Sportarts regio Vlaams-Brabant of Oost-Vlaanderen

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Plaats reactie
Jochem1
Mountainbiker
Berichten: 277
Lid geworden op: ma 14 jun 2010 16:16
Rijdt met: Cannondale Six 13, Niner EMD, Niner Air RDO

Sportarts regio Vlaams-Brabant of Oost-Vlaanderen

Bericht door Jochem1 »

Hallo,

Ik zoek op dit moment een sportarts waarbij ik een inspanningstest kan combineren met een medische keuring voor mijn vergunning. Normaal gezien deed ik dit gescheiden dus inspanningstest met lactaatmeting bij mijn begeleider en medische keuring bij een sportarts.

Nu zoek ik dus een sportarts (in Vlaams-Brabant of Oost-Vlaanderen nabij Asse) waar ik ook een lactaatmeting kan laten doen. Bij voorkeur ook volgens mijn vast protocol dus stappen van 5 minuten, starten bij 100 W en stappen van 40 W om mijn progressie sinds november te zien. En liefst ook wat advies en trainingszones e.d. Iemand een suggestie van een sportarts bij mij in de buurt?

Grtz,

Jochem
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: Sportarts regio Vlaams-Brabant of Oost-Vlaanderen

Bericht door kazzz »

Aub: http://www.sportlableuven.be/home" onclick="window.open(this.href);return false;
Robin21
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 13 dec 2010 17:19
Rijdt met: Cube Elilte Super HPC SLT 29
Contacteer:

Re: Sportarts regio Vlaams-Brabant of Oost-Vlaanderen

Bericht door Robin21 »

Dr. Piet De Moor in Balegem, ongeveer een halfuurtje rijden van bij jou.

Ik doe daar mijn inspanningstest (met lactaatmeting) + medische keuring al elk jaar.
Het zijn wel andere stappen. Denk vertrekken op 120W en om de 3min een stap van 40W. Maar volgens mij kan je wel vragen om jouw methode toe te passen, dat mag normaal geen probleem zijn.

Website: http://www.hetsporthuis.be/
Jochem1
Mountainbiker
Berichten: 277
Lid geworden op: ma 14 jun 2010 16:16
Rijdt met: Cannondale Six 13, Niner EMD, Niner Air RDO

Re: Sportarts regio Vlaams-Brabant of Oost-Vlaanderen

Bericht door Jochem1 »

Leuven is wat ver voor mij, maar Balegem is zeker te doen. Vandaag is bellen. Thx!
Plaats reactie