hartslag 200

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
viper c'est bon
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: wo 08 dec 2004 20:21
Rijdt met: viper supreme

hartslag 200

Bericht door viper c'est bon »

ik ben eens naar mijn dokter geweest voor een sport onderzoek en het bleek dat ik verschrikkelijk snel een hoge hartslag heb hij zij dat dit gewoon door mijn karakter komt omdat ik een nerveus type ben en omdat ik zo snel een hoge hartslag heb ben ik snel over de grens van 180maar de dokter zij dan dat mijn grens tot 200 mocht zijn .ik vraag mij nu af of dit wel verantwoord is zo'n hoge hartslag want een hartslag van 200 per minuut is toch nie weinig.
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

Hiese menneke:

KLIK
stresskip
Mountainbiker
Berichten: 373
Lid geworden op: do 04 nov 2004 00:06
Rijdt met: naamloos knalgeel met xt zonder vering dus keihard

Bericht door stresskip »

de vraag is: hoe oud ben je ?
N I C K
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 17:58
Rijdt met: BMC TE02

Bericht door N I C K »

Ik dacht dat hij 13-14 jaar is, dus dat kan niet zo'n kwaad denk ik.
Gebruikersavatar
viper c'est bon
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: wo 08 dec 2004 20:21
Rijdt met: viper supreme

Bericht door viper c'est bon »

ja dat klopt net 14
Gebruikersavatar
stevens racing
Mountainbiker
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 15 nov 2004 21:07
Rijdt met: Fuji slm 1.0 /Prorace Talos

Bericht door stevens racing »

heb ook soms hartslag van 200 of zelfs ietsje meer 205 maar hoger heb ik nooit voorgehad. Kben net 16 geworden :lol:
(nu ligt mijn hartslag ergens rond de 160-170 tijdens het rijden)
Gebruikersavatar
Venne
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 19 nov 2004 18:43
Rijdt met: specialized rockhopper pro 2003

Bericht door Venne »

Ik ben 17 en heb soms hartslagen tot 211 in volle inspanning. Op aan raden van mijn leerkracht LO heb ik een onderzoek laten doen in Nottebohm in Brecht. In priciepe kan dat geen kwaad maar ge moogt daar geen uur me blijven rijden. Het is belangerijk dat uwe hartslag snel zakt en dan hebt ge gen problemen.
Zo'n onderzoek is eigenlijk wel interessant ook als ge geen problemen hebt me uw hart. Ge krijgt aan de hand van uw hartslagzones gratis trainingsschema's mee naar huis.
Als ge u daar aan houd hebt ge echt op een paar weken grote vooruitgang met uw conditie.
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

moi, 32jaar, vorige zondag tot 195 gepiekt (heb sinds 7weken een polarke)

Maar 'k voel me nog jong hé :wink:
Gebruikersavatar
stevens racing
Mountainbiker
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 15 nov 2004 21:07
Rijdt met: Fuji slm 1.0 /Prorace Talos

Bericht door stevens racing »

Venne schreef:Ik ben 17 en heb soms hartslagen tot 211 in volle inspanning. Op aan raden van mijn leerkracht LO heb ik een onderzoek laten doen in Nottebohm in Brecht. In priciepe kan dat geen kwaad maar ge moogt daar geen uur me blijven rijden. Het is belangerijk dat uwe hartslag snel zakt en dan hebt ge gen problemen.
Zo'n onderzoek is eigenlijk wel interessant ook als ge geen problemen hebt me uw hart. Ge krijgt aan de hand van uw hartslagzones gratis trainingsschema's mee naar huis.
Als ge u daar aan houd hebt ge echt op een paar weken grote vooruitgang met uw conditie.
Ik heb ook op onderzoek geweest, gereden op ne fiets met weerstand. Gelukkig was er niets aan de hand :D Kben geeindigd op de derde plaats van alle rijders =D> Ze dachten dat ik al jaren compititie reed maar eigenlijk ben ik nog maar 6 maand intensief bezig met biken. Ze zeiden dat als ik zo verderdeed ze nog alleszins iets van me zouden horen later :wink: Een opkikker kan nooit geen kwaad :lol: Kben doorverwezen naar Gent voor een trainingsschema.
Gebruikersavatar
bebob
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: vr 08 aug 2003 16:12
Rijdt met: Canyon CF

Bericht door bebob »

42 jaar en piek nog op 191.
Dus geen paniek voor die jonge gasten.

Wel geen 2 uur vollen bak blijven rijden he. Geniet ook wat van de omgeving.
Plaats reactie