HAC 4 afstellen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
Ren&Stimpy
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 21:10
Rijdt met: Cannondale Scalpel Carbon

HAC 4 afstellen

Bericht door Ren&Stimpy »

Ik heb de totaal gereden afstand op 0 gezet. Hoe kan ik de juiste waarde hierin steken. Handleiding wil mij niet helpen.

thanks voor jullie reactie.
Gebruikersavatar
Ren&Stimpy
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 21:10
Rijdt met: Cannondale Scalpel Carbon

Bericht door Ren&Stimpy »

hier moeten toch wel HA4 gebruikers zijn die mij kunnen helpen???????
Gebruikersavatar
wakeboard
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 28 sep 2003 00:06
Rijdt met: GT avalanche

Bericht door wakeboard »

da is inderdaad geen simpel meterke hé, ik snap ook nog altijd maar den helft van wa da ding kan :oops: #-o
Gebruikersavatar
Ren&Stimpy
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 21:10
Rijdt met: Cannondale Scalpel Carbon

Bericht door Ren&Stimpy »

kheb die handleiding in alle richtingen gelezen maar kvind het niet. Eigenlijk vind ik die vrij onduidelijk............ofwel zal ik mijn iq wat moeten opkrikken
Gebruikersavatar
tafelpoot
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: di 21 okt 2003 18:17
Rijdt met: Granville Mahone SL
Contacteer:

Bericht door tafelpoot »

Ren&Stimpy schreef:kheb die handleiding in alle richtingen gelezen
Misschien een richting vergeten, onderste kant van de handleiding naar beneden en dan van voor naar achter....
Gast

Bericht door Gast »

Ik wil U wel helpen maar begrijp uw vraag niet goed.
Wat en hoe heb je op nul gezet en wat wil je eigenlijk inbrengen?
(als je een volledige reset gedaan hebt kan je je reeds gereden km's, die je dus gewist hebt, (odo) niet manueel inbrengen als je dat bedoeld).
Gebruikersavatar
Ren&Stimpy
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 21:10
Rijdt met: Cannondale Scalpel Carbon

Bericht door Ren&Stimpy »

@ tbfkai

wat je tussen haakjes schreef bedoel ik dus. Ik heb een volledige reset gedaan en wil mijn odo opnieuw in dat ding krijgen. Je schrijft dat het manueel niet mogelijk is. Bestaat er dan een andere optie die het wel mogelijk maakt

thanks voor je reactie
Gast

Bericht door Gast »

Bij mijn weten niet. Het heet niet voor niks 'reset' hé.
Maar waarom heb je dan ook een reset gedaan. Je kan je andere tellers toch op een andere manier op '0' zetten dan te resetten.

De mijne is nu 16 maand oud en de problemen beginnen nu toch op te duiken.
Eerst problemen op de LCMT na een regenbui. Als ik tijdens een regenbui op de knoppen drukte kreeg ik een kortsluiting binnenin op de display (alle info verdween). Nu dat herstelde zich wel nadat ie opdroogde.

Nu een zwaarder probleem. Ik krijg mijn opgeslagen gegevens niet meer gedownload naar de pc.
Op mijn fiets werkt het ding nog goed. Wil ik downloaden tlet de display op de Hac4 nog wel op van 0-100% maar niet het downloadschermpje op de pc.
Het probleem ligt niet bij mijn software en niet bij de interface tussen Hac4 en PC want ik heb mijn Hac4 proberen te downoaden op de pc en met de interface van een maat en daar doet ie het ook niet.
Ik dacht dus aan slechte contacten (die drie 'oogjes' aan de achterzijde in de Hac4 maar dan begrijp ik niet waarom hij op de fiets wel gegevens registreert want dat zijn dezelfde contacten als voor de interface.
Iemand een idee?
Met welk product die contacten schoonmaken?

Naar Ciclosport.de al een mail gestuurd maar nog geen antwoord.
En bij de Belgische invoerder kan ik ook niet terecht want gekocht bij bike-discount (alhoewel ik betwijfel of hij dit recht heeft gezien gekocht in de eurozone en is een garantie dan niet geldig in de hele handelszonevan de EG? .
Gebruikersavatar
Ren&Stimpy
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 21:10
Rijdt met: Cannondale Scalpel Carbon

Bericht door Ren&Stimpy »

Ik had die overgekocht van "TOM" op ons forum. Ik wou dus al zijn gegevens daaruit halen om dan mijn kilometers erin te programmeren die ik met mijne bike reeds gereden had. Raar dat het op zo een topmodel niet gaat want sommige basismodellen van andere merken laten dit wel toe. (Daarom dus die reset). Voor de rest werkt dat ding goed na de handleiding minstens 10 gelezen te hebben. Zelf beschik ik niet over de interface om alles naar de computer te laden. Ik denk er wel aan om die aan te schaffen.

toch bedankt voor je reactie
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

I'm snorry Y., maar ik dacht dat dit wel mogelijk was...
Hopelijk ben je er voor de rest wel tevreden van.
p.s. ik heb je gewaarschuwd i.v.m. "het gebruiksgemak" van dit toestel hé :wink: .
Plaats reactie