Mtb verlichting

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

4u 52min en een klets seconde met de half epic pil op full power.

Stomme specificaties zijn weeral fout !
Wel eens id positieve zin
La-Pierre
Mountainbiker
Berichten: 1186
Lid geworden op: zo 08 feb 2009 21:55
Rijdt met: Lapierre Pro Race 400

Bericht door La-Pierre »

endorfin schreef:4u 52min en een klets seconde met de half epic pil op full power.

Stomme specificaties zijn weeral fout !
Wel eens id positieve zin
Amai, niet slecht. :wink:
Heb je toevallig geen foto's van beide lampjes in werking (beam-shots)? :-)
Gebruikersavatar
jokkestoemp
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: do 12 jun 2008 21:48
Rijdt met: Cannodale fsi carbon3

Bericht door jokkestoemp »

saiko schreef:lux is dan ook totaal iets anders als lummen
ja maar de sigma geeft 90lux op en de bbb 1800lux en het verschil is toch heel groot. beetje misleidende reclame vind ik

maar ja nu weten we het hé :-)
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

Beamshots zijn niet simpel.
Foto kan bedriegen, een ook gene spiegelreglex stuff... Moogt altijd eens afkomen ;-)
Frenk
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 17 mar 2009 18:23
Rijdt met: Shredder

Bericht door Frenk »

Bedankt voor de info :-)
Ik ga de magicshine 1400 kopen, lijkt me beste verhouding kwa prijs/kwaliteit/lichtopbrengst.
Ik zie dat veel mensen via Dealextreme bestellen. Welke methode van betalen gebruiken jullie? (omdat ik hier en daar lees dat sommige aan de postbode betalen maar zie hierover niet op de site staan??)
La-Pierre
Mountainbiker
Berichten: 1186
Lid geworden op: zo 08 feb 2009 21:55
Rijdt met: Lapierre Pro Race 400

Bericht door La-Pierre »

endorfin schreef:Beamshots zijn niet simpel.
Foto kan bedriegen, een ook gene spiegelreglex stuff... Moogt altijd eens afkomen ;-)
Beamshots blijken inderdaad niet simpel te zijn.(foto's internet)

Eens langskomen zit er niet direct in aangezien het niet naast de deur is.
Er is nu ook niet echt haast bij dus ik ga op het gemak nog wat verder 'zoeken'. :wink:
La-Pierre
Mountainbiker
Berichten: 1186
Lid geworden op: zo 08 feb 2009 21:55
Rijdt met: Lapierre Pro Race 400

Bericht door La-Pierre »

Frenk schreef:Bedankt voor de info :-)
Ik ga de magicshine 1400 kopen, lijkt me beste verhouding kwa prijs/kwaliteit/lichtopbrengst.
Ik zie dat veel mensen via Dealextreme bestellen. Welke methode van betalen gebruiken jullie? (omdat ik hier en daar lees dat sommige aan de postbode betalen maar zie hierover niet op de site staan??)
Dit is nog even afwachten...

Gewoon betalen met paypal/visa.
Dat betalen aan de postbode heeft te maken met het feit of je moet betalen voor de douane of niet.
Frenk
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 17 mar 2009 18:23
Rijdt met: Shredder

Bericht door Frenk »

La-Pierre schreef:
Frenk schreef:Bedankt voor de info :-)
Ik ga de magicshine 1400 kopen, lijkt me beste verhouding kwa prijs/kwaliteit/lichtopbrengst.
Ik zie dat veel mensen via Dealextreme bestellen. Welke methode van betalen gebruiken jullie? (omdat ik hier en daar lees dat sommige aan de postbode betalen maar zie hierover niet op de site staan??)
Dit is nog even afwachten...

Gewoon betalen met paypal/visa.
Dat betalen aan de postbode heeft te maken met het feit of je moet betalen voor de douane of niet.
Ok, en ik weet dat de kwaliteit zeker niet hoog zal zijn.
Maar voor die prijs kun je moeilijk oerdegelijk materiaal verwachten. Daarom denk en lees ik dat de kwaliteit voor de prijs niet slecht is
La-Pierre
Mountainbiker
Berichten: 1186
Lid geworden op: zo 08 feb 2009 21:55
Rijdt met: Lapierre Pro Race 400

Bericht door La-Pierre »

Frenk schreef:
La-Pierre schreef:
Frenk schreef:Bedankt voor de info :-)
Ik ga de magicshine 1400 kopen, lijkt me beste verhouding kwa prijs/kwaliteit/lichtopbrengst.
Ik zie dat veel mensen via Dealextreme bestellen. Welke methode van betalen gebruiken jullie? (omdat ik hier en daar lees dat sommige aan de postbode betalen maar zie hierover niet op de site staan??)
Dit is nog even afwachten...

Gewoon betalen met paypal/visa.
Dat betalen aan de postbode heeft te maken met het feit of je moet betalen voor de douane of niet.
Ok, en ik weet dat de kwaliteit zeker niet hoog zal zijn.
Maar voor die prijs kun je moeilijk oerdegelijk materiaal verwachten. Daarom denk en lees ik dat de kwaliteit voor de prijs niet slecht is
Prijs/ licht verhouding is het onklopbaar voor de moment.
De mindere kwaliteit is iets dat je er dan moet bijnemen en hopen dat het goed blijft gaan.
Ik vind het ook zeer verleidelijk om zo'n setje te kopen maar ik ga er niet aan toegeven. :lol:
PaulRush
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 28 sep 2009 15:22
Rijdt met: Krampus, P29

Bericht door PaulRush »

La-Pierre schreef:
Frenk schreef:
La-Pierre schreef: Dit is nog even afwachten...

Gewoon betalen met paypal/visa.
Dat betalen aan de postbode heeft te maken met het feit of je moet betalen voor de douane of niet.
Ok, en ik weet dat de kwaliteit zeker niet hoog zal zijn.
Maar voor die prijs kun je moeilijk oerdegelijk materiaal verwachten. Daarom denk en lees ik dat de kwaliteit voor de prijs niet slecht is
Prijs/ licht verhouding is het onklopbaar voor de moment.
De mindere kwaliteit is iets dat je er dan moet bijnemen en hopen dat het goed blijft gaan.
Ik vind het ook zeer verleidelijk om zo'n setje te kopen maar ik ga er niet aan toegeven. :lol:
En als het spul het nou begeeft in het donkere dierenbos, hoe lullig is dat? Natuurlijk kan dat bij duurdere sets ook gebeuren, maar de kans dat het bij Magic Shine gebeurt lijkt mij groter.
Plaats reactie