Instellen Pro Cycle fietscomputer

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
thaboy
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 13 jul 2010 14:02
Rijdt met: Citybike

Instellen Pro Cycle fietscomputer

Bericht door thaboy »

Hoi,

na het vervangen van de batterij zijn de instellingen van mijn fietscomputer natuurlijk verloren. Omdat ik de handleiding nietmeer heb is het mij helemaal niet duidelijk hoe ik hem verder moet instellen. Het merk is Pro Cycle maar een typenummer is er nergens te vinden. Het betreft een toestel met 2 knoppen, en functies waaronder calorieverbruik en temperatuurweergave.

De volgende stappen worden getoond bij het opnieuw opstarten:
1-Het cijfer "2121" welk ik volledig kan instellen. Ik neem aan dat dit de wielomtrek is?
2-Bovenaan staat er 23km/hr en daaronder staat er 080 . Ik kan deze cijfers instellen. Er zit een calorie-meet functie op het toestel...mss heeft dit met de ouderdom, gewicht of lengte temaken...iemand een idee?
3-Er staat 60.0km op het schermpje, ik kan dit veranderen naar 20, 40, 60 of 80

Hopelijk kan er iemand me helpen?
Gebruikersavatar
joske77
Mountainbiker
Berichten: 1139
Lid geworden op: za 28 jun 2008 17:44
Rijdt met: Nicolai Argon RoCC '11

Bericht door joske77 »

http://www.pro-bikegear.com/publish/con ... eless.html

bij service instructions kan je je model kiezen en dan krijg je de handleiding te zien (die je dan kan afdrukken)

veel succes ermee
thaboy
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 13 jul 2010 14:02
Rijdt met: Citybike

Bericht door thaboy »

Hoi Joske,

dank je voor het snel reageren. Het betreft jammer genoeg niet een Pro Bike model maar een Pro Cycle model, welke dus ook niet in de lijst staat op de site die je meegaf.

In ieder geval al bedankt om te reageren! :)
Rudiver
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 30 apr 2023 10:55

Re: Instellen Pro Cycle fietscomputer

Bericht door Rudiver »

Ik heb ook een Pro Cycle model op de mountainbike welke ik gekocht heb. Nieuw pilletje in gestoken en gaat aan. Maar hoe werkt deze ? Ik krijg identiek dezelfde cijfers als Thaboy.
Alvast bedankt voor de hulp.
Plaats reactie