drank : actus

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
trekker
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: di 20 apr 2004 19:31
Rijdt met: Trek 8000

drank : actus

Bericht door trekker »

DE sportdrank is actus, het is een nieuwe sportdrank die op de markt is, er rijden al wa teams met actus, nml. : BC Balen, Bianchi team belgië (naar het schijnt), vooral ook triatleten, het leenbakker-actus team, ...

ik verkoopp zelf actus en ken ook de eigenaar en maker persoonlijk.
website : http://www.actus.be

kopen? -> Hugo@actus.be
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

nieuw? ik ken da toch al lang ze.
tropical is nie slecht maar als ge da 1 keer in ne camelback giet hebde voor altijd nen oranje zak 8)
trekker
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: di 20 apr 2004 19:31
Rijdt met: Trek 8000

Bericht door trekker »

jah tis waar echt nieuw nu ook weer nie, maar ik bedoel dat het nog nie echt is doorgebroken in de sportwereld.

met orange juist vant zelfde :p
Gebruikersavatar
mello
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: di 08 okt 2002 10:05
Rijdt met: Thompson zeus lx- manitou mars super elite
Contacteer:

Bericht door mello »

Ja nieuw ist idd niet... Mja ik vind da maar vies, da plakt kei hard ene uw drinkbussen krijgde nie volledig proper, zowat "zinkend" spul...
Hou het toch met W-cup ;-)
Gast

Bericht door Gast »

Die actus wordt toch vrij veel op TT's geschonken. Awel het is goe te drinken en plakt lang nie zo gelijk AA drank ofzo. Maar ik hou het persoonlijk liever bij Wcup voor de koolhydraten en Perfomance voor het vochtgehalte
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Re: drank : actus

Bericht door etienne »

ORB_Gompel schreef:DE sportdrank is actus, het is een nieuwe sportdrank die op de markt is, er rijden al wa teams met actus, nml. : BC Balen, Bianchi team belgië (naar het schijnt), vooral ook triatleten, het leenbakker-actus team, ...

ik verkoopp zelf actus en ken ook de eigenaar en maker persoonlijk.
website : http://www.actus.be

kopen? -> Hugo@actus.be
joepie, een nieuwe dranksponsor voor de volgende Mountainbike.be dag :roll:
Gebruikersavatar
frog
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2002 02:00
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door frog »

Verleden jaar op de 100 van Neeroeteren was ik daar al van de zaterdagavond laat en stond juist aan de inschrijving ,dus wat zie ik zondagmorgenvroeg ???????? mannen van actus bezig met een batterijboormachine met mixer op, in grote kuipen water actuspoeder in doen en met de mixer alles mengen :P :P :P :P
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

't Is zeker niet slecht van smaak.
En dat meiske van Actus dat er bij die tochten van fietspromo bij is, is toch altijd zo vriendelijk om aan de bevoorrading ons drinkbussen te vullen met dat spul.
Dus niks slecht zeggen van Actus he :P
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

vind het niet zo heel goed van smaak, tegen het einde van de beker vind ik het slecht van smaak te vinden, maar ik denk altijd maar, het is gratis en enerdiedrank dus alles doorkappen en doorspoelen met mijn eigejn drank. Werkt wel vrij goed.
Gast

Bericht door Gast »

Van Cot schreef:vind het niet zo heel goed van smaak, tegen het einde van de beker vind ik het slecht van smaak te vinden, maar ik denk altijd maar, het is gratis en enerdiedrank dus alles doorkappen en doorspoelen met mijn eigejn drank. Werkt wel vrij goed.
En dan te weten da ik ene hollander ben :-k :lol: :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie