Aankoop rollen - wat is belangrijk - Tips

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
erikske
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 22 sep 2004 23:44
Rijdt met: Trek

Bericht door erikske »

Eerlijk gezegd Trekske heb ik tot op heden nog niet getraind op de tacx rollen . Mijn echtgenote is onlangs geopereerd aan de meniscus , zij heeft hem voorlopig aangeslagen . Ze is er in ieder geval tevreden over . Waarschijnlijk ga ik hem ( de flow dus :wink: ) vanavond voor de eerste keer gebruiken . Het was vanmorgen geweldig loopweer dus de keuze was snel gemaakt . Ik probeer de conditie op peil te houden met lopen en fietsen ( 120km. /week woon-werkverkeer ) en een wekelijks fietstochtje in de ardennen . Nu ga ik daar één keer per week een tacx-training aan toevoegen .
trekske8500
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 29 nov 2006 22:50
Rijdt met: trek8500

Bericht door trekske8500 »

Erikske, in welke winkel precies hebt u die tacx gekocht, ik kom dan ook zo een halen, want hier beneden de 290€ nergens te vinden.
Alvast een vlug herstel toegewenst voor je echtgenote, en voor jou een (zweet-)spetterende training.
erikske
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 22 sep 2004 23:44
Rijdt met: Trek

Bericht door erikske »

@Trekske ,

Kurt Dams
Oude Geelse baan 25
Veerle
014/841924

succes , hou er rekening mee dat hij er nog maar 5 in stock had !
trekske8500
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 29 nov 2006 22:50
Rijdt met: trek8500

jouw eerste training van gisteren

Bericht door trekske8500 »

en, hoe was je eerste training?
de moeite om de investering te doen?
kun je variatie steken in het trainen met behulp van de bekomen gegevens, en, de programma's op tacx.nl?
komt ook de hartslag op het schermpje van de flow, of, dien je over bv. een polar te beschikken?
//Smalle\\
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: di 17 okt 2006 17:22
Rijdt met: Granville Pulse 2.0/Merida Matts Miami

Bericht door //Smalle\\ »

Ik zou ook graag een rollensysteem kopen om trainingen erbij tevoegen. Maar ik weet niet juist welk type dat ik het beste koop. ik heb al veel over de flow gehoord maar ik weet het niet goed.
Het zou voor naargelang het weer ongeveer 2 maal per week op te traine zijn vooral voor los te rijden en recuperatie trainingen van een uur en half.
Is dit dan een goede investering of niet?
Gebruikersavatar
master j
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 03 aug 2005 01:39
Rijdt met: Scott Scale 900 RC 29", Cube 22" ;-)
Contacteer:

Bericht door master j »

Heeft er iemand tips om de kracht van de beenspieren te trainen via een tacx ?
Plaats reactie