Training: Spinning

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gebruikersavatar
Pascal Geerts
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: za 03 aug 2002 02:00
Rijdt met: Thompson Team Carrosi; Kona Kula

Bericht door Pascal Geerts »

Techno Gym in Kasterlee is 6.5Euro.

Ik vind het vooral redelijk saai, en te veel geld voor wat het is.

Het is natuulijk wel zo dat ge ontzettend diep gaat, zeker als ge met nog iemand gaat en daar tegen elkaar op zit te draaien aan diejen weerstand.
En ge kunt natuurlijk nie afgeven eh, want iedereen is naar iedereen aan't kijken.
Ik heb een uur gespind aan gemiddelde hartslag van 182...
Zegt wel genoeg zeker eh.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Adri schreef: 400fr, is dat geen 10 euro? :D
Ik heb da ooit es uitgerekend hoeveel het per beurt kostte, en sorry maar ik reken soms nog in Belgische Franken. ;)
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

Ja ik ga ook iedere week spinnen en bij ons kan je kiezen tussen spinning 1 en spinning 2.

Het kost wel 155 € voor 25 beurten maar eerst krijg je en conditie test en kan je ook gratis een hartslagmeter krijgen.

Ik vaar er wel goed bij, het is naturlijk te zien wie er les geeft en ook aan je eigen hoe diep je wil gaan.

Zeer mooie afwisseling voor in de winter tijdens de week.

groeten :wink:
Gebruikersavatar
natascha
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 14 dec 2002 23:39
Rijdt met: Specialized

Bericht door natascha »

Bij dansstudio Inge kost een beurt 8 euro en je krijgt ook een hartslagmeter en na het zare sportwerk kan je ook altijd een sauna nemen:is ook bij inbegrepen.D'as nie slecht hé!
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

natascha schreef:Bij dansstudio Inge kost een beurt 8 euro en je krijgt ook een hartslagmeter en na het zare sportwerk kan je ook altijd een sauna nemen:is ook bij inbegrepen.D'as nie slecht hé!
das zeker nie slecht :wink: en wanneer zit gij zoal in de sauna? :lol: :P :lol:
Gebruikersavatar
Destn
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 29 apr 2002 02:00
Rijdt met: Wilier 501XN Full XT
Contacteer:

Bericht door Destn »

SPECIALIZED schreef:
natascha schreef:Bij dansstudio Inge kost een beurt 8 euro en je krijgt ook een hartslagmeter en na het zare sportwerk kan je ook altijd een sauna nemen:is ook bij inbegrepen.D'as nie slecht hé!
das zeker nie slecht :wink: en wanneer zit gij zoal in de sauna? :lol: :P :lol:
sloeber! :lol:
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

Tja daar heb ik mij dus een beetje aan mispakt den eerste keer (spinning wel te verstaan). Zondag een lange training gedaan en toch een beetje stramme spieren de maandag...aangezien we voor de eerste keer dat spinnen ne keer gingen testen, ging ik ervan uit dat dat ook spinnen was...stevige trapfrekwentie met weinig weerstand ideaal om de beentjes terug te roderen....jawatte...dat was gewoon een stevige kracht/interval/... training... mijne Polar ging regelmatig naar eenzame hoogtes en dat zadel daar hebben we ook niet veel opgezeten....resultaat de stramme spieren waren nog strammer en ik heb een ganse week recuperatie en traptempotrainingen op mijnen Tacx Excell gedaan ...nu is alles terug inorde...;-)

In de komende maanden als verdere voorbereiding iedere week spinnen, want het is wel leuk...maar dat wordt wel als een intensieve training ingepland vanaf nu ;-)

Eric
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Specialized gij ze geilen bok! :drunk:
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Eric B schreef: In de komende maanden als verdere voorbereiding iedere week spinnen, want het is wel leuk...maar dat wordt wel als een intensieve training ingepland vanaf nu ;-)
Eric
Ik gebruik die spinning lessen als het onderhouden van kracht, souplesse en diepgaan tijdens de winter. Ook intensief dus. Maar als ge het een beetje gewoon zijt, kunde al snel twee lessen na elkaar doen hoor. De tweede les voelt ge gewoon aan de pijn in uw benen dat ge goed bezig zijt. ;)
Andy2125
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 16 aug 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Rockhopper comp. Lx/deore, Judy C, HS33, mavic crossride,...

Bericht door Andy2125 »

leffingenoartje schreef:Ja ik ga ook iedere week spinnen en bij ons kan je kiezen tussen spinning 1 en spinning 2.

Het kost wel 155 € voor 25 beurten maar eerst krijg je en conditie test en kan je ook gratis een hartslagmeter krijgen.

Ik vaar er wel goed bij, het is naturlijk te zien wie er les geeft en ook aan je eigen hoe diep je wil gaan.

Zeer mooie afwisseling voor in de winter tijdens de week.

groeten :wink:
Laat me eens raden, jij gaat naar GO-FIT?
Plaats reactie