Innerme Pure power

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
nopi
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: do 11 jan 2007 18:53
Rijdt met: MTB: Xcluziv TT: Teschner Race: Kuota Kharma

Re: Innerme Pure power

Bericht door nopi »

ik ben reeds een tijd tevreden gebruiker van innerme producten. Ik heb op deze al triatlons en meerdaagse trails afgewerkt zonder in de problemen te komen. Wat mij opvalt is dat mijn maag niet meer protesteert na enkele uren wedstrijd en dat ik ook minder hoef te eten ivgm met de meer gekende klassieke, kunstmatige, geraffineerde producten. Je kan echter niet de ganse week klassiek eten en dan in het weekend of op trainingen overschakelen op biologische alternatieven. Mijn ervaring is dat in combinatie met aangepaste voeding (geen dieet maar gewoon anders, andere zoetbronnen bijvoorbeeld) en de innerme dat je tot een geweldig resultaat komt. Als drank neem ik ook altijd thee mee (bancha, citroen,...) met rijststroop en gember bijvoorbeeld. Ook ben ik gestopt met het carboloading voor een lange wedstrijd met pasta's ed. Nu gewoon 's morgens een misosoep met noedels, man wat geeft u dat een kracht. Geloof me. qua smaak is dat natuurlijk subjectief. Ik vind bijvoorbeeld de reep met anijs lekker, een ander heeft liever kaneel,... de drankjes van innerme zijn idd kostelijk daarom dat ik ze niet altijd koop want daar drink ik me onnozel aan. Ik neem altijd de drank met stevia, gezoet vind ik het toch wat lekkerder. Ik zou zeggen test het en bekijk op termijn of het wat voor jou is.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Innerme Pure power

Bericht door Reflex »

Afvallen en dus vet verbranden doe je op de juiste hartslag. Als je tijdens een lange duurrit van een 5 tal uur ziet hoeveel je verbrand kan het echt geen kwaad om een isotone drank te gebruiken. Zeker in de winter verbrand je redelijk wat op lange ritten. Sterker nog, je hebt die suikers nodig. Mijn ervaring is tenminste dat ik beter een goede isotone drank gebruik dan de alternatieve zaken die minder suiker bevatten. Zonder die suikers was ik al snel op.

Ik denk daarintegen wel dat je woon/werk ritten waarvan ik ervan uit ga dat ze niet veel langer zijn dan 1/1.5 uur gewoon op water kan doen. Of slechts een kleine hoeveelheid van je isotone poeder.

Als je genoeg sport en gezond eet dan is dat babyvet er zo af. Als je maar genoeg kcal verbrand.
Gebruikersavatar
tram4
Mountainbiker
Berichten: 781
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 20:34
Rijdt met: scott genius MC50

Re: Innerme Pure power

Bericht door tram4 »

het gaat hier vooral niet om prodcten om af te vallen maar vooral om producten zonder geraffineerde producten. Dirk laat zich vooral inspireren door de boeken van Brenden Brazier een triatleet die vegetarierer is en vooal rauw producten eet. Ikzelf eet ondertussen 75% op deze manier en drink/eet op mijn ritten geen producten met geraffineerde suiker en voel me daar heel goed bij. Maar de klaar gemaakte producten volgens die filosofie kosten idd een hoop, maar je kan ze zelf maken. Lees bvb het boek thrive van Brenden Brazier. Daar staan allerhande dranken en sportbars in....
Plaats reactie