
Die krampwerende eigenschap, kan hiervan niet echt uitmaken of deze nu daadwerkelijk iets uitmaakt.... iemand die hier wel al de positieve noot van ondervonden heeft?

Ik denk over te schakelen op Etixx Isotonic mr twijfel enkel aan dat krampwerende.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Ervaringen met 3Action energy mix lemon

Bericht door geertg »

Zou het verschil met andere producten de palatinose kunnen zijn? Gebruik zelf de 3action sports drink (en gels) omdat het krampwerend zou zijn waar ik nogal gevoelig aan ben (bil) maar of het echt werkt?

Voor wat het waard is :

Palatinose is een nog langzamer koolhydraat dan maltodextrine, en bereikt zijn top pas na 30 tot 45 minuten na inname. Het voordeel van dit suiker is dat het een zeer langzame afgifte heeft, waardoor het insuline peil voor langere tijd verhoogd blijft in het lichaam. Hierdoor kunnen allerlei andere producten, met een relatief langzamere opname, beter worden opgenomen in het lichaam. Uit onderzoek blijkt dat de vertering van palatinose ongeveer gelijke tred aanhoudt met de afbraak van een whey concentraat in aminozuren. Het grote voordeel hiervan is dat de palatinose het insuline peil hoog houdt, terwijl ook de aminozuren in het bloed komen. Hierdoor worden de aminozuren vele malen effectiever ingebouwd in de spieren. De grafiek onderstaand laat zien dat de waarde stijging in het bloed van palatinose en de aminozuren nagenoeg gelijk loopt.

Volledig artikel : http://forum.bodynet.nl/supplementen-re ... inose.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ad24
Mountainbiker
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 21 aug 2009 00:15
Rijdt met: velo

Re: Ervaringen met 3Action energy mix lemon

Bericht door ad24 »

Ik heb me etixx gekocht, na een paar ritjes zal ik snel weten hoe krampwerend 3action is/was.
We gaan ons best doen om volgende week de draad op te pikken, ben toch al 3x gaan rijden dit jaar #-o
Laatste ritjes na bijna 2j van stilgelegen te hebben had ik geen poeder meer en heb er dan maar een tablet revita sport ingedaan, extra energie mr krijg je onderweg wel wat oprispingen van =P~
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: Ervaringen met 3Action energy mix lemon

Bericht door chrisper »

en hoe bevalt de etixx nu?
ikzelf gebruik ook al jaren 3action energy mix lemon.
maar ik geraak het beetje beu en zoek es iets anders.
ad24
Mountainbiker
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 21 aug 2009 00:15
Rijdt met: velo

Re: Ervaringen met 3Action energy mix lemon

Bericht door ad24 »

Wel... Eerste smaakervaring, jakkes :-&
Ik gebruik nu 1 schepje ipv de 2 die op de pot staan en dan is het beter.
Ik krijg er wel sneller oprispingen van en ook af en toe maag/buikkrampen, merde dus... Pfff
Volgende zal opnieuw 3action zijn!
Plaats reactie