afvallen, topic nr... 101?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
cyclon
Mountainbiker
Berichten: 1493
Lid geworden op: do 09 dec 2004 17:52

Re: afvallen, topic nr... 101?

Bericht door cyclon »

lumia 800 of zo, maar hij werkt met besturingssysteem 7.10 en je hebt minimum 7.5 nodig zie ik op windowsphone:
Works with

Windows Phone 8.1
Windows Phone 8
Windows Phone 7.5
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Re: afvallen, topic nr... 101?

Bericht door Sunn Xtreme »

als je de root hackt van de windows phone, ook iphone en android, zelfs alle Apple, OIS, ANDROID gebaseerde toestellen, dan kan je daar gelijk wat op installeren binnen het draaiende Operating Systeem. je neemt dan namelijk 100% admin toegankelijkheid, en je kan zelfs alle fabrieksbeperkingen uitschakelen / aanpassen naar believen.
ps : NIET VOOR BEGINNERS EN GEVORDERDEN. je moet weten waar je mee bezig bent.
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Re: afvallen, topic nr... 101?

Bericht door Sunn Xtreme »

[quote="cyclon"]lumia 800 of zo, maar hij werkt met besturingssysteem 7.10 en je hebt minimum 7.5 nodig zie ik op windowsphone:
Works with

Windows Phone 8.1
Windows Phone 8
Windows Phone 7.5[/quote]

uw probleem is dat microsoft beperkingen gezet heeft op het operating systeem. zo zullen bepaalde dingen niet aanvaard worden en andere wel, daar waar anderen met een bepaalde andere OIS versie geen problemen hebben.
Ook durft de provider weleens te klooien aan de fabrieksinstellingen.
is het OIS RTM gebaseerd, dan heb je het vlaggen. dan is de enige mogelijkheid ,de zaak hacken , of gewoon een totale nieuwe niet RTM OIS erop zetten, maar dan loop je weer risico dat bepaalde zaken niet werken / ondersteund worden. dat komt namelijk omdat microsoft bepaalde restricties op bepaalde modellen oplegt.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: afvallen, topic nr... 101?

Bericht door Reflex »

Wat een onzin. Nergens voor nodig om te hacken. Gewoon de originele Windows updates uitvoeren en je Lumia 800 kan zelfs Windows Phone 7.8 hebben. Mijn oude phone is ook een lumia 800 en die draait op 7.8 met de app.
Gebruikersavatar
cyclon
Mountainbiker
Berichten: 1493
Lid geworden op: do 09 dec 2004 17:52

Re: afvallen, topic nr... 101?

Bericht door cyclon »

updaten wil ie niet meer, voor zover ik het goed begrepen heb omdat ik eerder een andere update niet gedaan had ('k heb hem nooit geupdate, tot een paar weken geleden), hij moet dus eerst iets anders updaten, ivm het besturingssysteem (van drie jaar geleden veronderstel ik), vooraleer ie modernere updates wil doen, en die eerdere updates kan ik niet doorvoeren, los van de modernere

klooien met rootdinges & hacken is niks voor mij

voorlopig doe ik het met een weegschaal en de site, maar als dat een beetje meevalt en het routine wordt (een beetje zoals je tanden flossen, da's in het begin ook een heel gedoe, nu is het ondenkbaar dat ik het niet dagelijks doe), koop ik mss toch zo'n weegschaal + ipad, die ipad kun je uiteindelijk ook voor andere dingen gebruiken
Gebruikersavatar
cyclon
Mountainbiker
Berichten: 1493
Lid geworden op: do 09 dec 2004 17:52

Re: afvallen, topic nr... 101?

Bericht door cyclon »

ik ga dus deels overschakelen van (veel teveel) carbs naar proteïnen en ... (verzadigd en onverzadigd) vet; zelfs verzadigd vet is, in tegenstelling met wat tot voor kort een dogma was, niet ongezond

http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wetens ... ever.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: afvallen, topic nr... 101?

Bericht door Reflex »

Als je liever een ipad en een weegschaal van 150 dollar koopt dan je telefoon te updaten dan moet je dat zelf weten :lol: Er zijn overal oplossingen voor, ook voor het updaten van je Lumia naar WP 7.8
Gebruikersavatar
cyclon
Mountainbiker
Berichten: 1493
Lid geworden op: do 09 dec 2004 17:52

Re: afvallen, topic nr... 101?

