Power balance

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
native instinct
Mountainbiker
Berichten: 695
Lid geworden op: do 11 mei 2006 19:14
Rijdt met: Scott Scale 710 Nino Schurter

Power balance

Bericht door native instinct »

Gelezen in de laatste O2
Iemand ervaring, negatief of postief met dit product?
http://www.powerbalanceshop.be/nl/
Mij niet neerbliksemen he :oops:
Zulke zaken interesseren mij nu eenmaal, ik kan er ook niet aan doen he
Putkop
Mountainbiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 26 dec 2009 18:51
Rijdt met: Cotic Solaris 29" und eine OneOne Codeine

Bericht door Putkop »

kheb dat ook gelezen...

ksta er septisch tegenover maar kzou het wel eens willen proberen.

iemand ervaringen mee?
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

kort gezecgd : bullshit :lol:

ik weet dat men dit mensen met fysieke problemen en ook (top)sporters probeert te verkopen, omdat deze groepen ofwel een bepaald bijgeloof hebben ,of het zien als een middel om weer beter te worden.
komt uit het spirituele millieu, waar bijgeloof hoogtij viert en zwendelaars hun rommel kwijtkunnen.

de truuk van dit spul bestaat erin, een bepaald magnetisch veld te doorbreken dat de persoon heeft.
men vergeet hier bewuust te vermelden, dat de test die zij aangeven, nog vlotter 'werkt' als men in de ene hand een gsm vasthoud, en de andere hand de 'anti-magnetische schijf'
de hand met schijf horizontaal opheffen, terwijl een ander persoon deze arm tracht naar beneden te duwen.. wat moeizamer gaan dan zonder schijf.
MAAR.... doet men deze test opnieuw met in de andere hand een gsm, dan zal de arm met schijf 4x vlotter naar beneden zakken dan zonder gsm in de andere hand.

maar deze truuk houd men zeer bewuust erbuiten, omdat deze wel aantoont wat voor een oplichterij dit hele zaakje wel is.

het is natuurlijk overgewaaid uit de USA, waar oppervlakkigheid en naiviteit welig tiert. spreek daar iemand aan dat een Mcdonald symbool staat voor een ufo, en ze geloven u nog ook :lol:

en wie is het makkelijkste slachtoffer (of potente koper genoemd) van deze hele onzin?
(top) sportes die vaak al bijgelovig zijn aan vanalles en nog wat
mensen met bepaalde ziekte, fysieke problemen door zitke etc..
mensen met mentaal probleem (verward, depressief)


ken zo wel wat mensen die het hebben gehad, een tijd 'gebruikten' en weleens vergaten en toch zeer schitterende dingen presteerden.... waarvan ze dan zelfs vaststelden dat die hele gedoe 1 grote onzin is, waar het enkel om geldgewin draait van een lepe 'uitvinder' die intussen multi euromiljonair is)


kortom :
onzin, onzin, onzin, onzin, onzin,..........(oplichterij is het juiste woord)
scalpel 1
Mountainbiker
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 15 sep 2008 10:33
Rijdt met: cannondale scalpel 1 carbon

Bericht door scalpel 1 »

zou zeggen probeer het, misschien helpt het
ook al is het misschien tussen de oren :drunk:

was ook zeer sceptisch over mijn x socks energiser sokken
maar heb er na 1 rit 4 paar gekocht en bike niet zonder
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

sokken zijn wel kompleet iets anders, en is geen onzin.


dat ding is al jaren op de markt, maar pas de laatste 2j aan zijn opgang bezig in europa.... hun 'atleten' op de site.. mooi als ze het gratis gebruiken + geld toekrijgen in ruil voor hun foto... dus staar je daar vooral niet op blind.
Gebruikersavatar
native instinct
Mountainbiker
Berichten: 695
Lid geworden op: do 11 mei 2006 19:14
Rijdt met: Scott Scale 710 Nino Schurter

Bericht door native instinct »

ik zou dan wel eens willen weten hoe een kous je meer energie kan geven :roll:
Hebben ze bij X socks dan ook nen toer teveel op de molen gezeten of :oops:
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Had hier ook al wat over gelezen en stond hier ook heel sceptisch tegen over. Vandaag op de trial training had iemand zo een armband. Gevraagd of ze hier iets van voelde en het schijnt effectief te werken. En hij heeft hem zelf gekocht, dus heeft er ook geen voordeel bij.
Zelf een kleine test gedaan. voeten naast elkaar, arm gestrekt voor me en dan zo ver mogelijk draaien. door gedraaid tot ik kramp kreeg aan mijn schouder.
Daarna hetzelfde gedaan met de power balance armband in mijn hand en ik draaide een 20cm verder door zonder kramp. Ook bij mijn dochter geprobeerd en hetzelfde resultaat.

Er moet dus toch iets van aan zijn.
Gebruikersavatar
native instinct
Mountainbiker
Berichten: 695
Lid geworden op: do 11 mei 2006 19:14
Rijdt met: Scott Scale 710 Nino Schurter

Bericht door native instinct »

Ik heb mij intussen er ook een aangeschaft en nog steeds niet op mijn gezicht gegaan :wink: dus tzal wel werken zeker [-o<
Het leven zit zo in mekaar :
Ongelovigen pakken naast veel interessante zaken
Gelovigen worden soms bij de neus gepakt, maar ja er gaat zoveel geld verloren he :roll:
Lucky22
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: do 24 aug 2006 13:08
Rijdt met: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Bericht door Lucky22 »

een maand geleden ook eentje gekocht voor mijn vrouw.
Ik merk toch een duidelijk verschil, al zit het maar tussen de oren (uiteindelijk draait mtb ook wat over zelfvertrouwen). Als ze hierdoor een beter evenwichtsgevoel "voelt" dan heeft dit ook effect. Ik merk toch op dat ze veel beter en langer kan surplassen dan vroeger.

Sinds ze het bandje draagt, geen bodemonderzoeken meer, 1 keer vergeten en terug klein bodemonderzoek. Kan puur toeval zijn, maar wat niet weert, niet deert en we zijn al teveel langs spoedafdeling gepasseerd :wink:

De tijd zal het wel uitwijzen, en anders is het ook nog een mooi armbandje :wink:
Gebruikersavatar
dickino
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 08 okt 2004 14:56
Rijdt met: Scott Scale 80 + Scott Scale 20 + Scott Scale 710

Bericht door dickino »

Hallo,

Heb dit nu al 6 tal maand in de winkel.
Enkele jaren terug was er een ander merk ( trion-z ) maar men kon mij toen nog niet overtuigen ( geen tests ).
Enkele maanden geleden kon men mij overtuigen met die "trucjes"
Hier fimpke met 3 tests om de Powerbalance te testen :
http://www.power-balance.nl/10_FE/index ... 0&ix=6&xx=
Ondanks de prijs ( € 34.95 ) hebben er veel sporters interesse.
Mijn vrouw en ik hebben er nu zelf één en voelen toch een verschil ...
Plaats reactie