Oakley !

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Re: Oakley !

Bericht door »

CJ schreef:
WouterW schreef:Ik heb het ook gemerkt. Ik denk trouwens dat de prijzen in de meeste winkels ongeveer dezelfde zijn (jammergenoeg :( ).
De prijzen van Oakley zijn inderdaad overal dezelfde.
Oakley werkt met een vast prijzensysteem.
Net geïnformeerd bij een aantal Oakley shops/opticiens : ze werken idd met een vaste prijsafspraak , maar dan vind ik toch wel nét een shop die -25% geeft op alle Oakleys in stock zeker :wink: !

www.walstock.nl
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

Ben er direct eentje gaan halen! :wink:

De lenzen zijn idd wat duur als je de speciale modellekes neemt.

Ziet er wel echt schitterend uit, praktijk testen zullen gauw volgen! :P
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Steven® schreef:Ben er direct eentje gaan halen! :wink:

De lenzen zijn idd wat duur als je de speciale modellekes neemt.

Ziet er wel echt schitterend uit, praktijk testen zullen gauw volgen! :P
Als ik zo onbeleefd mag zijn ;was de prijs nu toch -25% in vergelijking met België of zijn ze sowieso duurder in NL en kom je op een kleiner verschil uit ? Btw,veel plezier ermee :wink: !
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

De juiste prijzen ken ik eigenlijk niet.

Ik heb nu een M frame gekocht en kwas daarvoor hier in belgië es gaan vagen. Eene opticien had ne M frame liggen voor 180 euro. Toen dacht ik dat elk M frame 180 zou kosten, maar blijkbaar zijn er ook goedkopere versies. Bij Walstock lag namelijk eentje aan 130 (zonder korting). Het prijsverschil zit hem in de verschillende lenzen.

Maar of ze in Nederland int algemeen duurder of goedkoper zijn zou ik ni weten.
Gebruikersavatar
greg´
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 17 jul 2005 19:48
Rijdt met: scott aspen

Bericht door greg´ »

Geloof me. Oakley valt niet goedkoper te krijgen. Daar hebben zij een strikte policy op. Overal ter wereld is de prijs idem. Het màg NIET anders (tenzij duurder). Via inet lijkt het goedkoper mr je betaalt invoerrechten en dan komt het veel duurder uit. In eenders welk land is de prijs idem.
Het beste is naar een opticien gaan die het verkoopt, en er iets van kent (bv Bruninx in Hasselt heeft een indrukwekkende kennis v Oakley) Een opticien kan er ook sterkte insteken, ander glazen plaatsen.... En dan zwijg ik van de service achteraf.

grg
Gebruikersavatar
bettes
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 02:00
Rijdt met: norco 853 Team Trial, Haro Mary SS

Bericht door bettes »

greg´ schreef:Het beste is naar een opticien gaan die het verkoopt, en er iets van kent (bv Bruninx in Hasselt heeft een indrukwekkende kennis v Oakley) Een opticien kan er ook sterkte insteken, ander glazen plaatsen.... En dan zwijg ik van de service achteraf.
Hij kent er inderdaad iets vanaf en staat voor de volle 100% achter zijn producten, ben er zowat vaste klant (3 pro M, een Awire, een i-jacket, een assortiment dozen...) Had wat problemen met de laklaag op mijn fullmetal pro M, tot 2 keer toe een nieuwe gekregen tot ze de laklaag hebben verbeterd. Post was voor hun, mooi belletje als hij binnen was. (lokale oakleyboer deed het anders, briefje met adres in parijs, "stuur daar maar naartoe, dan krijg je misschien een nieuwe" [-X

Je komt voor de brillen maar je blijft voor de service!

greetz
bettes
Gebruikersavatar
pat17
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: za 08 mar 2003 22:23
Rijdt met: Scott
Contacteer:

Bericht door pat17 »

via oakley.com krijg je hem in ieder geval niet in België want ze versturen die niet buiten USA.
Verder zie je via Ebay heel wat aanbiedingen, aan u om de fakes eruit te halen.
Plaats reactie