Bericht door cyclon »

daar heb je nu eens helemaal gelijk in: als ik van vervelende smartphone update problemen gebruik maak om de gegevens manueel in te voeren in fitnesspall en om later eventueel over te stappen naar een 'smartscale', annex ipad, dan is dat mijn volste recht, trouwens smartphone en gegevens invullen, al is het maar grammen, not my idea of fun

in mijn zoektocht naar een verklaring waarom die weegschaal zoveel moet kosten, zag ik:

1. dat wifi bathroom of body scales ook veel kosten (ongeveer evenveel, waarom?)
http://www.wifiscales.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

2. dat ik mss toch beter op versie 2 van de kitchen wifi scale wacht:)
" onclick="window.open(this.href);return false;

inmiddels mijn netto calorie verbruik verdubbeld, naar 2600 :)
(en ik zit na twee maaltijden al in het rood, qua carbs, en normaal gezien = conform normaal eetpatroon, zou dat rood nog roder worden)
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Re: afvallen, topic nr... 101?

Bericht door Sunn Xtreme »

[quote="cyclon"]ik ga dus deels overschakelen van (veel teveel) carbs naar proteïnen en ... (verzadigd en onverzadigd) vet; zelfs verzadigd vet is, in tegenstelling met wat tot voor kort een dogma was, niet ongezond

http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wetens ... ever.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]


ik denk dat je dierlijk en plantaardig vet verward.
de transvetten zijn niet goed, die voornamelijk uit dierlijk vet bestaan.
de plantaardige vetten zijn WEL goed, ze zijn meestal ook vloeibaar, bv olijf - arachide- lijnzaad- zonnebloem- sesam olie.

de zogenaamde vetten (bv boter) waar gegooid word met omega 3 en 6, mag je gelijk overboord gooien. omega 3 is inderdaad goed MAAR het probleem is dan weer, als ze verwerkt zijn in transvetten zoals boter er een is, dan is dat ongezonder dan gezonder. kortom : het is maar reklame om te doen kopen, het omega 3 effect gaat totaal verloren in verharde vetten.

dit kan ik met 100% zekerheid zeggen :
bij een DIEET, NOOIT vet weglaten. dan bedoel ik bv olijf-sesam olie, (zie bovengenoemden)
deze heb je nodig om de werking van het hormonale stelsel en de organen te ondersteunen, alsook spieropbouw.

wie streng dieet volgt (bv proteine) en laat plantaardige olieen weg (totaal ververbod), riskeert ook een niercrisis, omdat na een tijd de kans erg groot word dat de nieren gaan kristaliseren. zeer zeer pijnlijk..... en ziekenhuisopname is een zekerheid.
wil je dat vermijden, gebruik bv een oliedressing met wat kruiden op uw groenten of vis.
ook vis, liefst VETTE vis zijn zeer welkom. en in tegenstelling tot wat men vaak denkt, beschikt haring over veel vet (is namelijk een van de vetste vissoorten, meer nog dan makreel en zalm)


proteine dieet :
na een 2 tal weken moet je toch weer stapsgewijs normaliseren, waaronder je fastfood en snoep ook in de toekomst weglaat. bij een proteine dieet is het STERK RAADZAAM een cominatie van mineralen, coenzyme, aminozuren bij te supplementern, alsook vit D (dat toch in feite meer hormoon dan mineraal is)
daarnaast eet je veel groenten, en de kolhydraten die je weer begint te gebruiken, haal je UIT FRUIT !!!

na x aantal maanden zit je weer op een normaal niveau, weliswaar zoals al gezegd, fastfooden snoep bannend.

het resultaat is dat je op een vrij goedgestructureerde manier en redelijk gezond en toch nog verantwoord, gewicht / vet kwijtspeelt.

wel een opmerking :
proteine dieet : doe dat NOOIT zomaar op eigen houtje. het is moeilijker een goed gebalanceerd schema (voeding-supplementatie en beweging) te vinden dan dat je denkt.
ook dien je best eerst een DOKTERONDERZOEK te laten uitvoeren, en toch wat overleggen, zodat je in die periode tussendoor gecheckt word op uw toestand en paraatheid.
hartlijders raad ik zulk streng dieet af.
nier en schildklierprobleemlijders MOETEN absoluut eerst overleggen met de arts, omdat er een organische problematiek is die onder een te dtreng dieet nog meer problemen kunnen opleveren. zij krijgen zowieso een ander schema dan enkel proteinegericht.
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Re: afvallen, topic nr... 101?

Bericht door Foxy »

*dubbel* :roll:
Laatst gewijzigd door Foxy op vr 05 dec 2014 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie