Aangepaste kleding voor vrouwen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
Pascal Geerts
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: za 03 aug 2002 02:00
Rijdt met: Thompson Team Carrosi; Kona Kula

Bericht door Pascal Geerts »

Maar Assos is dan weer ongelofelijk duur! (wel SUPER-goed)
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

Zeker voor een jas 'ns kijken bij de vrouwenlijn van Gore (vind ik zelfs meestal mooier dan de mannenversies :roll: ), of bij shimano, of bij gonso (http://www.gonso.de). Alledrie de merken idd te verkrijgen bij Van Eyck, maar zeker ook elders!
bravho
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 24 aug 2003 17:41
Rijdt met: Cube ams 29
Contacteer:

Bericht door bravho »

Bij de meeste grotere fietszaken hebben ze normaal wel wat in voorraad. Ook Decathlon heeft tegenwoordig wel wat keus voor vrouwen.

Wat de vrouwen die ik ken en fietsen belangrijk vinden is de broek, bijna altijd zonder bretellen (of het zijn body's). Maar in een goede winkel kunnen ze u een mannenmodel aanraden met een "vrouwelijkere" zeem in. Of ik ken iemand die van oude koersbroeken de bretellen afhaalt en op vrouwenbroeken monteert. Ook het truitje kan wel nauw steken, bij brede heupen en smalle taile kruipt dit soms omhoog wat niet iedereen leuk vindt (sommigen hier waarschijnlijk wel). Maar hier is denk ik meer dan genoeg keuze in.
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

indd in decathlon hebbe ze daar wa van, ma van die windvesten ofzo ni echt voor vrouwen specifiek. maja, da lukt wel :wink:
Plaats reactie