Innerme Pure power

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
johan1983be
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 07 jun 2013 11:17
Rijdt met: Cube Acid 26'er

Innerme Pure power

Bericht door johan1983be »

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de producten van Dirk Baelus?

Ik ben er op één of andere manier op uitgekomen door wat opzoekingen te doen over sport drank en bars. Ik moet namelijk nog wat "baby"vet verbranden en daardoor zijn de regular sportdranken niet zo een goede oplossing voor mij.
Vandaag waren in een winkel voor schoenen en zagen de producten staan. Ik heb me twee flessen pure power, Balance drink meegebracht. 3 euro voor nen halve liter is wel niet goedkoop natuurlijk. De smaak is voor de gewone redelijk scherp, de stevia is iets zoeter.
Er zit water, banche-thee-gember-citroen en kefir in.

Mijn vraag is dus of iemand die producten al langere tijd gebruikt en wat de ervaringen hierin zijn.

Johan
jfcb
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: za 28 apr 2007 16:17
Rijdt met: Cube

Re: Innerme Pure power

Bericht door jfcb »

steek je geld er niet in, zo'n producten zijn hun geld niet waard.
Net zoals vele afslank producten zitten er stoffen in die de vetverbranding 'stimuleren'.
Je gaat er geen groot effect van hebben hoor.
Vermageren is heel simpel: verbruik meer calorieën dan je inneemt.
bezembiker
Mountainbiker
Berichten: 207
Lid geworden op: ma 29 dec 2008 09:58
Rijdt met: specialized stumpjumperen + epic

Re: Innerme Pure power

Bericht door bezembiker »

ik zou er graag ook eens meer over weten.maar dan meer over de repen en de gels,de drank is inderdaad nogal aan de dure kant!
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

Re: Innerme Pure power

Bericht door need for speed »

jfcb schreef:steek je geld er niet in, zo'n producten zijn hun geld niet waard.
Net zoals vele afslank producten zitten er stoffen in die de vetverbranding 'stimuleren'.
Je gaat er geen groot effect van hebben hoor.
Vermageren is heel simpel: verbruik meer calorieën dan je inneemt.
dus ge hebt er al mee gereden wat zijn dan de nadelen
last van maag of zo ,,??
jfcb
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: za 28 apr 2007 16:17
Rijdt met: Cube

Re: Innerme Pure power

Bericht door jfcb »

need for speed schreef:
jfcb schreef:steek je geld er niet in, zo'n producten zijn hun geld niet waard.
Net zoals vele afslank producten zitten er stoffen in die de vetverbranding 'stimuleren'.
Je gaat er geen groot effect van hebben hoor.
Vermageren is heel simpel: verbruik meer calorieën dan je inneemt.
dus ge hebt er al mee gereden wat zijn dan de nadelen
last van maag of zo ,,??
Ik heb er nog niet mee gereden. Ik vertel enkel dat dergelijke (soortgelijke) afslankproducten amper effect hebben. Het zou me dus verbazen dat je door dit product te gebruiken, enkele kilo's zal afvallen. Gericht trainen en gewoon op je voeding letten is de boodschap. Niet naar van die dure middeltjes grijpen.
johan1983be
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 07 jun 2013 11:17
Rijdt met: Cube Acid 26'er

Re: Innerme Pure power

Bericht door johan1983be »

het is geen afslank product he. ZIj geven duidelijk aan dat je voor af te slanken moet sporten etc etc. Wat ik bedoelde was dat om af te vallen ik dus niet de gewone sportdranken met suikers kan nemen omdat ik dan altijd mijn suikers aanvul en dus niet aan vetverbranding doe.

Dit product zou je zonder de suikers en met natuurlijke producten ook voldoende energie geven om te sporten. Maar daarom wou ik dus weten of iemand er al ervaring mee had
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

Re: Innerme Pure power

Bericht door need for speed »

johan1983be schreef:het is geen afslank product he. ZIj geven duidelijk aan dat je voor af te slanken moet sporten etc etc. Wat ik bedoelde was dat om af te vallen ik dus niet de gewone sportdranken met suikers kan nemen omdat ik dan altijd mijn suikers aanvul en dus niet aan vetverbranding doe.

