algemene gezondheidstest

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
The natural
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: di 13 aug 2002 02:00
Rijdt met: Merida Matts 900 TFS

Bericht door The natural »

@pv: Test vond plaats bij cardioloog Rubbens - AZ Aalst- campus Wetteren
zerty
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 07 nov 2005 16:06
Rijdt met: nog geen

Bericht door zerty »

zerty schreef:weet er iemand een ziekenhuis in limburg waar je terecht kan voor een inspanningstest en waar je ook lactaattesten kan laten doen, zodat je je trainingszones kan bepalen?
niemand?
Gebruikersavatar
cyclon
Mountainbiker
Berichten: 1493
Lid geworden op: do 09 dec 2004 17:52

Bericht door cyclon »

SPECI schreef: mischien rare dromen of hard woelen ofzo? IK heb eens een paar keer een ganse nacht mijn hartslag geregistreerd en daar zaten ook pieken in, maar ik denk dat dat wel normaal is. Volgens de cardioloog is er met mijn hart niks mis, zo gezond als iets :wink:
het is grappig dat je dit vermeldt want uitgerekend die nacht ben ik een paar keer wakker geworden met een herinnering aan de droom die ik aan het dromen was (ik vergeet ze bijna altijd), de eerste keer zat ik in een kasteel dat aan het afbranden was, de tweede keer liep ik in een afrikaans landschap achter een trein die net te snel reed om er nog op te springen (bekend thema, dat laatste, geloof ik in de 'dromentypologie')

je zou natuurlijk van minder een hogere hartslag krijgen :drunk:
of ze nu veroorzaakt worden door zo'n dromen of niet, ik denk ook dat die nachtelijke pieken tot 70 normaal zijn, voor zover je wakker wordt van hartritmestoornissen heb je daar allicht overdag ook last van
Plaats reactie