Dit product zou je zonder de suikers en met natuurlijke producten ook voldoende energie geven om te sporten. Maar daarom wou ik dus weten of iemand er al ervaring mee had
zal u in contact brengen met wie zeker weet dat ervaring er mee heeft< gene verkoper
ik rij met zelfde rond ander merk
Wasje
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: za 24 nov 2012 22:51
Rijdt met: Van Nicholas Zion 29-er + Ednine beachracer

Re: Innerme Pure power

Bericht door Wasje »

Ik gebruik de innerme repen al een jaar of 2, vind het ideaal als vervanger voor alle gels en repen die veel te zoet en plakkerig zijn. De innerme balancedrink heb ik nog niet geprobeerd als drank neem ik water of banchathee mee. De maker van deze producten start trouwens morgen in de Iron Man in Hawaï.

Groeten Wasje
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Re: Innerme Pure power

Bericht door Sunn Xtreme »

kheb wat zaken gelezen op die site van hem. er staan waarheden in maar ook o zo ongelofelijk veel bulshit alsof het recht uit de Flair of andere modemagazines en dergelijke komt.
de mens is serieus bezig met zijn sport maar hij laat zich enerzijds duidelijk hangen aan verhalen en vooroordelen uit voeding en verzorging en anderzijds zijn er wel zaken die hij juist aanpakt.
maar nog veel teveel vooroordelen en blind afgaan over wat je vaak tegenkomt op internet met vooral halve waarheden zijn.

om te beginnen maakt hij hier al een zware fout in zijn beoordeling (door denken te weten en onwetend zijn ?) :

zo bv :
ik citeer :
"Een meerdaagse wedstrijd is wel een beetje mijn ding, vooral omdat ik goed recupereer. Dit mede dankzij ik enkel pure en natuurlijke voeding tot me neem en geen geraffineerde suiker en andere slechte ongezonde voeding met kleurstoffen, bewaarmiddelen, chemische en andere geraffineerde ingrediënten"....
(voeding tijdens x-trails...
en wat zien we dan op de foto ?
[img]http://www.dirkbaelus.be/files/news_ima ... nerme1.jpg[/img]

en dat is nu net wat hij beweerd te vermijden, wat betreft de samenstelling.

zo ook het koffieverhaal van een vriendin waar hij duidelijk niet nadienkt over andere invloeden, en doodgewoon de stelling van wat modemagazines meeneemt en geen onderliggende oorzaak als veroorzaker in acht neemt.

zo zijn er mensen die last hebben van koffie... de daver ligt niet zozeer aan de cafeine die erin zit, want die dosis is eerder laag (in tegenstelling tot wat hij beweert) per tas, evenals per liter. Mensen reageren meestal omdat hun maag problemen heeft met het verteren van koffie - wat inderdaad trillingen kan veroorzaken alsook hartkloppingen - dit juist door de maag en niet door dat kleine beetje cafeine.
vaker zijn ze gevoeliger of intoleranter voor nog andere stoffen in voeding.
Zo hoor je wel vaker jongeren vertellen dat ze last van koffie hebben, al waren ze die 12 redbulls wel vergeten.
de concentratie cafeine die je nodig hebt om trillingen en hartkloppingen te geven, gaat als snel richting +50-70 mcgram, vaak wel +100mcg.
voor bv 10mcg te verkijgen moet je al liters koffie drinken, en tegelijk verlies je ook door urine.. dus je moet al bijna een koffiezetapparaat de hele dag meezuilen en gebruiken.
weet dat een gebruikelijke cafeine tablet uit de apotheek 15mcg bevat, en je daar vrijwel niets van merkt behalve een lichte betere alertheid (doordat het centrale zenuwstelsel gestimuleerd word)

mensen die bv klagen van een redbull hebben niet zozeer last van de cafeine, wel van de bijzonder hoge dosis suikers en nepsuikers en alle andere chemische stoffen die erin zitten.
veel energiedrankjes gebruiken kan zelf tumors doen ontwikkelen!! is al gebleken uit wetenschappelijke onderzoeken, evenals een distabilisatie ontwikkelen van de bloeddruk - dwz dat je bloeddruk ongecontroleerd zal werken en zomaar op en neer slaat, met vaak pijn in het achterhoofd en een specifiek hersengedeelte dat negatief gaat werken)

OOK DIT :
LET OP :
voor diegenen die denken zo maar even dit toe te passen als een middel tot afvallen (zag in de topic zoiets..) :
DEZE SPULLEN HEBBEN NIETS MET AFVALLEN TE MAKEN !

afvallen doe je door meer bewegen, je voeding "scherper" te stellen door aanpassing van welk-wat-hoe en hoeveel, en door de gebruikelijke maaltijden - vooral dan de warme - eens te overzien wat je combineert ! want hier zit vooral de dikmaker.
je zal door deze combinatie veel meer uit je sport kunnen halen op TERMIJN, dan te gaan denken dat een pot en een paar doosjes je ineens gaan helpen in je strijd tegen de kilo's.
Vaak kan je ook nog wat krachtoefeningen doen buiten het fietsen om, om extra vet te gaan verbranden. doordat je andere spiergroepen traint en doet ontwikkelen , word de verbrandingsmotor (spieren) groter en zal je steeds vlotter en meer vet gaan verbranden. iemand die fysiek zijn hele lichaam wat traint, zal beter verbranden dan iemand die alleen fietst - ook al is dat veel - en daardoor vooral zijn onderlichaam ontwikkelt.
die laatste zal het altijd moeilijker hebben om overgewicht kwijt te spelen.

1) voeding aanpassen, combinaties bekijken in maaltijden, geen overdaad.
2) bewegen, trainen dus
3) extra oefeningen om de rest van het lichaam te ontwikkelen, zijn zeer aanraadbaar in de strijd tegen overgewicht.
je kan zo al wat kilos verliezen zonder crashdieet en te hongeren.

wil je een dieet dat streng is (bv pronocal), doe dat niet zomaar ineens en op eigen houtje.
er dienen hier regels gevolgd te worden alsook veelal wat extra supplementen om je mineralen op peil te houden. wie dat negeert kan zelfs hormonale disbalans, tragere functioneren van bepaalde organen etc in de hand werken.
denk na voor je met je dieet start en begin vooral eerst voorbereid door eerst stelselmatig om te schakelen.


GELS, REPEN, KOLHYDRAATPOEDERS etc... voeding voor onderweg dus, zijn een hulpmiddel voor op de fiets, NIET NAAST DE FIETS !! het is aanvulling, geen opvulling.
johan1983be
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 07 jun 2013 11:17
Rijdt met: Cube Acid 26'er

Re: Innerme Pure power

Bericht door johan1983be »

bedankt voor je antwoord.

Ik zocht zeker geen product om af te vallen, Ik heb geen behoefte aan extra vetverbranders en dergelijke. Wat ik wel zocht was iets waarbij ik tijdens lange trainingen of ritten iets had waaruit ik voldoende energie kan halen, maar wat ook er ook niet voor zorgt dat ik vetten begin op te slaan (aangezien ik eerst nog wa vetten kwijt wil).

Sinds deze maand ben ik dus afgestapt van de sportdranken voor woon werk verkeer en drink ik onderweg water met citroensap. Vandaag voor de eerste keer een rit gaan trainen in Meerdaalbos en ervoor een innerme reep genomen met anijs. Conclusie voor mij was dat het er gortig uitzag en niet te eten was. Met de volle karakter heb ik de reep opgegeten. De training ging goed, al moet ik zeggen dat het maar een korte training was. Ik hoop dat de andere smaak me beter uitkomt.

Het bijkomend voordeel is inderdaad dat het totaal niet plakt in mijn mond.
Plaats reactie